Praca: Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach


PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 020/25/DRK/SS/GS
Główne obowiązki:
  • Udział w koordynacji oraz realizacji zadań związanych z funkcjonowaniem systemu rad sektorowych obejmujący w szczególności:
    • wypracowanie zasad i rozwój zakresu współpracy z instytucjami regionalnymi, m.in. poprzez zapewnienie skutecznej komunikacji z instytucjami działającymi na poziomie regionalnym;
    • wypracowanie skutecznych mechanizmów koordynacji systemu w związku nowym podejściem do sposobu definiowania sektorów w obszarze projektu;
    • przygotowanie wytycznych (wzorów, standardów) dotyczących systemu, a także wdrożenie do praktyki wartości systemu opartych na jego misji i wizji, obejmujących w szczególności rekomendacje rad sektorowych, prowadzenie badań, zakres regulaminów, techniki komunikacji;
    • zapewnienie spójności systemu i postrzegania go jako jednorodnej, spójnej całości;
    • zapewnienie koordynacji prac rad sektorowych prowadzonych przez różne podmioty, działające na różnych podstawach prawnych (przedsiębiorcy, fundacje, izby gospodarcze, itd.);
    • wdrożenie mechanizmów mających na celu kontrolę i monitoring przestrzegania stosowanych standardów;
    • koordynacja działań dotyczących organizacji i prowadzenia Rady Programowej ds. Kompetencji oraz grup roboczych działających przy Radzie;
    • przygotowywanie w jednolitym standardzie na stronę www PARP publikacji, które będą podsumowaniem najnowszych informacji z rynku pracy i edukacji, będących formą inspiracji lub dobrych praktyk.
  • Udział w pracach legislacyjnych, w przygotowywaniu informacji planistyczno-sprawozdawczych.
  • Przygotowywanie projektów zakresu zadań wykonawców usług (pod przetarg), obsługa umów pod względem ich zgodności z celami programu/działania oraz prawidłowego wydatkowania środków przez wykonawców.
  • Współpraca z interesariuszami systemu rad sektorowych, wykonawcami zewnętrznymi, partnerami instytucjonalnymi w zakresie budowy trwałego systemu rad sektorowych ds. kompetencji lub identyfikowania potrzeb informacyjnych dotyczących poszukiwanych kompetencji.
  • Prowadzenie wystąpień/prezentacji/szkoleń bezpośrednio związanych z realizowanymi zadaniami, o których mowa powyżej.
Oczekujemy (wymagania konieczne):
  • wykształcenie wyższe;
  • wiedza z zakresu rynku pracy i rynku edukacji, w szczególności na poziomie samorządu województwa i powiatu;
  • co najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji projektów doradczych / szkoleniowych / informacyjnych lub w realizacji projektów (np. konkursowych) finansowanych ze środków publicznych;
  • bardzo dobra obsługa MS Word, MS Excel i MS PowerPoint;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1;
  • komunikatywność, w tym łatwość porozumiewania się w mowie i piśmie w języku polskim;
  • umiejętność pracy w zespole;
 Dodatkowo (wymagania pożądane):
  • wykształcenie wyższe z obszaru socjologia / ekonomia i finanse / administracja / zarządzanie;
  • doświadczenie pracy lub współpracy z samorządem wojewódzkim lub powiatowym w obszarze rynku pracy lub edukacji;
  • doświadczenie w obszarze przygotowywania dokumentacji przetargowej;
  • doświadczenie w obszarze oceny projektów finansowanych ze środków UE;
  • praktyczna wiedza o funkcjonowaniu administracji publicznej;
  • praktyczna znajomość procesów legislacyjnych.
Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • premię regulaminową,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • szkolenia,
  • atrakcyjną lokalizację,
  • wydarzenia integracyjne,
  • programy socjalne.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-06-03
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Główne obowiązki: Udział w koordynacji badań i analiz dotyczących systemu rad sektorowych, w tym w szczególności: przygotowywanie wytycznych/zasad/standardów w obszarze prowadzenia badań/analiz przez rady w celu zachowania ich wysokiej jakości; opracowywanie i aktualizacja zasad...

Dodane: 2025-05-31
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie kierownika projektu w planowaniu i realizacji inwestycji Opracowywanie planów realizacji projektów i kompletowanie dokumentacji Udział w procesie wyboru dostawców usług i podwykonawców Przygotowywanie harmonogramów i przegląd dokumentacji technicznej Prowadzenie korespondencji z...

Dodane: 2025-05-31
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: SCS Expert Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Obsługa i nadzór nad systemem zarządzania projektami konsultingowymi Przygotowywanie finansowych rozliczeń, raportów oraz prezentacji Koordynowanie przepływu informacji i dokumentów w dziale Współpraca międzydziałowa oraz z klientami, zwłaszcza w obszarze finansowym...

Dodane: 2025-05-30
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: ORLEN Technologie Spółka Akcyjna

Miejsce pracy: Krosno Opis stanowiska: Wspieranie kierownika projektu w planowaniu i realizacji przydzielonych projektów inwestycyjnych zgodnie z ich celami, w tym w szczególności: opracowywanie planów realizacji zadania inwestycyjnego kompletowanie niezbędnych dokumentów do realizacji...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Grupa Pascal

Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych Moderowanie komentarzy Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Lewiatan - P.H.U. Zachęta sp. z o.o. sp.k.

Twój zakres obowiązków: weryfikacja jakości wypełnienia przez kierowników sklepów standardów narzuconych przez sieć oraz zadań zlecanych przez dyrektora handlowego, reprezentowanie podległej grupy kilkunastu sklepów w kontaktach z dyrektorem handlowym, realizacja celów sprzedażowych,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Bilfinger

Zadania Nadzorowanie i kontrolowanie budowy: koszty, jakość, ilość, terminowość, prawidłowość. Planowanie i koordynacja harmonogramu robót. Przestrzeganie przepisów BHP. Raportowanie postępów do przełożonych. Zarządzanie sprzętem i materiałami na budowie. Wymagania Znajomość...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Bilfinger

Zadania Nadzór nad procesem budowy, w tym koszty, jakość, i terminowość. Koordynacja harmonogramu robót oraz zarządzanie zasobami. Dbanie o przestrzeganie norm BHP. Raportowanie postępu prac. Wymagania Biegła znajomość języka angielskiego. Minimum 3 lata doświadczenia w budownictwie....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

Zakres obowiązków: codzienna analiza przebiegu pociągów w systemie ewidencji pracy eksploatacyjnej, monitorowanie wydarzeń na sieci kolejowej i identyfikowanie potencjalnych problemów, które mogą wpłynąć na kursowanie pociągów, przygotowywanie regularnych analiz dotyczących jakości...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Aktywna sprzedaż produktów i adaptacja oferty do potrzeb klientów, Zarządzanie procesami zamówień, od ich realizacji po monitorowanie stanów magazynowych, Utrzymywanie odpowiedniej ekspozycji towarów, zgodnie z firmowymi standardami. Proklienckie nastawienie i otwartość na kontakt z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Berker Dominis

Zadania: Nadzór nad realizacją robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, Koordynowanie pracy brygad oraz podwykonawców na budowie, Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji budowy, Weryfikacja harmonogramów i bieżący nadzór nad postępem prac,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Berker Dominis

Zadania: Nadzór nad realizacją robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, Koordynowanie pracy brygad oraz podwykonawców na budowie, Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji budowy, Weryfikacja harmonogramów i bieżący nadzór nad postępem prac,...