Praca: Specjalista ds. obsługi klienta


Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group. Obecnie do Naszego biura w Częstochowie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Twoje zadania:
  • Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy,
  • Udzielanie klientom informacji na temat oferowanych produktów,
  • Budowanie długotrwałych relacji z Klientem,
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,
  • Raportowanie bieżących wyników prac.
Nasze oczekiwania:
  • Umiejętność nawiązywania relacji z klientem,
  • Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Komunikatywność i efektywna organizacja swojej pracy,
  • Dyspozycyjność min. 25 godzin w tygodniu.
Oferujemy:
  • Stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa 27.70 brutto + wysoka prowizja sprzedażowa,
  • Elastyczne godziny pracy: pracujemy na jedną ze zmian -poranną lub popołudniową,
  • Pakiet wdrożeniowy, który przygotuje w pełni do pracy, nie wymagamy doświadczenia,
  • Po pozytywnym ukończeniu wdrożenia otrzymujesz certyfikat, który potwierdza zdobyte umiejętności,
  • Po odbytym stacjonarnie okresie wdrożenia (już po min 50 godz.za zgodą przełożonego), możliwość pracy zdalnej,
  • Możliwości dalszego rozwoju,
  • Dostęp do karty ze zniżkami na popularne produkty i usługi w mieście,
  • Udział w konkursach sprzedażowych i motywacyjnych z nagrodami pieniężnymi lub rzeczowymi.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gdański Urząd Pracy

Udzielanie profesjonalnej obsługi klientom poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mali, osobiście. Skuteczne rozwiązywanie problemów klientów, odpowiadanie na ich pytania i udzielanie wsparcia w związku z produktami/usługami naszej firmy. Rejestrowanie i monitorowanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Pomysłowi Księgowi

W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Henry Meds

Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących oraz skrzynki mailowej Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Wymagania: Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1) Znajomość języka angielskiego w...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Schenker sp z o.o.

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Schenker sp z o.o.

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Schenker sp z o.o.

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Haerter Technika Wytłaczania Sp. z o.o. Sp. k.

Twoje zadania: nadzór nad reklamacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, kontakt z klientem we wszystkich kwestiach związanych z jakością, raportowanie wskaźników jakościowych, prowadzenie dokumentacji APQP (w tym P-FMEA, plany kontroli, PPAP, SPC, MSA) przeprowadzanie audytów wewnętrznych,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Orange Polska S.A.

Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywania. Zainteresowanie nowinkami technologicznymi. Chęć współpracy w zespole.

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Poszukujemy entuzjastycznych, pozytywnie nastawionych osób lubiących podróże i różnorodność świata. Razem z nami zapewniaj naszym Klientom wymarzone wakacje! Do głównych zadań Supervisora Biura Sprzedaży należeć będzie m.in. bezpośrednia obsługa Klienta w salonie Coral Travel oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Poszukujemy entuzjastycznych, pozytywnie nastawionych osób lubiących podróże i różnorodność świata. Razem z nami zapewniaj naszym Klientom wymarzone wakacje! Do głównych zadań Supervisora Biura Sprzedaży należeć będzie m.in. bezpośrednia obsługa Klienta w salonie Coral Travel oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Poszukujemy entuzjastycznych, pozytywnie nastawionych osób lubiących podróże i różnorodność świata. Razem z nami zapewniaj naszym Klientom wymarzone wakacje! Do głównych zadań Supervisora Biura Sprzedaży należeć będzie m.in. bezpośrednia obsługa Klienta w salonie Coral Travel oraz...