Praca: Assistant to General Manager - Asystent / Asystentka Dyrektora


Mercure Kraków Stare Miasto

Assistant to General Manager - Asystent / Asystentka Dyrektora
Kraków
Co będzie Twoją misją?

W swojej codziennej pracy połączysz doświadczenie, wiedzę i zaangażowanie, aby wspierać Dyrektora Generalnego oraz pracowników pionu administracji w zadaniach menedżerskich i ekonomicznych w celu uzyskania jak najlepszych rezultatów. Będziesz odpowiedzialny/a za przygotowywanie niezbędnych raportów, zestawień, analiz biznesowych i prezentacji, a także za prowadzenie efektywnej komunikacji pomiędzy Dyrektorem Generalnym a zespołem Liderów departamentów. Do Twoich zadań będzie również należało prowadzenie kalendarza Dyrektora Generalnego, organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, a także dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji zgodnie z obowiązującymi standardami. Koordynowanie kluczowych projektów z zakresu administracji, marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu będzie ważnym elementem Twojej pracy.

Czego oczekujemy?
  • zamiłowania i pasji do hotelarstwa
  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży hotelarskiej
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i polskiego
  • profesjonalizmu w realizacji zadań, samodyscypliny i zaangażowania
  • umiejętności koordynacji wielu projektów jednocześnie, priorytetyzacji i pracy pod presją czasu
  • smykałki do efektywnego analizowania danych ekonomicznych
  • umiejętności swobodnego redagowania pism i komunikatów
  • praktycznej wiedzy z zakresu obsługi profili biznesowych w mediach społecznościowych
  • nienagannej prezencji i wysokiej kultury osobistej
  • rozumienia specyfiki usług premium
Jak my zadbamy o Ciebie?
  • zapewnimy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w gronie profesjonalistów we flagowym hotelu marki Mercure, położonym w pierwszorzędnej lokalizacji w samym centrum Krakowa
  • będziemy Cię wspierać w dalszym rozwoju poprzez szkolenia i projekty  
  • otrzymasz pakiet benefitów takich jak zniżki w hotelach i restauracjach sieci Accor na całym świecie, prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie na życie, bezpłatne posiłki w czasie pracy, wspólne wyjścia integracyjne i celebracje uroczystości, konkursy pracownicze, dofinansowanie wypoczynku i dodatkowe świadczenia socjalne
Dlaczego warto pracować z nami?
Accor to światowy lider hotelarstwa z ponad 5100 hotelami w 110 krajach pod 39 markami w segmentach Lux, Premium, Midscale & Eco. Na pewno znasz takie marki jak: ibis, Novotel, Mercure, Sofitel.

Co nas wyróżnia? Możesz znaleźć pracę i markę, które najbardziej pasują do Twojej osobowości. Jesteśmy otwarci i witamy Cię takim, jakim jesteś. Wspieramy rozwój i naukę każdego dnia, dbając o to, aby praca nadawała cel Twojemu życiu, tak abyś w trakcie swojej podróży z nami mógł odkrywać nieograniczone możliwości Accor.

Dołączając do hoteli Accor, każdy rozdział Twojej historii może zostać napisany przez Ciebie, a my razem możemy kreować gościnność jutra. Odkryj życie, które czeka na ciebie w Accor - APLIKUJ!

Do what you love. Care for the world. Dare to challenge the status quo!

#BELIMITLESS
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ARINET sp. z o.o.

Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział...

Dodane: 2024-05-13
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim

przygotowywanie w programie komputerowym dyplomów dla zasłużonych pracowników firm współpracującychprzyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowanie korespondencji przychodzącejprzyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych Wymagania...

Dodane: 2024-05-03
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: NADZEYA KHAROSHKA NDIAX

Opis stanowiska Wyszukiwanie informacji na żądanie i prezentowanie ich w uporządkowanej formie Wykonywanie połączeń telefonicznych i wysyłanie listów biznesowych Organizacja spotkań biznesowych, wydarzeń Wykonywanie osobistych zleceń (organizacja podróży, umawianie wizyt u lekarza...

Dodane: 2024-04-25
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Selgros Cash&Carry

Do Twoich zadań będzie należeć: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, obsługa kadrowa pracowników (m.in. rozliczanie czasu pracy, sporządzanie dokumentacji, obsługa procesów kadrowych),...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: PGE Dystrybucja S.A.

Twój zakres obowiązków: Wsparcie technicznej obsługi odbiorców poprzez: Prowadzenie zagadnień związanych z zawieraniem umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, Obsługę i rozliczanie klientów w dedykowanych systemach, Prowadzenie dokumentacji technicznej- prawnej...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Fraikin Polska Sp. z o.o.

Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie Klientów do wynajmu pojazdów Utrzymanie relacji z Klientami i Partnerami Biznesowymi Tworzenie umów wynajmu krótkoterminowego Koordynacja wydania i przyjęcia pojazdów Fakturowanie i dokumentacja księgowa Raportowanie dziennych działań Analiza rynku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Fraikin Polska Sp. z o.o.

Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie Klientów do wynajmu pojazdów Utrzymanie relacji z Klientami i Partnerami Biznesowymi Tworzenie umów wynajmu krótkoterminowego Koordynacja wydania i przyjęcia pojazdów Fakturowanie i dokumentacja księgowa Raportowanie dziennych działań Analiza rynku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich głównych zadań będzie należało: Realizacja celów sprzedażowych i marżowych. Budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi w kanale dostaw i Cash & Carry. Utrzymywanie stałego kontaktu i udzielania wsparcia w prowadzeniu placówki handlowej właścicielowi sklepu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: GRUPA KDM Sp. z o.o.

Jeżeli szukasz miejsca do odbycia praktyk, a w przyszłości stałego miejsca pracy, które pozwoli Ci się realizować zawodowo w obszarze kadr i płac to zapraszamy cię do naszego zespołu, gdzie przy wsparciu doświadczonych osób będziesz miał/a okazję rozwinąć się zawodowo. Twój...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji Tworzenie pozytywnego...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Transtolbud - Piekutowski sp. z o.o.

Opis stanowiska Prowadzenie budowy w sposób zgodny z wiedzą i sztuką budowlaną oraz prawem budowlanym, procedurami firmowymi oraz wymogami kontraktu, Nadzorowanie opracowań: harmonogramu realizacji i finansowego, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie, planu zarządzania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Medicover sp. z o.o.

Twoje zadania: współpraca z Kierownikiem Placówki Medicover w zakresie zarządzania Centrum Medycznym, praca z podległym zespołem (Lekarze, Specjalista ds. Administracji oraz Doradcy ds. Pacjentów VIP, Ekspert ds. Systemów Informatycznych) w tym rekrutacja, motywowanie, rozwój,...