Praca: Starszy Specjalista Sekcja Zamówień Informatycznych w Departamencie Informatyki


Starszy Specjalista

Sekcja Zamówień Informatycznych

w Departamencie Informatyki

 

Numer ogłoszenia: DI/25/123

 

Miejsce pracy: Warszawa

 

1 etat / umowa o pracę/ umowa na zastępstwo

 

Termin składania ofert 18.08.2025 r.

Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.



GŁÓWNE ZADANIA
  • przygotowanie i udział w postępowaniach o udzielenie zamówień informatycznych w zakresie eksploatacji Departamentu Informatyki;
  • monitorowanie i nadzorowanie realizacji zamówień informatycznych z zakresu eksploatacji w Departamencie Informatyki.
  • udział w pracach komisji przetargowych;
  • przygotowanie, w uzgodnieniu z pracownikiem merytorycznym Departamentu Informatyki, dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia, w tym projektów umów związanych
    z bieżącymi zakupami oraz usługami niepodlegającymi przepisom o zamówieniach publicznych;
  • przygotowywanie wniosków o zamówienie publiczne oraz projektów umów i udział
    w postępowaniach o udzielenie zamówień informatycznych w zakresie eksploatacji
    w Departamencie Informatyki;
  • współudział w opracowywaniu wstępnego projektu planu zamówień publicznych udzielanych przez Centralę w ramach planu finansowego oraz rzeczowego planu wydatków inwestycyjnych oraz na rzecz oddziałów wojewódzkich Funduszu w zakresie merytorycznym określonym przez Centralę;
  • współudział w przygotowywaniu projektów aktów prawa wewnętrznego, regulującego zasady udzielania zamówień publicznych w Narodowym Funduszu Zdrowia;
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi prowadzącymi kontrole w zakresie zamówień publicznych w tym przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji, przygotowywanie odpowiedzi na wystąpienia;
  • przygotowanie i przekazywanie dokumentacji do Archiwum Zakładowego;
  • wykonywanie innych zadań wynikających z kompetencji Sekcji;
  • realizacja zadań Sekcji w ramach zastępstw podczas nieobecności pracownika komórki;
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
WYMAGANIA

WYMAGANIA KONIECZNE

  • wykształcenie: wyższe lub średnie;
  • Lata pracy zawodowej:
    • minimum 4 lata pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,
    • minimum 6 lat pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
  • znajomość podstawowych aktów prawnych dotyczących zamówień publicznych, dyscypliny finansów publicznych, opieki zdrowotnej i funkcjonowania NFZ;
  • doświadczenie w zakresie pracy biurowej i administracyjnej;
  • doświadczenie w obsłudze komputera podstawowych pakietów MS Office (MS Word, MS Outlook, MS Excel).

WYMAGANIA DODATKOWE

  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i przygotowaniu postepowań o udzielenie zamówień publicznych po stronie Zamawiającego,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • systematyczność,
  • sumienność,
  • analityczne i logiczne myślenie,
  • efektywne gospodarowanie środkami publicznymi,
  • planowanie i organizowanie pracy,
  • przestrzeganie przepisów.

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
  • kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG),
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

DOKUMENTY DO POBRANIA

PRACOWNIKOM OFERUJEMY
  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • pracę w systemie hybrydowym
  • elastyczny czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
  • możliwość dofinansowania studiów do 100%
  • opiekę mentora/ mentorki
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
    • dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
    • dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
    • dofinansowanie karty sportowej
    • Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przygotowywanie i realizacja procedur dotyczących udzielania zamówień publicznych oraz niepublicznych. Wspieranie i współpraca z różnymi działami w organizacji, które inicjują procesy zakupowe. Minimum 2 lata doświadczenia w pracy z zamówieniami publicznymi po stronie zamawiającego....

Dodane: 2025-07-31
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy

GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU Prowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: przygotowywanie projektów wniosków dotyczących wszczęcia postępowania, wzorów ogłoszeń o przetargach oraz zatwierdzanie wyników...

Dodane: 2025-07-28
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: obsługa monitora ekranowego pow. 4 h dziennie, obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych, stały duży dopływ informacji i...

Dodane: 2025-07-23
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy

Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzór nad poprawnością interpretacji przepisów w zakresie zamówień...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: STOWARZYSZENIE POMOCY POTRZEBUJĄCYM "PODAJ DALEJ"

Bezpośredni nadzór merytoryczny nad uczestnikami; udzielanie instruktażu przed rozpoczęciem zadań; prowadzenie niezbędniej dokumentacji; zbieranie i realizacja zamowień dotyczących zapotrzebowania na zakup materialów i narzędzi.Szczegółowe informacje o naborze dostępne pod inkiem:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

- planowanie i realizacja kontroli zewnętrznych,- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na usługi szkoleniowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne Wymagania inne: 1.Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe preferowane w zakresie nauk...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: URZĄD GMINY RYJEWO

monitorowanie dostępnych źródeł finansowania zewnętrznego, w szczególności programów unijnych, krajowych i zagranicznych, umożliwiających pozyskanie środków na realizację inwestycji gminnych oraz inicjatyw społecznych, opracowywanie dokumentacji aplikacyjnej, w tym: wniosków o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Urząd Statystyczny w Warszawie

- prowadzenie obsługi administracjnej komórki(oddziału), w tym zapewnienie obsługi kancelaryjnej, monitorowanie dostaw/zużycia materiałów i planowanie zakupów, prowadzenie obsługi klienta zwewnętrznego i wewnętrznego,- obsługa zgłoszeń użytkowników środowiska informatycznego na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: URZĄD MIASTA I GMINY W PASYMIU

Prowadzenie spraw z zakresu księgowości budżetowej:-dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowum UMi G Pasym;-dekretowanie dowdów księgowych;-prowadzenie księgowosci budżetowej zgodnie z wymogami zakładowego planu kont w zakresie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W OLEŚNIE

prowadzenie spraw dotyczących inwestycji energetycznych i ogólnobudowlanych, prowadzenie rejestru umów dotyczących dostawy energii elektrycznej, przygotowywanie do realizacji inwestycji, bieżący nadzór nad realizowanymi inwestycjami Gminy, zapewnienie prawidłowego stanu infrastruktury...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: URZĄD MIASTA KALISZA

Udostępnianie nieruchomości: (najem, dzierżawa) wraz z naliczaniem należności z tych tytułów, użyczanie, obciążanie nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi. Prooowadzenie spraw związanych z ograniczaniem lub zobowiązaniem w drodze decyzji sposobu korzystania z nieruchomości...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM PSYCHIATRII W MORAWICY

Zakres obowiązków na stanowisku:analiza możliwości finansowania projektów z funduszy zewnętrznych,poszukiwanie programów spójnych ze strategią i kierunkiem działania,przygotowanie i składanie wniosków pod kątem zewnętrznych źródeł finansowania,kompleksowy nadzór nad wdrażaniem i...