Praca: Zastępca Dyrektora Oddziału


Firma z branży nieruchomości o ogólnopolskim zasięgu zatrudni na stanowisko:

Zastępca Dyrektora Oddziału
Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań
Opis stanowiska
Do zadań na stanowisku należy w szczególności:
  • wsparcie zarządzania Oddziałem, w tym kierowanie pracą i koordynowanie działań podległych pracowników (ok. 20 osób),
  • zastępowanie Dyrektora Oddziału,
  • reprezentowanie Spółki w zakresie kompetencji Oddziału, na podstawie otrzymanych pełnomocnictw,
  • nadzorowanie realizacji umów o zarządzanie nieruchomościami,
  • współtworzenie planów finansowych, sprawozdań i innych, których obowiązek tworzenia wynika z wewnętrznych regulacji Spółki – w zakresie swoich właściwości,
  • realizowanie planów, bieżące monitorowanie poziomu kosztów Oddziału,
  • gospodarowanie zasobami osobowymi, finansowymi i materialnymi oraz zapewnienie przestrzegania dyscypliny i czasu pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej i przepisów Kodeksu Pracy oraz wewnętrznych procedur.
Wymagania
  • wykształcenie wyższe (preferowane: techniczne, zarządzanie, administracja),
  • wiedza teoretyczna i praktyczna z zarządzania nieruchomościami, poświadczona licencją zawodową lub certyfikatem zarządcy nieruchomości lub studiami podyplomowymi z zarządzania nieruchomościami,
  • min. 2 lata doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami,
  • min. 3 lata doświadczenia na stanowisku managerskim,
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem w strukturze rozproszonej,
  • znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o ochronie praw lokatorów, o mieszkaniowym zasobie gminy, o własności lokali, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, kodeks pracy,
  • biegła obsługa pakietu MS Office,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dobra organizacja pracy, umiejętność rozwiązywania problemów, terminowość, odpowiedzialność, komunikatywność, skuteczność w działaniu.
Oferujemy
  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • dużą samodzielność w działaniu,
  • program wdrożeniowy do pracy na stanowisku,
  • wsparcie centralnych jednostek organizacyjnych,
  • finansowanie szkoleń zawodowych i innych,
  • bezpłatny pakiet medyczny oraz możliwość nabycia na atrakcyjnych warunkach pakietu dla rodziny,
  • dofinansowanie kart sportowych oraz możliwość nabycia na atrakcyjnych warunkach kart dla rodziny,
  • możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego,
  • dofinansowania z funduszu socjalnego (do wypoczynku, okularów, wydarzeń kulturalnych/rozrywkowych i in.),
  • elastyczny czas pracy (możliwość wykonywania pracy częściowo zdalnie).
Osoby spełniające wymagania zapraszamy do przesyłania CV i listu motywacyjnego (wymagane dokumenty aplikacyjne w formacie pdf.) za pomocą przycisku aplikowania.

Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą i przesłanie aplikacji. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonej procedury rekrutacyjnej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Zastępca Dyrektora Oddziału, wielkopolskie / Poznań ”.

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 10.05.2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)) informujemy, że:

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-516), ul. Zielone Zacisze 11B.
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod numerem telefonu: 22 379 45 82, adresem mailowym iod@amwkwatera.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu z Panią/Panem przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. w związku z prowadzoną rekrutacją (w zależności do tego, na co wyrażona została zgoda – na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz/lub rekrutacji przyszłych). Podstawę przetwarzania stanowi dobrowolna – jednak niezbędna do udziału w procesie rekrutacji – zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO).
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnione organy państwowe, działające na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi rekrutacyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas trwania procesu rekrutacji oraz przez okres 12 miesięcy po jej zakończeniu.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięciazgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych. Administrator danych nie prowadzi działań zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych i ich profilowania.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-04-16
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Urząd Transportu Kolejowego w Warszawie

Warunki pracy Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, skaner. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Zagrożenie korupcją. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Zakres zadań Organizuje i kieruje pracą podległych pracowników w celu realizacji ustawowych zadań...

Dodane: 2025-04-14
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Prudential Polska Sp. z o.o.

Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...

Dodane: 2025-04-14
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Prudential Polska Sp. z o.o.

Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...

Dodane: 2025-04-14
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Prudential Polska Sp. z o.o.

Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional Experiences: Your proactive, patient...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Legal House Poland sp z o.o.

Opis stanowiska: zarządzanie zespołem w celu osiągnięcia planowanych celów organizacja pracy zespołu optymalizacja procesów zatrudnienia / zwolnienia, oraz rozliczenia wynagrodzeń pracowników klientów organizacja przechodzenia kontroli ewidencji kadrowej klientów organizacja szkoleń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Dbałość o jakość i świeżość produktów. Dbałość o ekspozycję towaru, zapewnienie dostępności i wyboru produktów oraz prawidłowe ich oznaczenie. Budowanie pozytywnych relacji i więzi z Klientem. Praca od poniedziałku do soboty w systemie trzyzmianowym w godz. 06:00-14:00,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami marek luksusowych Analiza potrzeb i oczekiwań Klientów Organizacja eventów i spotkań dla Klientów Współpraca z działami marketingu, sprzedaży oraz aftersales Dbanie o pozytywne relacje pomiędzy Klientem a dealerem Zapewnienie wysokiej...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Italmeble Warszawa s.c.

Praca dostępna od zaraz. Będziesz odpowiedzialna/y za: Profesjonalną obsługę klientów, w tym doradztwo, sprzedaż i obsługę posprzedażową. Przyjmowanie i koordynowanie umów oraz ich monitoring. Dbanie o estetykę prezentacji towarów. Zaangażowanie w rozwijanie sprzedaży i...