Praca: Starszy Specjalista w Dziale ds. Księgowości w Departamencie Finansowym


OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 103/25

 

Agencja Mienia Wojskowego

ogłasza nabór na stanowisko

Starszy Specjalista w Dziale ds. Księgowości w Departamencie Finansowym
Nr ref.: 103/25

Biuro Prezesa AMW w Warszawie

 

Oferujemy:
  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

Główne obowiązki:

  • przygotowanie dokumentów do księgowania w systemie FK oraz prowadzenie ewidencji księgowej,
    w tym w szczególności w zakresie środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz finansowego majątku trwałego,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz finansowego majątku trwałego, ustalanie rocznego planu umorzenia oraz miesięczne naliczanie umorzenia środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, a także tworzenie odpisów z tytułu trwałej utraty wartości środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz finansowego majątku trwałego,
  • wystawianie dokumentów księgowych dotyczących zmiany lub aktualizacji wartości oraz częściowej likwidacji składników majątkowych,
  • dokonywanie rocznej korekty podatku od towarów i usług, odliczonego uprzednio wskaźnikiem struktury,
  • współudział w zakresie przygotowania rocznej inwentaryzacji składników majątkowych firmy wraz z rozliczeniem wyników inwentaryzacji w księgach rachunkowych, a także przy sporządzaniu sprawozdania finansowego Agencji, w szczególności w zakresie obejmującym zagadnienia związanych z majątkiem trwałym,
  • weryfikacja w zakresie finansowym projektów umów dot. zakupów towarów i usług oraz dokumentacji związanej z tymi umowami.
Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe,
  • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w zakresie realizacji zadań z obszaru specjalizacji stanowiska,
  • znajomość ustaw o: rachunkowości, podatku od towarów i usług, finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej,
  • znajomość obsługi systemów bankowych,
  • znajomość obsługi programów księgowych,
  • umiejętność obsługi komputera (biegła znajomość pakietu MS Office),
  • dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, terminowość, systematyczność,
  • dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
  • preferowane wykształcenie ekonomiczne z zakresu rachunkowości i finansów lub prawa podatkowego,
  • wiedza i doświadczenie z zakresu rachunkowości i finansów jednostek sektora finansów publicznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • cv,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie AMW, dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór dostępny na stronie AMW, dotyczy tylko aplikacji składanych na wskazany adres).

Termin składania dokumentów: 20 czerwca 2025 r.

 

 

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 103/25”


lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online dostępnego pod przyciskiem aplikowania

 

Metody i techniki naboru:
  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną poproszeni o przesłanie kopii dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz kopii dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • do złożonych dokumentów sporządzonych w języku obcym, powinna zostać dołączona kopia ich tłumaczenia,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu, który znajduje się pod przyciskiem.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Księgowanie i dekretowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych. Obsługa dokumentacji kadrowo-płacowej w systemie TETA HR, w tym naliczanie wynagrodzeń. Przygotowanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, zmianami stanowiskowymi oraz...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie

(Naliczanie Wynagrodzeń) Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie lub wyższe mile widziane na kierunku ekonomicznym, co najmniej 3 letni staż pracy, co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku związanym z naliczeniem wynagrodzeń osobowych, biegła obsługa komputera, znajomość...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie ewidencji wewnętrznej faktur zakupowych oraz delegacji pracowników, sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym, dekretację i wystawianie dokumentów księgowych, prowadzenie korespondencji z kontrahentami....

Dodane: 2025-06-12
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Księgowanie dokumentów w systemie ERP. Kontrola dokumentów księgowych, wyjaśnianie niezgodności. Współpraca z działami dla prawidłowego obiegu dokumentacji. Wsparcie w rozliczeniach podatkowych. Doświadczenie w księgowości. Umiejętność pracy w systemie ERP. Znajomość angielskiego...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: TTEC

What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Praca.pl

Opis stanowiska: Koordynacja działań dydaktycznych i przestrzeganie podstawy programowej Planowanie pracy szkoły oraz zajęć edukacyjnych i praktycznych Nadzór pedagogiczny i organizacja egzaminów zewnętrznych Rozwój działalności edukacyjnej i reprezentowanie placówki w środowisku...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: TTEC

During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: BZK Alco S.A.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i P.POŻ. oraz wdrażanie procedur zgodnych z przepisami prawa i wymaganiami branży alkoholowej, chemicznej. Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji BHP, oceny ryzyka zawodowego, instrukcji stanowiskowych oraz instrukcji...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.

Nasze wymagania: co najmniej 3 letnie doświadczenie w dziale kadr i płac na samodzielnym stanowisku, mile widziane w branży medycznej, znajomość zagadnień rozliczeń publiczno-prawnych z ZUS, PFRON, PPK, GUS, US, MZ, znajomość obsługi programu Płatnik, mile widziana znajomość KAMSOFT...