Praca: Starszy specjalista


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Cieszynie
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Cieszyn
Ogłoszenie o naborze Nr 153126

Warunki pracy

- praca w siedzibie Komendy - obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych - praca przy komputerze wymagająca wysiłku statycznego Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: praca przy komputerze, oświetlenie naturalne/sztuczne. Budynek, w którym znajdują się pomieszczenia Urzędu zlokalizowane na I piętrze, budynek nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak wind)

Zakres zadań

  • •prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
  • •sporządzanie i przedstawianie komendantowi, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;
  • •prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
  • •przedstawianie komendantowi wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy oraz wyników z badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
  • •udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywania wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;
  • •współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników;
  • •uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobiegania chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy;
  • •bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;
  • •udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą;
  • •doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe kierunek bezpieczeństwo i higiena pracy
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w prowadzeniu spraw BHP
  • •znajomość obsługi komputera- MS Office, poczty elektronicznej
  • •znajomość i umiejętność stosowania przepisów dotyczących funkcjonowania Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego, Państwowej Straży Pożarnej, ochrony przeciwpożarowej
  • •zdolności analityczne, samodzielność
  • •doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w prowadzeniu spraw BHP
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • •odporność na stres
  • •komunikatywność i kultura osobista
  • •doświadczenie w prowadzeniu spraw BHP w jednostkach organizacyjnych podległych MSWiA
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-07-02
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: przeprowadzanie kontroli stanu bhp w obsługiwanych komórkach i jednostkach organizacyjnych Poczty Polskiej S.A. prowadzenie postępowań powypadkowych prowadzenie szkoleń wstępnych z...

Dodane: 2025-07-02
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie

Warunki pracy Pomieszczenie pracy o charakterze administracyjno-biurowym jest w pełni ergonomiczne. Wyposażone w monitor ekranowy, stanowiący narzędzie pracy. Budynek przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych (podjazd dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, odpowiednia...

Dodane: 2025-06-30
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa, budynek IV piętrowy bez windy, nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, oświetlenie dzienne i sztuczne, praca siedząca z wykorzystaniem monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie, podróże służbowe. Zakres zadań...

Dodane: 2025-06-14
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Wyszkowie

Warunki pracy praca biurowa praca przy monitorze ekranowym oświetlenie naturalne i sztuczne Zakres zadań prowadzi szkolenia z zakresu bhp i oppoż. prowadzi postępowania wyjaśniające w celu ustalenia okoliczności i przyczyn wypdków w służbie i pracy prowadzi kontrole warunków pracy oraz...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: FUNDACJA BUSKIE UZDROWISKO

Wykonywanie prac biurowych, sporządzanie i prowadzenie korespondencji. Wymagania inne: Wymagania; orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.Zakres obowiązków; wykonywanie prac biurowych, sporządzanie i prowadzenie korespondencji biurowych, obsługa biura organizacyjnie i administracyjnie,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: SEVEN BORAMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

W/g stanowiska. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: prawo jazdy kat.B Wymagania inne: Zadania osoby na tym stanowisku to: Odpowiedzialność za realizację procesu zakupów,Monitorowanie terminowości dostaw,Analiza i optymalizacja cen zakupu towarów i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach

1.Prowadzenie spraw administracyjnych oddziału.2.Przygotowanie dokumentacji do kontroli oraz uczestniczenie w kontrolach.3.Udział w procesie przygotowywania dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia zamówień publicznych oraz udział w procesie udzielania zamówień publicznych dla zadań...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: JPKA Agnieszka Szymanowska

Prowadzenie dokumentacji księgowej klientów. Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Mońkach

- Obsługa klientów sklepu,- Konfekcjonowanie przypraw, bakali i herbat,- Dbanie o czystość na terenie zakładu pracy i w okolicy sklepu - Przyjmowanie towaru,- Składanie zamówień,- Ustawianie towarów na półkach np podstawie zasady FIFO,- Obsługa terminala. Wymagania konieczne:...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

- obsługa dokumentacji biurowej- obsługa urządzeń biurowych - praca w godz. 8.00-16.00 Wymagania inne: - 6 miesięcy doświadczenia zawodowego- oferta skierowana dla osób zarejestrowanych jako osoby bezrobotne w PUP Sandomierz

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

- obsługa klienta i kasy fiskalnej- praca 2 zmianowa w godz. 10.00-15.00 / 15.00-20.00- umowa zlecenie - wynagrodzenie: 30,10 brutto/h Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: - mile widziane doświadczenie zawodowe - książeczka do celów...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

do uzgodnienia Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Oferta skierowana do osób zrejestrowanych w PUP Rzeszów.Mile widziana obsługa programu OPTIMA, EXEL-TABELE PRZESTAWNE