Praca: Technik handlowiec


Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Technik handlowiec
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/25/0473
OBOWIĄZKI:
Organizowanie i zarządzanie działalnością handlową przedsiębiorstwa, w tym dobieranie form sprzedaży do rodzaju działalności handlowej, kalkulowanie cen sprzedaży (sporządzanie kalkulacji kosztu jednostkowego i cen sprzedaży), przygotowywanie ofert handlowych i zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji handlowych, sporządzanie i zawieranie umów kupna lub sprzedaży, sporządzanie i prowadzenie korespondencji biurowej, maile, ofertowanie, zamówienia, aktualizacja baz danych. Obsługa programów handlowych i biurowych SAP, Pakiet Microsoft, Office 365, Sharepoint, Intranet itp., uczestnictwo w rozmowach handlowych w procesie negocjowania warunków współpracy. Kompleksowa obsługa obecnych i nowych klientów. Udzielanie informacji telefonicznych. Spotkania handlowe z klientami w oddziale firmy oraz organizowanie spotkań aktywnie w terenie. Sporządzanie, prezentacja ofert handlowych i realizacja zamówień. Badanie rynku. Planowanie działań sprzedażowych i monitorowanie ich efektów. Planowanie indywidualnego czasu pracy i działanie w zawartych w nich ramach. Przestrzeganie realizacji indywidualnego plany sprzedaży, a także przygotowywanie raportów i zestawień sprzedaży. Doradztwo techniczne dotyczące produktu, usługi lub serwisu gwarancyjnego do jego obowiązków należy także zajmowanie się napływającymi do firmy informacjami o nieprawidłowościach, czyli reklamacjach. Organizowanie przepływu kupowanych oraz sprzedawanych wyrobów i towarów, organizowanie prac dotyczących ilościowego i jakościowego odbioru towarów, organizowanie sprzedaży, w tym dokonywanie ilościowej i jakościowej kontroli towarów przeznaczonych do sprzedaży, oznakowywanie towarów, przygotowywanie towarów do sprzedaży, zabezpieczanie towarów przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą oraz stosowanie odpowiednich metod i form prezentacji towarów, prowadzenie sprzedaży obejmujące: informowanie klientów indywidualnych i instytucjonalnych o ofercie sprzedażowej oraz o cechach sprzedawanych towarów, obsługiwanie klienta, stosowanie różnych form i technik sprzedaży, prowadzenie rozmowy sprzedażowej, realizowanie zamówień klientów w różnych formach sprzedaży, przyjmowanie należności (dokonywanie rozliczeń finansowych) oraz pakowanie i wydawanie towaru, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, sporządzanie dokumentów potwierdzających sprzedaż towarów, przeprowadzanie inwentaryzacji towarów, w tym rozliczanie i ewidencjonowanie różnic inwentaryzacyjnych, sporządzanie i archiwizowanie dokumentów dotyczących transakcji zakupu lub sprzedaży (ewidencjonowanie operacji gospodarczych na kontach bilansowych i kontach wynikowych), prowadzenie racjonalnej gospodarki opakowaniami, organizowanie działań reklamowych i marketingowych, w tym korzystanie z różnych źródeł informacji o rynku oraz dobieranie metod badań i analiz rynku, dokonywanie analiz rynku dotyczących oczekiwań i potrzeb klientów oraz zachowań rynkowych klientów, dobieranie i stosowanie narzędzi promocji odpowiednich do oferty handlowej, opracowywanie planu marketingowego przedsiębiorstwa, prowadzenie analizy ekonomicznej, w tym interpretowanie podstawowych miar i wskaźników analizy ekonomicznej, sporządzanie sprawozdań z realziowanych zadań, przestrzeganie procedur dotyczących wyboru dostawców oraz zamawiania towarów zgodnie z przepisami prawa zamówień publicznych, dobieranie środków technicznych do wykonywania określonych zadań oraz obsługiwanie urządzeń technicznych stosowanych na stanowisku pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony ppoż., i ochrony środowiska.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

wykształcenie min. średnie, obsługa komputera i wykorzystanie Internetu, prawo jazdy kat. B, komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Miejsce pracy:

Mielec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Polenergia Fotowoltaika S.A.

