Praca: Starszy specjalista


Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 158723

Warunki pracy

Warunki pracy:



  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • Zagrożenie korupcją,
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner),
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.

 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • Wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,
  • Brak progów utrudniających poruszanie się w ramach piętra osobom z niepełnosprawnością ruchową,
  • Budynek wyposażony jest w podest ruchomy dla osób ze szczególnymi potrzebami, który obsługuje kondygnację 0, 1 i 2. 
  • Stanowisko pracy usytuowane jest na drugim piętrze budynku jednak istnieje konieczność przemieszczania się pracownika po wszytkich kondygnacjach budynku,
  • Pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność otwierania drzwi z samozamykaczami,
  • Stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

Zakres zadań

  • Monitoruje bieżący postęp finansowy projektu, przygotowuje zestawienia planowanych i realizowanych wydatków oraz monitoruje realizację projektu zgodnie z HRP i planem finansowym NDAP w celu prawidłowego rozliczania środków w projekcie.
  • Monitoruje koszty projektu wraz z weryfikacją ich zgodności z planem finansowym, HRP oraz z zgodnością z zasadami rozliczenia projektów. Opisuje dowody księgowe pod względem zgodności z kosztami kwalifikowalnymi projektu w celu prawidłowej realizacji polityki finansowej w projekcie.
  • Bierze wiodący udział w aktualizacji HRP programu, przygotowuje niezbędne zestawienia pomocnicze, zbiera i przechowuje dane dot. postępu finansowego Projektu w celu prawidłowego prowadzenia dokumentacji projektowej.
  • Uczestniczy w opracowaniu planu finansowego i planu zamówień publicznych w zakresie dot. Projektu.
  • Przygotowuje wkład do wniosków o płatność w systemie dedykowanym dla projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych w systemie dedykowanym dla projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych. Współpracuje z komórkami organizacyjnymi i archiwami w zakresie niezbędnych dokumentów wprowadzanych do systemu dedykowanego dla projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych.
  • Współpracuje z Departamentem Popularyzacji Działalności Archiwalnej i archiwami w zakresie niezbędnym do opracowania treści na strony internetowe i serwisy informacyjne w zakresie realizacji projektu Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych obiektów archiwów państwowych
  • Przygotowuje i przekazuje – z własnej inicjatywy lub na polecenie – bieżące informacje dot. postępu finansowego Projektu w szczególności w zakresie ryzyk przekroczenia Harmonogramu Rozliczenia Finansowego czy Umowy o Dofinansowanie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia i/lub rozliczania projektów
  • Znajomość zasad rozliczania projektów finansowanych ze źródeł zagranicznych;
  • Znajomość podstawowych zasad finansów publicznych;
  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel;
  • Komunikatywność;
  • Umiejętność organizacji pracy;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie finansów publicznych;
  • Przeszkolenie w realizacji projektów finansowanych ze środków europejskich.
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa Ruda

Opis stanowiska: Obsługa systemów rozliczeniowych obejmująca naliczanie miesięcznych opłat, aktualizację danych oraz analizę zapisów na kontach Udostępnianie mieszkańcom informacji w systemach online oraz dbanie o aktualność danych publikowanych w panelach użytkownika Prowadzenie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: CEMEX Polska Sp. z o.o.

Twoje zadania na stanowisku: Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: GRUPA KDM Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp. Prowadzenie tabeli rozliczenia inwestycji – uzupełnianie danych kosztowych, danych o płatnościach,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Hangsen Sp. z o. o.

Opis stanowiska Reprezentowanie firmy przed urzędem skarbowym oraz podczas kontroli celno-skarbowych. Weryfikacja i obsługa dokumentacji niezbędnej do prowadzenia ewidencji składu podatkowego. Kompletowanie i weryfikacja dokumentów potwierdzających dostawę wyrobów akcyzowych ze składu...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: UNIBEP S.A.

Twój zakres obowiązków Kompleksowe przygotowanie ofert do Inwestorów i skoordynowanie finalnej oferty na bazie współpracy międzybranżowej, Szczegółowa analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji oraz zgłaszanie ewentualnych uwag, Rozsyłanie zapytań ofertowych do dostawców i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o.

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników, przygotowywanie list płac, naliczanie wynagrodzeń z potrąceniami ustawowymi oraz komorniczymi, naliczanie zasiłków, wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Naftor Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Zarządzanie obiegiem dokumentów i ich archiwizacją; wprowadzanie dokumentów finansowych do DMS. Rozliczanie i dokumentowanie wykonanych usług — sporządzanie protokołów oraz kontrola kosztów i przychodów. Obsługa magazynu materiałów serwisowych w Comarch ERP XL:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: PEKABEX

Jako Kierownik Budowy będziesz odpowiedzialny za: organizację placu budowy, zarządzanie inwestycją zgodnie z przepisami prawa budowlanego, przyjętą specyfikacją techniczną, koordynację pracy podwykonawców wszystkich branż, nadzór nad realizacją prac na budowie pod względem jakości i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Victaulic Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Przygotowywanie, koordynowanie i nadzorowanie realizacji projektów inwestycyjnych Opracowywanie dokumentacji technicznej i inwestycyjnej (wnioski, kosztorysy, harmonogramy, analizy finansowe) Nadzór nad terminowością i prawidłowością realizacji inwestycji zgodnie z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Lotte Wedel Sp. z o.o.

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Realizacja planów sprzedażowych i dystrybucyjnych Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem Realizacja standardów ekspozycyjnych Rozwój klientów i sprzedaży w swoim obszarze Dbanie o pozytywny...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Portal Praca.pl

Dołącz do Naszego Zespołu jako Account Manager! Szukamy kogoś, kto pomoże nam w rozwijaniu naszej firmy i nawiązywaniu relacji z nowymi klientami. GŁÓWNE ZADANIA: Monitorowanie klientów pod kątem aktywności rekrutacyjnych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie relacji ze stałymi...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SAWIMED Sp. z o. o.

Rola Lidera Rehabilitacji Kierowanie Operacyjne: Pełne zarządzanie zakładem rehabilitacji i koordynacja pracy zespołu. Wyniki i Jakość: Odpowiedzialność za realizację celów finansowych oraz jakość świadczonych usług. Finanse i Kontrakty: Prowadzenie rozliczeń i negocjacji kontraktów...