Praca: Technik wydziału prewencji


Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim
Technik wydziału prewencji
Miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie
Numer: StPr/25/0312
OBOWIĄZKI:
1. Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji dotyczącej zdarzeń drogowych , w szczególności prowadzenie rejestru zdarzeń drogowych , rejestracja zdarzeń w SEWiK, gromadzenie dokumentacji , wprowadzanie kart Mrd-2 do systemów policyjnych, udzielanie odpowiedzi firmom ubezpieczeniowym oraz zainteresowanym instytucjom zaświadczeń.2. Realizacja zagadnień związanych z postępowaniem wobec kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego, w szczególności wprowadzanie kart Mrd-5/2 do systemów policyjnych, gromadzenie i archiwizacja Mrd-5/2.3. Wprowadzanie danych do systemów SESpol w zakresie merytorycznym Wydziału Prewencji.4. Przygotowywanie zaświadczeń osobom zainteresowanym uzyskaniem informacji o posiadanych punktach karnych, zakazach kierowania pojazdami.5. Wprowadzanie i odpowiedzialność za poprawność i aktualność danych rejestrowanych w SWOP w zakresie czasu pracy policjantów Wydziału Prewencji.6. Wprowadzanie i odpowiedzialność za poprawność i aktualność danych rejestrowanych w SWD w zakresie czasu pracy policjantów Wydziału Prewencji.7. Pozyskiwanie i przygotowywanie danych do okresowej analizy, zestawień, w tym również na wniosek instytucji współdziałających.8. Wprowadzanie, edytowanych danych do aplikacji ERSOW, ROWER.9. Prowadzenie archiwizacji dokumentacji Wydziału Prewencji i Wydziału Ruchu Drogowego. 10. Przyjmowanie interesantów, współpracowników, odpowiadanie na ich pytania lub kierowanie do innego pracownika lub funkcjonariusza.11. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma zlecone przez Naczelnika Wydziału Prewencji.12. Wprowadzanie danych do KSIP w zakresie kart informacyjnych z Sądu oraz weryfikowanie danych na podstawie zawiadomienia o wykonaniu środka karnego ze Starostwa.13. Wspomaganie pracy sekretarki Wydziału Prewencji w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania wydziału.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Szczególne wymagania: poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzuką "poufne" wydane przez jednostki Policji lub oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1222),Pozostałe wymagania niezbędne:- biegła umiejętność ogsługi komputera,- umiejętność organizacji pracy własnej,- komunikatywność,- umiejętność współpracy,- umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym.Wymagania dodatkowe:- wykształcenie wyższe,- 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub pracy biurowej.

Miejsce pracy:

Sępólno Krajeńskie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 762,34 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wymiar czasu pracy: pełen etatu,Rozkład godzinowy czasu pracy od 7:30 do 15:30Termin rozpoczęcia pracy uwarunkowany pozytywnym zakończeniem postępowania sprawdzającego.Szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie internetowej: https://sepolno.bip.policja.gov.pl/047/praca-w-policji/44048,Ogloszenie-nr-32025.htmlPo okresie próbnym możliwość zatrudnienia

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim

APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Jeżeli jesteś osobą dynamiczną i zaangażowaną, dobrze się czujesz w zadaniach wymagających dobrej organizacji, lubisz pracę z dokumentami i profesjonalnie obsługujesz interesantów, mamy dla Ciebie ciekawą ofertę. Poszukujemy osoby na stanowisko Referenta ds. administracyjnych w Centrum...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Job Tasks: Purchase and maintain office supplies and equipment Ensure compliance with health, safety, and environmental standards Oversee building usage and maintenance Prepare reports on office budgets and expenses Collaborate with the European Admin Manager to update office policies for...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Agencja Zatrudnienia KS Service S.A.

prowadzenie administracji biurowej – korespondencja, przygotowanie dokumentów, fakturowanie (PL/DE), wprowadzanie danych do systemu Comarch, obsługa klientów i procesów handlowych, wsparcie marketingowe. wykształcenia wyższego, komunikatywnego języka niemieckiego w mowie i piśmie, dobrej...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.

ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Rejestracja dokumentów w systemie klienta Przygotowanie danych finansowych Przygotowanie plików dla działu ADM do FV klienta Weryfikacja i korygowanie różnic, wyjaśnienie niezgodności Wsparcie administracyjne dla działu spedycji Kontrolowanie dokumentów...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Elanders Polska Sp. z o.o.

Zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji. Prowadzenie spotkań handlowych oraz negocjacji. Realizacja planów sprzedażowych i raportowanie wyników. Tworzenie analiz i raportów sprzedażowych. Nasze wymagania: Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: BANK NOWY SPÓŁKA AKCYJNA

Twój zakres obowiązków Działania ukierunkowane na aktywizację współpracy z partnerami biznesowymi Banku, w tym: Budowanie i utrzymanie relacji opartych na długotrwałym partnerstwie współpracy, Promowanie oferty kredytowej Banku dedykowanej dla Klientów firmowych, Prowadzenie spotkań...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja:
Pracodawca: GCC7 Services Ltd

Zakres obowiązków: Zarządzanie kontaktami z kluczowymi klientami firmy. Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami. Dostarczanie rozwiązań zgodnie z zapotrzebowaniem klientów. Rozwijanie biznesu zarówno z nowymi, jak i obecnymi klientami. Realizacja i przekraczanie ustalonych...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i...