Praca: Executive Assistant


Executive Assistant
Kraków
Nr ref.: 2542623/103039


Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model.

 

The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines:
  • Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and direct reports,
  • Proactively managing email and diary,
  • Preparing and coordinating internal/external meetings including all catering, equipment and logistical requirements,
  • Planning and organising travels,
  • Submitting of company expenses,
  • Producing documents as requested, in line with Aon brand, including typing, formatting, proof reading, printing and binding as needed,
  • Drafting emails and communications as requested,
  • Attending senior level meetings to coordinate agenda, materials, and take notes
  • Any ad hoc duties, requests and initiatives to ensure the proper workflow.
Aon is in the business of better decisions
At Aon, we shape decisions for the better to protect and enrich the lives of people around the world. As an organization, we are united through trust as one inclusive, diverse team, and we are passionate about helping our colleagues and clients succeed.

 

Requirements:
  • Fluent English – at least C1 level (CEFR scale),
  • 1-2 years of previous administration and office experience in a professional, client orientated environment, previous PA experience would be an asset
  • Fully competent with MS Office
  • Personal effectiveness, good organizational and time management skills,
  • Excellent interpersonal skills,
  • Reliable, trustworthy and maintains confidentiality,
  • Ability to deal with stress and tight deadlines,
  • Strong problem solving skills,
  • Strong communication skills - both written and verbal and with all levels of seniority,
How we support our colleagues:

In addition to our comprehensive benefits package, we encourage a diverse workforce. Plus, our agile, inclusive environment allows you to manage your wellbeing and work/life balance, ensuring you can be your best self at Aon. Furthermore, all colleagues enjoy two “Global Wellbeing Days” each year, encouraging you to take time to focus on yourself. We offer a variety of working style solutions, but we also recognise that flexibility goes beyond just the place of work... and we are all for it. We call this Smart Working!
Our continuous learning culture inspires and equips you to learn, share and grow, helping you achieve your fullest potential. As a result, at Aon, you are more connected, more relevant, and more valued.
Aon values an innovative, diverse workplace where all colleagues feel empowered to be their authentic selves. Aon is proud to be an equal opportunity workplace.

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: KANCELARIA ADWOKACKA LAW OFFICES REMIGIUSZ GOŁĘBIOWSKI

Obowiązki: sporządzanie pism procesowych, kontakt z sądami, prokuratora i, urzędami i innymi instytucjami, współpraca z firmami i przedsiębiorstwami, obsługa korespondencji i spraw recepcyjnych. Poszukujemy osób: odpowiedzialnych, sumiennych, dobrze zorganizowanych, ambitnych, znających...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Aon Polska Sp. z o. o.

What the day will look like Throughout the year you will be involved in: preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual), drafting reinsurance wordings administrating existing contracts in the internal system cooperate with various international teams across the...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie

PROWADZENIE DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ, POMOC PRZY NADZOROWANIU PRAC BUDOWLANYCH, POMOC PRZY ORGANIZOWANIU ROBÓT. Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

- opracowywanie dokumentacji projektowych na etapie koncepcji, projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego;- przygotowywanie materiałów do uzyskania opinii, uzgodnień, decyzji potrzebnych do uruchomienia produkcji;- wykonywanie wizualizacji; Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji. Od kandydatów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: D-R-O SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego rejestr sprzedaży rozliczanie kurierów skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAJOREL POLSKA

Become a Customer Support Specialist with Czech Work mode: stationary in our office in Warsaw (Mokotów) Overall Job Purpose If you are looking for an interesting job, writing is closer to you than speaking, and you need a flexible schedule - check out what we can offer you! WHAT WE OFFER:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Formanway

Zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych za pomocą różnych źródeł (sprzedaż B2B) Budowanie i dbanie o długotrwałe relacje z klientami Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, uwzględniających specyfikę produktów CBD w segmencie Vape i e-liquids. Analiza...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover sp. z o.o.

Twoje zadania: utrzymanie standardów zarządzania jakością, standardów akredytacji, monitorowanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością, wdrażanie działań zapobiegawczych oraz naprawczych w obszarze zarządzania jakością, bieżąca aktualizacja dokumentów systemowych, tworzenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAJOREL POLSKA

Become a Customer Support Specialist with Bulgarian Work mode: stationary in our office in Warsaw (Mokotów) Overall Job Purpose If you are looking for an interesting job, writing is closer to you than speaking, and you need a flexible schedule - check out what we can offer you! WHAT WE...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: MAJOREL POLSKA

In office paid training for 3 weeks. Nesting period for another 9 weeks. Work Type: work from home after 3 months Overall Job Purpose Client Overview Were passionate about connecting travelers with incredible experiences around the world. With a mission to make it easier for everyone to...