Praca: Starszy specjalista


Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie
Lubelski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 142741

Warunki pracy

Praca administracyjno- biurowa:



  • praca na jedną zmianę świadczona w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00,
  • praca o charakterze administracyjno-biurowym,
  • stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze w budynku niedostosowanym do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo - brak windy oraz ciągów komunikacyjnych, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami toaleta nie przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • praca w większości w pozycji siedzącej,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
  • obsługa standardowych urządzeń biurowych takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów, bindownica;
  • stres związany z obsługą klienta zewnętrznego;
  • zagrożenie korupcją.

Zakres zadań

  • Przygotowuje projekty pism urzędowych, aktów wewnętrznych
  • dokonuje kontroli kompletności i rzetelności otrzymanych dokumentów
  • sporządza zestawienia i sprawozdania wynikające z przepisów prawa i przepisów wewnętrznych (tj. ZUS, GUS, IJHARS, LUW, Służba Cywilna, itp.)
  • przygotowuje do przekazania dokumentację archiwalną Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego do archiwum zakładowego (prowadzenie archiwum wydziału)
  • współpraca w przygotowaniu projektów zarządzeń, instrukcji, umów, upoważnień w zakresie zadań merytorycznych inspektoratu,
  • dokonuje zakupów oraz opisuje dokumenty zakupu pod względem merytorycznym,
  • prowadzi ewidencję i rejestry zawartych umów, upoważnień i porozumień
  • nadzór nad prowadzeniem sekretariatu
  • współpracuje z koordynatorem w sprawie instrukcji kancelaryjnej tj. poprawności stosowania rzeczowego wykazu akt oraz archiwizacji dokumentów
  • prowadzenie ksiąg inwentarzowych i ewidencji środków trwałych i niskocennych środków trwałych oraz wyposażenia
  • obsługa administracyjna zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
  • obsługa programu kadrowego
  • obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów
  • wykonywanie czynności zleconych przez kierownika wydziału

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej w tym 2 lata w dziale kadr
  • znajomość zasad organizacji i funkcjonowania administracji publicznej
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość rozporządzenia ws. instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej
  • znajomość przepisów ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego
  • znajomość przepisów ustawy o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych
  • umiejętność obsługi komputera,
  • znajomość przepisów ustawy: Kodeks Pracy
  • umiejętność redagowania pism
  • znajomość przepisów ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawnych z zastosowaniem w praktyce
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

- zakładanie akt pracowników;- przygotowywanie umów o pracę;- przygotowywanie umów cywilnoprawnych;- przygotowywanie kart ewidencji czasu pracy;- obsługa programu Płatnik;- tworzenie listy płac;- obliczanie wysokości wynagrodzeń;- obliczanie wysokości wynagrodzenia należnego za czas...

Dodane: 2024-09-23
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy

zakładanie akt pracownicznych, zatrudnianie i zwalnianie pracowników, obsługa biura, tworzenie druków zgłoszeniowych w ZUS, rozliczanie ZUS Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Dodane: 2024-09-23
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gdański Urząd Pracy

STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP1) Zapoznanie ze strukturą organizacyjną Firmy. 2) Zapoznanie z przepisami Prawa Pracy.3) Odbieranie telefonów. 4) Przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji kadrowej na etapie zatrudnienia i w trakcie trwania umowy (umowy, aneksy, rachunki, kwestionariusze,...

Dodane: 2024-09-23
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Prowadzenie kard w zakresie: przygotowywania umów o pracę, zleceń, skierowań na badania lekarskie wprowadzania danych do systemu Optima oraz prowadzenie akt osobowych obsługa programu Płatnik korespondencja w zakresie kadr W ramach księgowości: księgowanie i dekretowanie faktur kosztowych...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

Praca Zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A.

kontrola warunków pracy w zakresie BHP, organizacja i przeprowadzanie szkoleń wprowadzających, tworzenie dokumentacji w języku polskim i angielskim, koordynowanie realizacji zadań podwykonawców zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowywanie dokumentacji oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A.

kontrola warunków pracy w zakresie BHP, organizacja i przeprowadzanie szkoleń wprowadzających, tworzenie dokumentacji w języku polskim i angielskim, koordynowanie realizacji zadań podwykonawców zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowywanie dokumentacji oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A.

kontrola warunków pracy w zakresie BHP, organizacja i przeprowadzanie szkoleń wprowadzających, tworzenie dokumentacji w języku polskim i angielskim, koordynowanie realizacji zadań podwykonawców zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowywanie dokumentacji oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce

Wymagania Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse lub pokrewne) Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, Komunikatywna znajomość języka angielskiego Skrupulatność i obowiązkowość Znajomość MS Office Znajomość systemu Webcon będzie dodatkowym atutem Opis stanowiska...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych

Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych sporządzania ofert, umów i aneksów udziału w przetargach prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami spółki...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. Dział Odpadów Specjalnych

Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych sporządzania ofert, umów i aneksów udziału w przetargach prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami spółki...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Selgros Cash&Carry

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, ważenie i pakowanie towaru, kontrola świeżości i dat przydatności do spożycia, wymiana lodu na ekspozycji, profesjonalna obsługa klienta – aktywna sprzedaż. Poszukujemy...