Praca: Asystent / Asystentka Dyrektora z obsługą kadrową


Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Asystent / Asystentka Dyrektora z obsługą kadrową
Miejsce pracy: Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122
Nr ref.: Asystent/ka Dyrektora

Do Twoich zadań będzie należeć:

  • bieżąca organizacja pracy sekretariatu,
  • organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych,
  • obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),
  • przygotowywanie prezentacji i raportów,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
  • przygotowywanie i prowadzenie korespondencji e-mail i poczty,
  • obsługa wizyt gości krajowych i zagranicznych.

Poszukujemy Osób:

  • posiadających umiejętność ustalania priorytetów zadań oraz dobrej organizacji pracy,
  • posiadających znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację biznesową,
  • z doświadczeniem w pracy w obsłudze kadrowej pracowników,
  • nastawionych na rzetelną realizację zadań i chętnych do nauki,
  • posiadających znajomość pakietu MS Office,
  • wykazujących się samodzielnością w działaniu i odpowiedzialnością,
  • pracowitych i zaangażowanych,
  • z wysoką kulturą osobistą i zdolnościami interpersonalnymi.

Mile widziane:

  • znajomość systemu kadrowo-płacowego (Płatnik, SAP HR).

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
  • kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące – otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!


Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas.

Przejdź do klauzuli informacyjnej RODO
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2024-04-24
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora, przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora, wsparcie każdego z działów.Osoba na stanowisku asystenta dyrektora będzie odpowiedzialna za kontakty z gośćmi,...

Dodane: 2024-04-22
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Mercure Kraków Stare Miasto

Co będzie Twoją misją? W swojej codziennej pracy połączysz doświadczenie, wiedzę i zaangażowanie, aby wspierać Dyrektora Generalnego oraz pracowników pionu administracji w zadaniach menedżerskich i ekonomicznych w celu uzyskania jak najlepszych rezultatów. Będziesz odpowiedzialny/a za...

Dodane: 2024-04-15
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Praca w charakterze asystentki zarządu, obowiązki: dbanie o wizerunek Fundacji, prowadzenie korespondencji tradycyjnej i mailowej, obsługa lini telefonicznej, dokumentowanie działań w mediach społecznościowych, prowadzenie listy obecności, kart konsultacji itp. Wymagania inne:

Dodane: 2024-04-07
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu

zgodny ze stanowiskiem Wymagania inne: Wymagane wykształcenie średnie.


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: D-R-O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego rejestr sprzedaży rozliczanie kurierów skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAJOREL POLSKA

Become a Customer Support Specialist with Czech Work mode: stationary in our office in Warsaw (Mokotów) Overall Job Purpose If you are looking for an interesting job, writing is closer to you than speaking, and you need a flexible schedule - check out what we can offer you! WHAT WE OFFER:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Formanway

Zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych za pomocą różnych źródeł (sprzedaż B2B) Budowanie i dbanie o długotrwałe relacje z klientami Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, uwzględniających specyfikę produktów CBD w segmencie Vape i e-liquids. Analiza...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover sp. z o.o.

Twoje zadania: utrzymanie standardów zarządzania jakością, standardów akredytacji, monitorowanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością, wdrażanie działań zapobiegawczych oraz naprawczych w obszarze zarządzania jakością, bieżąca aktualizacja dokumentów systemowych, tworzenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAJOREL POLSKA

Become a Customer Support Specialist with Bulgarian Work mode: stationary in our office in Warsaw (Mokotów) Overall Job Purpose If you are looking for an interesting job, writing is closer to you than speaking, and you need a flexible schedule - check out what we can offer you! WHAT WE...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: MAJOREL POLSKA

In office paid training for 3 weeks. Nesting period for another 9 weeks. Work Type: work from home after 3 months Overall Job Purpose Client Overview Were passionate about connecting travelers with incredible experiences around the world. With a mission to make it easier for everyone to...