Praca: Starszy specjalista


Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 154266

Warunki pracy

Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:


Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.


Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się. Na parterze i piętrach: I, II, III i IV  (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


 


Warunki dotyczące charakteru pracy:



  • praca administracyjno - biurowa.

Zakres zadań

  • Przygotowuje zbiorczy plan wydatków majątkowych w częściach budżetu państwa, których dysponentem jest Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji, w tym opracowuje wytyczne dla dysponentów podległych Ministrowi SWiA.
  • Monitoruje oraz dokonuje analizy wydatkowania środków budżetowych przeznaczonych na wydatki majątkowe, a także opiniuje dodatkowe potrzeby zgłaszane przez dysponentów w ciągu roku budżetowego, w tym w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej.
  • Opiniuje wnioski o dokonanie zmian w planach finansowych dysponentów w zakresie zakupów inwestycyjnych i głównych zadań w ujęciu rzeczowym oraz bierze udział w prowadzeniu baz danych w tym zakresie.
  • Prowadzi sprawy związane z uzgadnianiem programów inwestycji budowlanych w zakresie kosztów przygotowania inwestycji lub akceptacją wartości kosztorysowych inwestycji budowlanych, w tym w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej – w odniesieniu do inwestycji realizowanych przez dysponentów bezpośrednio podległych dysponentowi części budżetowej.
  • Opiniuje dodatkowe potrzeby zgłaszane przez dysponentów pod kątem zasadności ich realizacji ze środków budżetowych w częściach budżetu państwa, których dysponentem jest Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji.
  • Przygotowuje dla Kierownictwa Ministerstwa okresowe analizy i informacje o realizowanych inwestycjach i nakładach rzeczowych.
  • Opracowuje dla potrzeb Ministra Finansów materiały o wykonaniu wydatków majątkowych w częściach budżetu państwa, których dysponentem jest Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji.
  • Bierze udział w opiniowaniu projektów aktów prawnych dotyczących finansów publicznych, w szczególności w zakresie inwestycji realizowanych ze środków budżetu państwa.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe w zakresie ekonomii lub finansów.
  • Powyżej roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w obszarze finansów publicznych.
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub wyrażenie zgody na wszczęcie procedury zmierzającej do zapewnienia dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą "poufne"
  • Ogólna znajomość ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi, w tym rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o rachunkowości.
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność myślenia analitycznego, kreatywność.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Posiadanie uprawnień rzeczoznawcy kosztorysowego lub uprawnień budowlanych.
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane. Znajomość zasad planowania i rozliczania inwestycji budowlanych.
  • Umiejętność obsługi programu TREZOR.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: JT S.A.

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Księgowanie i rozliczanie dokumentów księgowych Weryfikacja kompletności dokumentów księgowych wpływających do Spółki Prowadzenie rejestru dokumentów księgowych Przygotowanie płatności w bankowości on-line (przelewy krajowe i zagraniczne),...

Dodane: 2025-08-10
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: CENTRUM KULTURY W PIASECZNIE

Sporządzanie list płac do wypłaty na 28- go każdego miesiąca w programie płacowym ,,WF Gang” oraz sporządzanie rachunków do umów zleceń i o dzieło. Kompletowanie dokumentów płacowych do miesięcznego rozliczania płac (Pit 2, premie, umowy oraz inne zmiany potrzebne do prawidłowego...

Dodane: 2025-08-09
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH

1. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej dotyczącej dochodów własnych Powiatu i Starostwa Powiatowego księgowanie przypisów, wpłat, odsetek, windykacja zaległości oraz sporządzanie sprawozdawczości budżetowej w zakresie dochodów;2. Prowadzenie księgowości syntetycznej...

Dodane: 2025-08-08
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Chodzieży

Rozliczanie faktur podwykonawców, naliczanie należności, delegacje, obsługa finansowa świadczeń, prowadzenie archiwum, przyjmowanie, brakowanie dokumentacji archiwalnej, raportowanie bieżącej działalności archiwalnej i finansowej. Wymagania konieczne: Uprawnienia: organizacja pracy...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Zapewnienie jakości procesów wewnętrznych Zarządzanie powierzchnią podłogi przeskoku i zapewnienie funkcjonalności w zakresie organizacji i kwalifikacji wewnętrzny raport rozwiązywania problemów (IPSR) Planowanie, wykonanie i ocena sortowania (wewnętrznego i zewnętrznego)...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Codzienne wizyty oraz utrzymywanie kontaktu z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami; Monitorowanie, nadzór oraz doradztwo u producentów upraw szklarniowych; Prowadzenie rozmów handlowych oraz dostarczanie informacji o oferowanych produktach; Śledzenie zmian i nowych...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Nadzór i koordynacja pracy Zespołu Projektowego Poznań, zapewniające optymalizację i skuteczną realizację prowadzonych projektów inwestycyjnych, Monitorowanie wykonania planów rzeczowo-finansowych związanych z zadaniami...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: JTI GBS Poland sp. z o.o.

The Employee Lifecycle Specialist is responsible for ensuring high-quality and efficient delivery of HR administrative services throughout the employee lifecycle. The role supports multiple markets and focuses on processing employee changes, maintaining accurate HR records in SAP and related...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa klientów w kasie zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami rejestrowanie towarów i transakcji, przyjmowanie płatności (gotówkowe, bezgotówkowe, zaliczki na zamówienia etc.) oraz wystawianie dokumentów fiskalnych (paragony, faktury, noty...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kompleksowe prowadzenie dokumentacji pracowniczej – od zatrudnienia po rozwiązanie umowy. Sporządzanie raportów kadrowo-płacowych oraz zaświadczeń o wynagrodzeniach. Rozliczanie umów cywilnoprawnych i czasu pracy. Przygotowywanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT oraz sprawozdań GUS....