Praca: Team Manager with French


 Join our team at Foundever! 
 
Are you looking for a job in a dynamic environment where you can develop your skills and gain experience in the outsourcing and consulting industry? We are a leading company with 1500 great people across Poland (Warsaw, Gdansk, and W@H), and now we are looking for you to join our team!
Team Manager with French
Specific Job Responsibilities
  • Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone.
  • Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies.
  • Ensures that all team members comply fully with the security policies and requirements of Sitel and its Clients, ensuring staff is given an appropriate level of knowledge/awareness to be able to comply with the policies within the context of their role and taking appropriate action when non-compliance is identified.
Qualifications
  • Language: Proficiency in French (native) and English (C1);
  • College degree or directly related work experience would be an asset; Minimum of 12 months working experience in customer service with prior leadership experience
  • Excellent knowledge of all MS office tools (Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook); Experience with Google applications practical usage (ability to work in multiple application environment).
Personal Skills
  • Strong interpersonal, coaching and leadership skills.
  • Strong verbal and written communication skills.
  • A pro-active attitude towards developing trust and professional rapport with employees and team members.
  • A can-do attitude with analytical and  problem solving skills.
  • Availability to work a flexible schedule, including weekends and holidays
Working conditions
  • Employment type of contract;  
  • Basic salary + bonuses;   
  • Work in our new office in Warsaw
What else should you know?
  • Co-financing for glasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);  
  • We offer private Medicover insurance;  
  • Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle; 
  • Professional development through training and cross-location cooperation at the international level. 
Company Overview

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: G DATA Software Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad działem obsługi klienta, motywowanie i szkolenie pracowników. Definiowanie celów zespołu i sprawdzanie ich realizacji. Oceny pracowników i feedback. Tworzenie procedur obsługi klienta i zarządzanie konfliktami. Realizacja celów...

Dodane: 2024-09-22
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: G DATA Software Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie. Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji. Przeprowadzanie ocen okresowych i udzielanie informacji...

Dodane: 2024-09-19
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w projektach realizowanych przez wydział ze szczególnym uwzględnieniem zadań z zakresu informacji pasażerskiej, udział w opracowywaniu materiałów koncepcyjnych, prezentacji oraz dokumentowanie, raportowanie statusu prowadzonych projektów,...

Dodane: 2024-09-17
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKO Bank Polski

na czas określony


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów. Wymagania: Dobra znajomość pakietu MS Office,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów. Wymagania: Dobra znajomość pakietu MS Office,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera

referenta /specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjno-finansowa projektów międzynarodowych, inicjowanie współpracy z uczelniami zagranicznymi w zakresie umów bilateralnych, obsługa administracyjno-finansowa mobilności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: HSV Polska Sp. z o.o.

Twoje zadania: Analiza wymagań jakościowych produktu i procesu, Prowadzenie analiz, statystyk i raportów jakościowych, Analiza błędów i zarządzanie działaniami korygującymi oraz zapobiegawczymi, Realizacja audytów jakościowych, nadzór nad wymaganiami klientów, Inicjowanie i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa księgowości w systemie SAP, zgodnie z wewnętrznymi procedurami. Prowadzenie rachunkowości zgodnie z polskim prawem i standardami firmy. Kontrola i zamknięcie miesięcznych i rocznych rozliczeń. Dokładne i terminowe przygotowywanie deklaracji podatkowych. Nadzór nad kosztami i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy Al. Niepodległości 44​ w Szczecinie. My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; rynkowe wynagrodzenie oraz możliwość uzyskania premii kwartalnej; zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; możliwość...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: SIG Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Prowadzenie działań w obszarze digital marketingu (marketingu internetowego) Prowadzenie kampanii w zakresie performance marketingu (Facebook Ads, Google Ads (w tym na YouTube) oraz LinkedIn Ads. obsługa narzędzi m.in.: Google Ads, Google Tag Manager, Google Analytics, Facebook...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Koelner Rawlplug IP Sp. z o.o. Oddział w Łańcucie

Zadania szczegółowe: Koordynowanie projektów sprzedażowych (inicjowanie, tworzenie oraz nadzór), Realizacja celów w zakresie sprzedaży i obsługi klienta, Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i rozwijanie relacji biznesowych, Proponowanie kreatywnych rozwiązań mających bezpośrednie...