Praca: Właściciel Produktu


Rekrutujemy z Energią!

Aktualnie do Spółki Apator Rector Sp. z o.o. zlokalizowanej w Zielonej Górze poszukujemy Kandydata/-tkę na stanowisko:

Właściciel Produktu
Miejsce pracy: Zielona Góra

Szukamy kilku Właścicieli Produktów dla rozwiązań w różnych obszarach biznesowych (Przyłączenia, Inwestycje, Planowanie, Eksploatacja, Zarządzanie mediami użytkowymi).

Twój zakres obowiązków
  • Strategiczne zarządzanie własnym produktem (przy współpracy z Architektami, Menadżerem Rozwoju Biznesu) zgodne ze strategią firmy.
  • Wyznaczanie kierunku rozwoju produktu.
  • Tworzenie backlogu produktu wraz z ustalaniem priorytetów.
  • Przygotowywanie dokumentacji projektowej np. specyfikacji funkcjonalnej, podręcznika użytkownika, instrukcji stanowiskowej.
  • Zapewnienie płynnej współpracy z Klientem w celu definiowania aktualnych wymagań wobec produktu, czyli zgodnych z zakresem bieżącego projektu oraz przyszłych wymagań w ujęciu dalszego rozwoju.
  • Bieżące monitorowanie i kontrola realizowanych wymagań w zgodzie ze zdefiniowanym zakresem projektu.
  • Wspieranie procesu odbioru i wdrożenia dla swojego produktu.
  • Przygotowywanie wkładu do harmonogramu projektu w zakresie zależności pomiędzy produktami  i priorytetów Klienta.
  • Wspieranie w przygotowaniu ofert i prezentacji swojego produktu.
  • Udział w przygotowywaniu wycen zmian oraz nowych funkcjonalności systemu.
  • Wspieranie Działu Serwisu - analiza zgłoszeń.
Profil Kandydata/-tki:
  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Dobra znajomość UML, BPMN. 
  • Znajomość narzędzi wspomagających prowadzenie projektów (Jira, Confluence lub tożsame).
  • Znajomość zagadnień IT oraz procesu wytwarzania oprogramowania.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji.
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy (wielozadaniowość, ustalanie priorytetów).
  • Elastyczność w działaniu, otwartość na zmiany.
  • Dokładność, rzetelność i sumienność w wykonywaniu obowiązków.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i efektywnego rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność pracy w zespole oraz zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.
Dodatkowymi atutami będą:
  • Wykształcenie wyższe techniczne.
  • Znajomość Archimate. 
  • Doświadczenie pracy w projektach, z zaangażowaniem w realizację wielu zespołów.
  • Prawo jazdy kat. B.
To oferujemy:
  • Pracę w przyjaznej atmosferze i wsparcie zespołu nastawionego na dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniami - czekamy właśnie na Ciebie!
  • Zatrudnienie na umowę o pracę lub w formie B2B – wybór należy do Ciebie.
  • Elastyczny tryb pracy po okresie wdrożenia. 
  • Pracę rozpoczynamy pomiędzy 07:00 - 09:00.
  • Stabilne zatrudnienie - średni staż pracy w naszej firmie to około 8 lat.
  • Zapewniamy szkolenia wprowadzające - zaplanowany onboarding.
  • Z nami możesz rozwijać swoje umiejętności.
  • Działanie w oparciu o 4 wartości Grupy Apator: Odpowiedzialność - Współpraca - Rozwój - Zwinność.
  • Zdobycie doświadczenia zawodowego w projektach z branży energetycznej i gazowej.
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - nasza spółka jest częścią Grupy Kapitałowej Apator.
Benefity:
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Karty Multisport.
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów.
  • Dofinansowanie zajęć sportowych.
  • Dodatkowe świadczenia socjalne.
  • Spotkania integracyjne.
  • Obchodzimy święta nietypowe - Dzień Rectorian w ramach Dnia Programisty i inne. 
  • Kawa / herbata, dni rozmaitości.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Apator Rector Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Strategiczne zarządzanie własnym produktem (przy współpracy z Architektami, Menadżerem Rozwoju Biznesu) zgodne ze strategią firmy. Wyznaczanie kierunku rozwoju produktu. Tworzenie backlogu produktu wraz z ustalaniem priorytetów. Przygotowywanie dokumentacji...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: POLANGLO SP. Z O.O.

Opis kompleksowa obsługa klientów sklepu internetowego nadzorowanie procesów sprzedaży online (m.in. kontakt z klientem, obsługa zamówień i płatności), bieżące rozwijanie oferty sklepu oraz jej prezentacji na stronie sklepu, aktualizowanie oferty produktowej, w tym także obsługa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Amazon

Description At Amazon, we believe that every day is day 1. A day to take the first step. A day to face new challenges. Its your day to be part of something big. A day to put your ideas into action. The role is based in a fulfillment center where we handle a rapid turnover of goods, picking, packing...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Audiostacja sp. z o.o.

Zakres obowiązków: opieka nad klientami B2B (sklepy muzyczne, foto/video, komputerowe, Hi-Fi, gaming, sieci handlowe) codzienna, aktywna współpraca z odbiorcami w całej Polsce realizacja planów sprzedażowych i działań ekspansyjnych wizyty handlowe u klientów i budowanie relacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Asian Automotive Distribution Center

+ teren (w zależności od potrzeb) Zakres obowiązków: Wsparcie dealerów w osiąganiu celów sprzedażowych, Doradztwo, planowanie oraz monitorowanie wyników, Budowanie i utrzymywanie relacji ze zespołami sprzedaży, Wdrażanie strategii marki w zakresie działań sprzedażowych i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji

Co będzie należeć do Twoich zadań: Zarządzanie pracą i budżetem Biura Teleinformatyki Nadzór nad infrastrukturą IT i systemami informatycznymi Wsparcie Zarządu w podejmowaniu decyzji strategicznych dotyczących rozwoju technologii, w tym analiza potrzeb biznesowych oraz rekomendowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Lewiatan - P.H.U. Zachęta sp. z o.o. sp.k.

Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych rozliczanie utargów kasjerskich uzgadnianie rozliczenia różnych form płatności (gotówka/karty/bony) zgłaszanie reklamacji rozliczenia kart płatniczych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Lumel S.A.

Zadania na stanowisku pracy: współpraca z istniejącą siecią sprzedaży i nadzorowanie procesów handlowych, aktywne poszukiwanie klientów B2B w zakresie OZE / GE, doradztwo techniczne i energetyczne w segmencie elektrowni fotowoltaicznych, opracowywanie kosztorysów, uczestnictwo w odbiorach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Transgourmet Polska

Twój zakres obowiązków rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja zgodności ilości...