Praca: Windykator Terenowy


Windykator Terenowy
Praca hybrydowa – ilość spotkań w biurze do ustalenia z Kandydatem

Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.

BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.


Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Główne zadania
  • windykacja należności poprzez aktywne poszukiwanie i utrzymywanie kontaktu z Klientami,
  • analiza sytuacji zadłużenia, dobór najlepszych produktów i rozwiązań prowadzących do spłaty,
  • wsparcie sprzedaży zabezpieczenia wierzytelności,
  • raportowanie dotyczące wykonanej pracy.
Wymagania
  • doświadczenie w pracy związanej z windykacją terenową,
  • prawo jazdy kat. B,
  • posiadanie własnego samochodu i komputera z dostępem do Internetu,
  • mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi wierzytelności korporacyjnych i zabezpieczonych hipoteką
Oferujemy
  • możliwość współpracy w ramach umowy zlecenia lub w ramach umowy o współpracę dla osób prowadzących własną działalność gospodarczą,
  • samodzielność w planowaniu i organizowaniu pracy własnej,
  • dobrą atmosferę i partnerskie relacje.
Co nas wyróżnia?
Elastyczny czas pracy
Realny wpływ na realizowane projekty
Grywalizacja firmowa
Rozbudowany program Work Life Balance
BEST atmosfera
Pakiet benefitów dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności

Kliknij w ikonę i dowiedz się więcej o benefitach pracy w BEST

FINANSE

Dołącz do Grupy BEST i spójrz na pracę inaczej!

Administratorem danych osobowych kandydatów jest BEST SA z siedzibą przy ul. Łużyckiej 8A w Gdyni (kod: 81-537). Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@best.com.pl. Dane osobowe kandydata będą przetwarzane w celach:
  • realizacji procesu rekrutacji na stanowisko pracy, na które aplikuje kandydat, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) . Dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez czas trwania rekrutacji a po jej zakończeniu, do momentu upłynięcia terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń, nie dłużej jednak niż przez 3 lata od momentu otrzymania aplikacji. Wysłanie aplikacji jest jednoznaczne z udzieleniem zgody na przetwarzanie danych w niej zamieszczonych w procesie rekrutacyjnym, do którego kandydat przystępuje.
  • umieszczenia aplikacji kandydata w bazie kandydatów do pracy, w celu jej wykorzystania w przyszłych procesach rekrutacyjnych na podstawie. Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Administratorem danych zawartych w bazie kandydatów jest BEST SA z siedzibą w Gdyni przy ul. Łużyckiej 8A. Dane osobowe zostają zamieszone w bazie kandydatów na 3 lata liczone od momentu uzyskania zgody na ich przetwarzanie a po tym terminie usuwane lub są usuwane bezzwłocznie po wycofaniu zgody. Wyrażenie zgody odbywa się poprzez jej zaznaczenie przed wysłaniem aplikacji.
Dostęp do danych osobowych kandydata uzyskują upoważnieni pracownicy administratora danych, dostawcy oprogramowania i dostawcy usług informatycznych, którzy działają w imieniu i na rzecz administratora a w zakresie danych przetwarzanych do celów przyszłych rekrutacji - podmioty z Grupy Kapitałowej BEST. Nie przekazujemy danych osobowych do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.

Kandydat może skorzystać z prawa dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być wycofana w dowolnym momencie, przy czym nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed wycofaniem zgody. Odwołanie zgody może nastąpić przez złożenie oświadczenia w jeden lub kilka z poniższych sposobów: wysłanie pisemnego oświadczenia na adres BEST S.A. ul. Łużycka 8A, 81-537 Gdynia lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@best.com.pl. Dodatkowo, kandydatowi przysługuje prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22[1] Kodeksu pracy jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji, podanie danych w szerszym zakresie ma charakter dobrowolny.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover sp. z o.o.

Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Obsługa zgłoszeń dot. zaległych płatności. Wysyłka monitów, udzielanie pisemnych i telefonicznych odpowiedzi na zapytania Klientów. Analiza kont rozrachunkowych i monitoring należności zgodnie z przyjętymi procedurami. Uzgadnianie sald z...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: BEST S.A.

windykacja należności poprzez aktywne poszukiwanie i utrzymywanie kontaktu z Klientami, analiza sytuacji zadłużenia, dobór najlepszych produktów i rozwiązań prowadzących do spłaty, wsparcie sprzedaży zabezpieczenia wierzytelności, raportowanie dotyczące wykonanej pracy. doświadczenie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: BEST S.A.

windykacja należności poprzez aktywne poszukiwanie i utrzymywanie kontaktu z Klientami, analiza sytuacji zadłużenia, dobór najlepszych produktów i rozwiązań prowadzących do spłaty, wsparcie sprzedaży zabezpieczenia wierzytelności, raportowanie dotyczące wykonanej pracy. doświadczenie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: BEST S.A.

windykacja należności poprzez aktywne poszukiwanie i utrzymywanie kontaktu z Klientami, analiza sytuacji zadłużenia, dobór najlepszych produktów i rozwiązań prowadzących do spłaty, wsparcie sprzedaży zabezpieczenia wierzytelności, raportowanie dotyczące wykonanej pracy. doświadczenie...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Class Trucks

Do Twoich zadań będzie należało: Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży i kontakty z Klientami; Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów zainteresowanych zakupem pojazdów ciężarowych.; Profesjonalne doradztwo w zakresie doboru technologii, finansowania i rozwiązań dopasowanych do...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Class Trucks

Do Twoich zadań będzie należało: Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży i kontakty z Klientami; Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów zainteresowanych zakupem pojazdów ciężarowych.; Profesjonalne doradztwo w zakresie doboru technologii, finansowania i rozwiązań dopasowanych do...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Auchan Polska Sp. z o.o.

Twoje zadania: Zarządzanie sprzedażą i zapewnienie sprawnego funkcjonowania podległego działu Realizacja wyznaczonych celów handlowych Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta i odpowiadaniu na jego potrzeby Planowanie i organizowanie pracy zespołu pracowników Budowanie, motywowanie,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Straż Miejska m.st. Warszawy

Zadania: Obsługa kadrowa pracowników Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym m.in.: przygotowywanie dokumentacji z zakresu nawiązania, trwania, zmiany i zakończenia stosunku pracy oraz określanie uprawnień związanych ze stosunkiem pracy; zakładanie, prowadzenie i archiwizacja akt...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa

Twój dzień pracy będzie składał się z: Dekretowania i księgowania dokumentów kosztowych i inwestycyjnych, Księgowania dokumentów PK, RMK, rezerw, Rozliczania inwestycji, środków trwałych oraz leasingów, Kontrola poprawności księgowań, uzgadnianie sald, wyjaśnianie niejasności,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Szukamy Specjalisty ds. sieci franczyzowej, który/a dołączy do naszego zespołu i wesprze w zakresie koordynacji prac franczyzowych biur sprzedaży. Jeśli jesteś osobą otwartą, która łatwo nawiązuje kontakty oraz potrafi efektywnie zaplanować swoje działania, to stanowisko jest dla...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: conTeyor Poland Sp. z o.o.

Co będzie należało do Twoich obowiązków? Procesowanie płatności w systemach bankowości elektronicznej i w systemie SAP ERP Weryfikacja i nadzór nad płatnościami w systemach płatniczych Księgowanie wyciągów bankowych i kart płatniczych Obsługa wszystkich przychodzących i...