Praca: Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli XVI w Departamencie Kontroli (lekarz, lekarz dentysta)


Starszy Specjalista/Główny Specjalista
w Dziale Realizacji Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli XVI w Szczecinie
w Departamencie Kontroli (lekarz, lekarz dentysta)
 
Numer ogłoszenia: DK/25/45
Miejsce pracy: Szczecin
 
1 etat / umowa o pracę
 
Termin składania ofert 24.04.2025 r.

Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.



GŁÓWNE ZADANIA
  • przeprowadzanie czynności sprawdzających i kontroli realizowanych przez Terenowy Wydział Kontroli XVI w Szczecinie, ze szczególnym uwzględnieniem zadań dotyczących oceny dokumentacji medycznej;
  • przygotowywanie i analiza danych do planowych i doraźnych kontroli realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej oraz kontroli ordynacji;
  • współudział w sporządzaniu wystąpień z przeprowadzonych kontroli oraz opracowywaniu wniosków, zaleceń pokontrolnych i wykonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem postępowań kontrolnych;
  • obsługa aplikacji informatycznych w zakresie wykonywanych zadań;
  • bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Departamentu Kontroli w zakresie prowadzonych postępowań kontrolnych.
WYMAGANIA

WYMAGANIA KONIECZNE

  • wykształcenie: wyższe medyczne – lekarz/lekarz dentysta;
  • lata pracy zawodowej:
    • na stanowisko starszego specjalisty minimum 4 lata pracy zawodowej,
    • na stanowisko głównego specjalisty minimum 5 lat pracy zawodowej;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w systemie ochrony zdrowia / administracji publicznej;
  • znajomość zasad funkcjonowania powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego i systemu opieki zdrowotnej: ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2024 poz. 146 z późn. zm.) ze szczególnym uwzględnieniem Działu IIIA;
  • znajomość problematyki związanej z metodyką prowadzenia kontroli realizacji umów: zarządzenie Nr 60/2022/DK Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia  z dnia 29 kwietnia 2022 r. w sprawie kontroli prowadzonych przez Narodowy Fundusz Zdrowia;
  • znajomość problematyki związanej z metodyką prowadzenia czynności sprawdzających: zarządzenie Nr 15/2023/DK Prezesa NFZ z dnia 26 stycznia 2023 r. w sprawie czynności sprawdzających.

WYMAGANIA DODATKOWE

  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (w szczególności Word i Excel);
  • umiejętność poprawnego redagowania korespondencji urzędowej;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
  • predyspozycje psychofizyczne do pracy kontrolnej;
  • odporność na stres;
  • wysoka kultura osobista;
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
  • kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG),
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

DOKUMENTY DO POBRANIA

PRACOWNIKOM OFERUJEMY
  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • pracę w systemie hybrydowym
  • elastyczny czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
  • możliwość dofinansowania studiów do 100%
  • opiekę mentora/ mentorki
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
    • dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
    • dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
    • dofinansowanie karty sportowej
    • Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie).

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Centrala NFZ

GŁÓWNE ZADANIA przeprowadzanie czynności sprawdzających i kontroli realizowanych przez Terenowy Wydział Kontroli XVI w Szczecinie, ze szczególnym uwzględnieniem zadań dotyczących oceny dokumentacji medycznej; przygotowywanie i analiza danych do planowych i doraźnych kontroli realizacji...

Dodane: 2025-04-07
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Centrala NFZ

GŁÓWNE ZADANIA udział w opracowywaniu projektu programu kontroli; przeprowadzanie kontroli zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi w NFZ zasadami, programem kontroli; dokonywanie ustaleń stanu faktycznego w zakresie objętym przedmiotem kontroli w sposób obiektywny i rzetelny oraz na...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional Experiences: Your proactive, patient...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: DTS System Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Będziesz realizować zadania w 2 obszarach: W obszarze księgowości: Ewidencjonowanie, analiza i archiwizacja dokumentów księgowych. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych. Pilnowanie terminów i zakresu polis ubezpieczeniowych. Kontrola rozrachunków z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Bilfinger

Twój zakres obowiązków: Zarządzanie dokumentacją administracyjną i kadrową Obsługa zapytań, faktur i zamówień Komunikacja z klientami oraz dostawcami w języku niemieckim Nasze oczekiwania: Znajomość języka niemieckiego (B2+) Znajomość MS Office, zwłaszcza Excel Dobra organizacja...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę cały etat​. Twoje zadania: pozyskiwanie klientów oraz nawiązywanie z nimi relacji handlowych, zarządzanie relacjami z klientami, przygotowanie oferty i dokumentacji niezbędnej do zawarcia umowy, monitorowanie realizacji umów z klientami, bieżące...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: MPiPS - PGP

sprawdzanie i dekretacja faktur w systemie komputerowym; przygotowywanie bieżącej dokumentacji kadrowej, przygotowywanie dokumentacji płacowej, przygotowywanie sprawozdań PFRON i GUS, przygotowywanie ewidencji JPK, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, bieżąca archiwizacja dokumentów,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich

Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: komunikatywność Wymagania inne: [Inne] :...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich

Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: komunikatywność Wymagania inne: [Inne] : Nasze...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: FABE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakres obowiązków: koordynacja i zarządzanie administracyjne biurem dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji firmowej i kadrowej weryfikacja i przekazywanie do odpowiednich działów firmy dokumentacji kontraktowej i finansowej ewidencja i archiwizowanie dokumentacji współpraca z kierownikami...