Praca: Technik administracji


Powiatowy Urząd Pracy w Kazimierzy Wielkiej
Technik administracji
Miejsce pracy: Kazimierza Wielka
Numer: StPr/25/0010
OBOWIĄZKI:
Pomoc przy obsługiwaniu beneficjentów w ARiMR BP Kazimierza Wielka, w tym udzielanie wyjaśnień w zakresie stosowania przepisów z różnych dziedzin prawa oraz udzielanie informacji telefonicznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kazimierza Wielka


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kazimierzy Wielkiej

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku

Główne zadania realizowane na stanowisku: bezpośrednie wsparcie przy realizacji projektów wdrożeniowych na każdym z etapów, obsługa administracyjna procesu przygotowania i podpisywania umów, wsparcie w zakresie ewidencji i archiwizacji dokumentów, przygotowanie komunikacji związanej z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Organizację i obsługę spotkań z Partnerami Strategicznymi, Współpracę z organami administracji rządowej oraz samorządowej w zakresie wynikającym z zakresu działalności Pionu Strategii, Organizowanie współpracy z podmiotami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Zakres czynności: Prowadzenie prac i czynności związanych z obsługą administracyjną i sekretarską, Przyjmowanie, wpisywanie i rozdzielanie korespondencji przychodzącej w tym korespondencji zawierającej informacje niejawne, Prowadzenie rejestracji dla dokumentów zawierających informacje...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: El Professional sp. z o. o.

Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym koordynowanie umów i zleceń z...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: RECRU.TO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych. Badanie potrzeb klientów i dostosowywanie ofert do ich wymagań. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami. Prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Obsługa posprzedażowa. Wymagania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Aon

What the day will look like Promptly reviews and acts with urgency in establishing initial and subsequent contact with all parties and key stakeholders. Providing quality customer service and ensure file quality, timely coverage analysis and communication with insured based on application of policy...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O.O.

Zakres obowiązków: Tworzenie szczegółowych ofert i kosztorysów, które staną się podstawą naszych przyszłych inwestycji, Prowadzenie bazy zamówień i jej ciągła aktualizacja, monitorowanie zmian w zamówieniach, przygotowywanie ofert przetargowych,, analiza dokumentacji przetargowej,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa połączeń przychodzących Aktywna sprzedaż usług klienta Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów Wprowadzanie danych do systemu Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. C1) Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe Otwartość w relacjach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of Portuguese (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of French (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills in...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: CERTA TRZEMESZNO SP. Z O.O.

Zakres obowiązków: Zarządzanie realizacją umów budowlanych zgodnie z harmonogramem i budżetem, Prowadzenie, nadzorowanie i koordynacja robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i zasadami BHP, Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała współpraca z przedstawicielami...