Praca: Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli XVI w Departamencie Kontroli (lekarz, lekarz dentysta)


Starszy Specjalista/Główny Specjalista
w Dziale Realizacji Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli XVI w Szczecinie
w Departamencie Kontroli (lekarz, lekarz dentysta)
 
Numer ogłoszenia: DK/25/45

Miejsce pracy: Szczecin
 
1 etat / umowa o pracę
 
Termin składania ofert 22.05.2025 r.

Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.



GŁÓWNE ZADANIA
  • przeprowadzanie czynności sprawdzających i kontroli realizowanych przez Terenowy Wydział Kontroli XVI w Szczecinie, ze szczególnym uwzględnieniem zadań dotyczących oceny dokumentacji medycznej;
  • przygotowywanie i analiza danych do planowych i doraźnych kontroli realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej oraz kontroli ordynacji;
  • współudział w sporządzaniu wystąpień z przeprowadzonych kontroli oraz opracowywaniu wniosków, zaleceń pokontrolnych i wykonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem postępowań kontrolnych;
  • obsługa aplikacji informatycznych w zakresie wykonywanych zadań;
  • bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Departamentu Kontroli w zakresie prowadzonych postępowań kontrolnych.
WYMAGANIA

WYMAGANIA KONIECZNE

  • wykształcenie: wyższe medyczne – lekarz/lekarz dentysta;
  • lata pracy zawodowej:
    • na stanowisko starszego specjalisty minimum 4 lata pracy zawodowej,
    • na stanowisko głównego specjalisty minimum 5 lat pracy zawodowej;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w systemie ochrony zdrowia / administracji publicznej;
  • znajomość zasad funkcjonowania powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego i systemu opieki zdrowotnej: ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2024 poz. 146 z późn. zm.) ze szczególnym uwzględnieniem Działu IIIA;
  • znajomość problematyki związanej z metodyką prowadzenia kontroli realizacji umów: zarządzenie Nr 60/2022/DK Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia  z dnia 29 kwietnia 2022 r. w sprawie kontroli prowadzonych przez Narodowy Fundusz Zdrowia;
  • znajomość problematyki związanej z metodyką prowadzenia czynności sprawdzających: zarządzenie Nr 15/2023/DK Prezesa NFZ z dnia 26 stycznia 2023 r. w sprawie czynności sprawdzających.

WYMAGANIA DODATKOWE

  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (w szczególności Word i Excel);
  • umiejętność poprawnego redagowania korespondencji urzędowej;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
  • predyspozycje psychofizyczne do pracy kontrolnej;
  • odporność na stres;
  • wysoka kultura osobista;
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
  • kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG),
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

DOKUMENTY DO POBRANIA

PRACOWNIKOM OFERUJEMY
  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • pracę w systemie hybrydowym
  • elastyczny czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
  • możliwość dofinansowania studiów do 100%
  • opiekę mentora/ mentorki
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
    • dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
    • dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
    • dofinansowanie karty sportowej
    • Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie).

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-04-18
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Centrala NFZ

GŁÓWNE ZADANIA przeprowadzanie czynności sprawdzających i kontroli realizowanych przez Terenowy Wydział Kontroli XVI w Szczecinie, ze szczególnym uwzględnieniem zadań dotyczących oceny dokumentacji medycznej; przygotowywanie i analiza danych do planowych i doraźnych kontroli realizacji...

Dodane: 2025-04-07
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Centrala NFZ

GŁÓWNE ZADANIA udział w opracowywaniu projektu programu kontroli; przeprowadzanie kontroli zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi w NFZ zasadami, programem kontroli; dokonywanie ustaleń stanu faktycznego w zakresie objętym przedmiotem kontroli w sposób obiektywny i rzetelny oraz na...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Projektowanie kuchni wraz z wyceną; Prezentacja projektów; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli kuchennych oraz terminów ich realizacji. Od...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa

Twoje zadania to: Nadzór nad przeprowadzaniem przeglądów infrastruktury obiektowej Spółki budynków oraz instalacji. Zarządzanie procesem eksploatacji technicznej. Nadzór nad terminowymi badaniami technicznymi, UDT i innymi wymaganymi przez prawo. Koordynacja utrzymania w ruchu pojazdów i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Oxivia Logistics Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: bieżąca obsługa biura wystawianie faktur sprzedażowych weryfikacja i wprowadzanie faktur do systemu weryfikacja dokumentów przewozowych bieżący kontakt z kontrahentami przygotowywanie dokumentów do księgowej dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie współpraca...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Vetlab Sp. z o.o.

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: BIG Poland

Key Responsibilities: Develop and execute marketing strategies for commercial properties. Manage social media and digital marketing campaigns. Coordinate events, promotions, and marketing activities. Prepare reports, presentations, and creative materials. Requirements: Fluent English (written and...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Lobo recykling Sp. z o.o.

PRACA NA TERENIE CAŁEJ POLSKI Twój zakres obowiązków Obsługa stałych oraz pozyskiwanie nowych klientów Tworzenie ofert dla klientów Utrzymywanie długotrwałych relacji z kontrahentami Udział spotkaniach oraz negocjacjach handlowych Nasze wymagania Doświadczenie w pracy na stanowisku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: STRABAG BMTI Sp. z o.o.

Twoja rola w STRABAG zamawianie części zamiennych i materiałów smarnych do maszyn budowlanych rozliczanie dokumentów magazynowych gospodarka olejowa dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów gospodarka odpadami (BDO) Co jest dla nas ważne doświadczenie na w/w stanowisku znajomość...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych Weryfikacja poprawności wprowadzonych danych w systemie Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów Wymagania: Dobra znajomość języka angielskiego Dobra znajomość pakietu MS...