Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gdański Urząd Pracy
Udzielanie profesjonalnej obsługi klientom poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mali, osobiście. Skuteczne rozwiązywanie problemów klientów, odpowiadanie na ich pytania i udzielanie wsparcia w związku z produktami/usługami naszej firmy. Rejestrowanie i monitorowanie...
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Pomysłowi Księgowi
W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa...
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Henry Meds
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix
Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących oraz skrzynki mailowej Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Wymagania: Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1) Znajomość języka angielskiego w...
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: PKO Bank Polski
na czas określony
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: PKO Bank Polski
umowa na zastępstwo
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKO Bank Polski
na czas określony
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKO Bank Polski
okres próbny .
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKO Bank Polski
na czas określony
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKO Bank Polski
okres próbny .
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: PKO Bank Polski
na czas określony
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: PKO Bank Polski
na czas określony PKO Bank Polski SA Oddział 1 w Kazimierzy Wielkiej