Praca: Starszy specjalista


Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 142669

Warunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie;


- budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, do wykorzystania schodołaz.


Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/edukacja/informacja-dla-osob-majacych-trudnosci-w-poruszaniu-sie


 

Zakres zadań

  • Analizuje umowy pod względem formalnym i sprawdza zgodność zawieranych umów cywilno-prawnych z planem finansowym. Dokonuje terminowego zgłoszenia i wyrejestrowania zleceniobiorców.
  • Kompletuje i weryfikuje dokumenty stanowiące podstawę do sporządzania list wynagrodzeń bezosobowych. Sporządza listy wynagrodzeń bezosobowych, przygotowuje na ich podstawie przelewy.
  • Dokonuje okresowych analiz i zestawień weryfikujących poprawność zapisów księgowych w stosunku do planu finansowego i zaangażowania środków oraz dokonuje korekty zapisów księgowych.
  • Nalicza miesięczne zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych, przygotowuje roczne deklaracje podatkowe (PIT-y) z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie list wypłat.
  • Sporządza deklaracje ZUS-DRA; RCA; RSA; RZA oraz dokonuje płatności.
  • Sporządza sprawozdanie PNT-01 i przesyła je do Głównego Urzędu Statystycznego.
  • Kompletuje dokumentację księgową zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO oraz wykonuje inne polecenia przełożonego, w tym zastępuje wyznaczonych pracowników podczas ich nieobecności, włącza się w inne prace zespołu w momencie okresowego spiętrzenia zadań

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze płac
  • Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Znajomość przepisów kodeksu pracy
  • Znajomość przepisów i zasad naliczania składek ZUS, wynagrodzeń i umów cywilnoprawnych
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej (podział, zasady organizacji i działania), w tym służby cywilnej (organizacja sc, prawa i obowiązki członków korpusu służby cywilnej)
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
  • Znajomość obsługi systemu komputerowego „PŁATNIK"
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie działu „przepisy ogólne"
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Samodzielność i inicjatywa
  • Rzetelność
  • Współpraca
  • Komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • kurs księgowości I stopnia
  • szkolenie w zakresie rozliczenia wynagrodzeń
  • umiejętność obsługi systemu Enova, Quorum w zakresie plac
  • umiejętność obsługi systemów bankowości elektronicznej (NBP, BGK)
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Prowadzenie kartotek, wprowadzania zmian składników wynagrodzenia, naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy, PPK w systemie Optima. Obsługa programu Płatnik oraz Pue Zus, dokonywanie zmian na kontach pracowniczych (zarejestrowanie,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Juwentus Serwis sp. z o.o.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: udział w naliczaniu list płac prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi: US, ZUS, kancelarie komornicze itp. wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, wynagrodzeniu oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem WYMAGANIA: podstawowa znajomość przepisów...

Dodane: 2024-09-23
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: TNS Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków samodzielne naliczanie wynagrodzeń, w tym zasiłków chorobowych, urlopów i ekwiwalentów za urlop, oraz zapewnienie ich zgodności z przepisami prawa pracy, przepisami podatkowymi oraz ubezpieczeń społecznych, rozliczanie umów zleceń, sporządzanie sprawozdań oraz...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

Praca Zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A.

kontrola warunków pracy w zakresie BHP, organizacja i przeprowadzanie szkoleń wprowadzających, tworzenie dokumentacji w języku polskim i angielskim, koordynowanie realizacji zadań podwykonawców zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowywanie dokumentacji oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A.

kontrola warunków pracy w zakresie BHP, organizacja i przeprowadzanie szkoleń wprowadzających, tworzenie dokumentacji w języku polskim i angielskim, koordynowanie realizacji zadań podwykonawców zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowywanie dokumentacji oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A.

kontrola warunków pracy w zakresie BHP, organizacja i przeprowadzanie szkoleń wprowadzających, tworzenie dokumentacji w języku polskim i angielskim, koordynowanie realizacji zadań podwykonawców zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowywanie dokumentacji oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce

Wymagania Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse lub pokrewne) Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, Komunikatywna znajomość języka angielskiego Skrupulatność i obowiązkowość Znajomość MS Office Znajomość systemu Webcon będzie dodatkowym atutem Opis stanowiska...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych

Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych sporządzania ofert, umów i aneksów udziału w przetargach prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami spółki...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych

Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych sporządzania ofert, umów i aneksów udziału w przetargach prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami spółki...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Selgros Cash&Carry

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, ważenie i pakowanie towaru, kontrola świeżości i dat przydatności do spożycia, wymiana lodu na ekspozycji, profesjonalna obsługa klienta – aktywna sprzedaż. Poszukujemy...