Praca: Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach


PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 027/25/DRK/SS/GS
Główne obowiązki:
  • Udział w koordynacji badań i analiz dotyczących systemu rad sektorowych, w tym w szczególności:
    • przygotowywanie wytycznych/zasad/standardów w obszarze prowadzenia badań/analiz przez rady w celu zachowania ich wysokiej jakości;
    • opracowywanie i aktualizacja zasad monitoringu i kontroli badań/analiz prowadzonych przez rady, ich wdrożenie oraz kontrola przestrzegania;
    • udzielanie wsparcia metodologicznego i merytorycznego;
    • dbanie o zachowanie spójności prowadzonych badań / analiz rad z badaniami / analizami realizowanymi przez inne instytucje.
  • Przygotowywanie projektów zakresu zadań wykonawców usług (pod przetarg), merytoryczna opieka nad zadaniami realizowanymi przez wykonawcę.
  • Przygotowywanie analiz w obszarze poszukiwanych przez pracodawców kwalifikacji/kompetencji oraz różnego typu badań / analiz ad-hoc w ramach bieżących potrzeb.
  • Udział w wypracowywaniu mechanizmów koordynacji systemu rad sektorowych oraz w pracach dotyczących budowania koncepcji funkcjonowania systemu rad sektorowych.
  • Udział w pracach dotyczących wdrożenia mechanizmów mających na celu kontrolę i monitoring przestrzegania stosowanych standardów.
  • Współpraca z interesariuszami systemu rad sektorowych, wykonawcami zewnętrznymi, partnerami instytucjonalnymi w zakresie analiz, badań lub identyfikowania potrzeb informacyjnych dotyczących poszukiwanych kompetencji.
  • Przygotowywanie materiałów analitycznych z zakresu zainteresowania systemu rad sektorowych (prezentacje, analizy, itp.).
  • Prezentowanie przygotowanych materiałów, wyników analiz na warsztatach/spotkaniach.
Oczekujemy (wymagania konieczne):
  • wykształcenie wyższe;
  • ogólna wiedza z zakresu rynku pracy i rynku edukacji;
  • co najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji projektów doradczych / szkoleniowych / informacyjnych lub w realizacji projektów (np. konkursowych) finansowanych ze środków publicznych, obejmujących w szczególności praktyczną umiejętność w zakresie:
    • sposobu opisywania i sposobów identyfikowania poszukiwanych kompetencji,
    • planowania, prowadzenia lub koordynowania badań społecznych z wykorzystaniem technik ilościowych i jakościowych;
    • wystąpień publicznych i przygotowania materiałów na wystąpienia (np.: konferencje, szkolenia, warsztaty).
  • bardzo dobra obsługa MS Word, MS Excel i MS PowerPoint;
  • komunikatywność, w tym łatwość porozumiewania się w mowie i piśmie w języku polskim;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.
 Dodatkowo (wymagania pożądane):
  • wykształcenie wyższe z obszaru socjologia / ekonomia i finanse / administracja / zarządzanie;
  • wiedza lub doświadczenie z zakresu funkcjonowania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji;
  • wiedza z zakresu instytucji publicznych i niepublicznych dostarczających informacji o lukach kompetencyjnych;
  • doświadczenie w obszarze przygotowywania dokumentacji przetargowej;
  • doświadczenie w obszarze oceny projektów finansowanych ze środków UE;
  • praktyczna wiedza o funkcjonowaniu administracji publicznej;
  • praktyczna znajomość procesów legislacyjnych.
Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • premię regulaminową,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • szkolenia,
  • atrakcyjną lokalizację,
  • wydarzenia integracyjne,
  • programy socjalne.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-06-03
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Główne obowiązki: Udział w koordynacji oraz realizacji zadań związanych z funkcjonowaniem systemu rad sektorowych obejmujący w szczególności: wypracowanie zasad i rozwój zakresu współpracy z instytucjami regionalnymi, m.in. poprzez zapewnienie skutecznej komunikacji z instytucjami...

Dodane: 2025-05-31
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie kierownika projektu w planowaniu i realizacji inwestycji Opracowywanie planów realizacji projektów i kompletowanie dokumentacji Udział w procesie wyboru dostawców usług i podwykonawców Przygotowywanie harmonogramów i przegląd dokumentacji technicznej Prowadzenie korespondencji z...

Dodane: 2025-05-31
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SCS Expert Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Obsługa i nadzór nad systemem zarządzania projektami konsultingowymi Przygotowywanie finansowych rozliczeń, raportów oraz prezentacji Koordynowanie przepływu informacji i dokumentów w dziale Współpraca międzydziałowa oraz z klientami, zwłaszcza w obszarze finansowym...

Dodane: 2025-05-30
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: ORLEN Technologie Spółka Akcyjna

Miejsce pracy: Krosno Opis stanowiska: Wspieranie kierownika projektu w planowaniu i realizacji przydzielonych projektów inwestycyjnych zgodnie z ich celami, w tym w szczególności: opracowywanie planów realizacji zadania inwestycyjnego kompletowanie niezbędnych dokumentów do realizacji...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Voltrim Trade Sp. z o.o

Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych i wystawianie faktur sprzedaży Wykonywanie czynności związanych z zamykaniem okresów sprawozdawczych (kontrola i uzgadnianie kont księgowych) Sporządzanie zestawień i raportów w programie Excel Wsparcie w przygotowaniu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Voltrim Trade Sp. z o.o

Co będzie należeć do Twoich obowiązków? Opisywanie faktur oraz ich dekretowanie w systemie, Obsługa dokumentów kosztowych i bankowych, Księgowanie płatności oraz kontrola rozrachunków, Weryfikacja sald i wystawianie kompensat, Pomoc w analizie dokumentów pod kątem podatków, Wspieranie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Voltrim Trade Sp. z o.o

Opis stanowiska: Weryfikacja i opisywanie faktur w systemie elektronicznego obiegu dokumentów Obsługa systemu obiegu dokumentów DMS w systemie ERP Dekretowanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych w systemie księgowym Kontrola rozrachunków, wystawianie i rozliczanie kompensat,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "DETIM" HUŁAS I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA

Sprzedawanie produktów oferowanych w sklepie Wymagana wiedza z zakresu branży budowlanej, Obsługa komputera Pracodawca zapewnia przyuczenie

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Voltrim Trade Sp. z o.o

Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do systemów księgowych oraz wystawianie faktur, Zamknięcia okresów – kontrola i uzgadnianie sald kont, Przygotowywanie analiz i zestawień w Excelu, Udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych (VAT, CIT) i sprawozdań finansowych, Obsługa raportów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 23

prowadzenie akt osobowych nauczycieli i pracowników niepedagogicznych, sporządzanie umów o pracę i świadectw pracy, sporządzanie dokumentów do ZUS i PPK, obsługa programu Vulcan Kadry, obsługa portalu SIO i GUS, znajomość Karty Nauczyciela i Kodeksu Pracy. wykształcenie wyższe, 2 lata...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Stomatologia

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: BIURO POLSKIEJ KOMISJI AKREDYTACYJNEJ

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje w szczególności: Bieżąca obsługa Sekretariatu Biura PKA, w tym dbałość o prawidłowy obieg dokumentów, Kompleksowa obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej, w tym w systemie elektronicznego obiegu dokumentów EZD RP, Prowadzenie...