Chcesz dobrze zarabiać, rozwijać się w przyszłościowej branży i mieć realny wpływ na swoje wyniki? Dołącz do naszego zespołu! Nie musisz samodzielnie szukać klientów – dostajesz gotową bazę osób zainteresowanych odnawialnymi źródłami energii (OZE). Twoim zadaniem jest kontakt z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Carework Plus Sp. z o.o.

Przyszły pracownik odpowiedzialny będzie między innymi za nawiązywanie kontaktów z podmiotami, które poprzez swoją lokalną działalność mają kontakt z osobami zainteresowanymi pracą w opiece w Niemczech oraz zachęcanie ich do współpracy. Twoje obowiązki: Poszukujemy osoby...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach

wsparcie działu handlowego w codziennej pracy: przedstawianie i sporządzanie oferty handlowej, prezentacja produktów, rejestracja pojazdów, obsługa recepcji salonu: witanie klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie wpłat i wypłat gotówkowych i bezgotówkowych.Praca w godz. I zmiana...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

Obsługa klienta indywidualnego oraz firm wykonawczych, przygotowanie ofert dla klientów oraz doradztwo techniczne, budowanie trwałej relacji handlowej z klientami. Realizacja planów sprzedaży oraz kontrola terminowych płatności klientów. Praca jednozmianowa w godz. 7:00 - 15:00, umowa na...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: STOKSON Spółka Jawna Henryk Stokłosa i Wspólnicy

Opis stanowiska: Zarządzanie dokumentacją dla systemów IFS/BRCGS Food. Wykonywanie inspekcji jakościowych. Uczestniczenie w audytach wewnętrznych. Współpraca z Koordynatorem ds. Jakości. Wymagania: Znajomość systemów IFS/BRCGS Food. Doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegłość w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: STOKSON Spółka Jawna Henryk Stokłosa i Wspólnicy

Opis stanowiska: Zarządzanie dokumentacją dla systemów IFS/BRCGS Food. Wykonywanie inspekcji jakościowych. Uczestniczenie w audytach wewnętrznych. Współpraca z Koordynatorem ds. Jakości. Wymagania: Znajomość systemów IFS/BRCGS Food. Doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegłość w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie

POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW I BUDOWANIE SIECI SPRZEDAŻY, PODTRZMYWANIE WSPÓŁPRACY I WSPARCIE MERYTORYCZNE DLA KLIENTA, PRZYGOTOWYWANIE REALZIACJI PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W HANDLU

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

- nadzór nad działalnością operacyjną spółki w Polsce i realizacją celów strategicznych- odpowiedzialność za rozwój i ekspansję na rynku oraz optymalizację finansów. - zarządzanie budżetem, kosztami operacyjnymi i wynikami finansowymi- monitorowanie rynku, analiza trendów,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

- sprzedaż towarów- wykładanie towarów na półki- sprawdzanie jakości towarów- sprawdzanie terminów przydatności do spożycia towarów- utrzymanie należytego stanu sanitarnego sklepu i jego zaplecza- godziny pracy 05:30-20:30 (praca w soboty, które są oddawane w innym dniu tygodnia)po...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

- aktywna sprzedaż mięsa, wędlin, wyrobów garmażeryjnych Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: - istnieje możliwość przyuczenia

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

- nadzór nad polityką finansową firmy oraz całokształtem działań finansowych przedsiębiorstwa- odpowiedzialność za przygotowanie i realizację budżetu, prognoz finansowych oraz raportów dla zarządu- nadzór nad procesem księgowania transakcji, zapewnienie zgodności z przepisami prawa...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: BANK NOWY SPÓŁKA AKCYJNA

Twój zakres obowiązków: Udział w tworzeniu i wdrażaniu narzędzi wspierających proces kredytowy. Opracowywanie projektów regulacji wewnętrznych dotyczących sprzedaży produktów i usług kredytowych. Przygotowywanie raportów i sprawozdań. Stała współpraca z zespołem departamentu...