Praca: Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Finansowo-Księgowym


PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Finansowo-Księgowym
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 029/24/DFK/SS/GS
Główne zadania:
  • udział w pracach związanych z przygotowaniem planu finansowego oraz jego zmian,
  • dokonywanie bieżących analiz realizacji planu finansowego w celu optymalnego wydatkowania środków,
  • wystawianie limitów zaciągania zobowiązań do wysokości planu finansowego,
  • ustalanie limitów wydatków dla komórek organizacyjnych Agencji, weryfikacja zgłaszanych przez nie zmian,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych i sprawozdań z realizacji dotacji,
  • przygotowywanie raportów/zestawień na potrzeby Kierownictwa Agencji, jak również komórek organizacyjnych.
Oczekujemy (wymagania konieczne)
  • wykształcenie wyższe;
  • doświadczenie zawodowe w zakresie zbieżnym z zakresem obowiązków przewidzianym na wskazanym stanowisku (min. 3 lata dla Starszego Specjalisty oraz min. 5 lat dla Głównego Specjalisty);
  • biegła znajomość i obsługa pakietu MS Office, szczególnie Excel;
  • zdolności analityczne,
  • umiejętność pracy w systemach analitycznych,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • rzetelność, sumienność, dokładność, odpowiedzialność.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
  • preferowane wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu finansów, rachunkowości, ekonomii,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych w zakresie planów finansowych i sprawozdawczości budżetowej,
  • doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • znajomość klasyfikacji budżetowej,
  • znajomość zasad funkcjonowania funduszy unijnych.
Oferujemy:
  • umowę o pracę;
  • premię regulaminową;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • grupowe ubezpieczenie na życie;
  • szkolenia;
  • atrakcyjną lokalizację;
  • wydarzenia integracyjne;
  • programy socjalne.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Świadczenie usług w zakresie procesów finansowo-księgowych na rzecz klientów, zgodnie z określonymi zasadami procesu księgowego; Zamykanie ksiąg rachunkowych i wykonywanie czynności zamknięcia; Wspieranie sprawozdawczości finansowej; Utrzymywanie głównych danych księgowych;...

Dodane: 2024-09-22
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu

Warunki pracy - Budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind i podjazdów), - Budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind i podjazdów), - zagrożenie korupcją, - istnieje ryzyko zagrożenia życia i zdrowia w trakcie...

Dodane: 2024-09-22
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób...

Dodane: 2024-09-22
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Warunki pracy - praca w systemie ośmiogodzinnym jednozmianowym, - wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, - stanowisko pracy wyposażone w komputer oraz monitor ekranowy, - praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, - stanowisko pracy usytuowane jest na I...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: IFM ECOLINK

Twój zakres obowiązków Zarządzanie podległym zespołem w celu utrzymania ciągłości łańcucha dostaw Zapewnienie sprawności operacyjnej magazynu i logistyki Optymalizacja procesów magazynowych, transportowych i logistycznych Identyfikacja problemów i znajdowanie skutecznych rozwiązań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Concentrix

Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Ziko Apteka Sp. z o.o.

Do naszego zespołu poszukujemy farmaceutów z pasją i zamiłowaniem, dla których misją jest niesienie pomocy i wsparcie Pacjentów. Wymagania: Wykształcenie wyższe farmaceutyczne Uprawnienia do pracy na stanowisku kierownika Otwartość na Pacjenta i troska o jego zdrowie Umiejętność...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ziko Optyk z o.o..

Opis stanowiska: Dbanie o poprawne funkcjonowanie salonu, zgodne ze standardami firmy Zapewnienie właściwej obsługi Klienta Zarządzanie personelem salonu oraz planowanie grafików Zarządzanie i optymalizowanie stanów magazynowych Odpowiedzialność za wyniki salonu Wymagania: Min. 3- letnie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa telefoniczna techników i instalatorów sprzętu fotowoltaicznego. Diagnostyka i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez dzwoniących. Nadzór nad prawidłowym rozwiązywaniem awarii technicznych. Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisowymi....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: EWT Automotive Polska Sp. z o.o.

Do Głównych Obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Realizacja bieżących zamówień firmy Dbanie o terminowość dostaw Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z dostawcami oraz umiejętność negocjacji cen Dobra organizacja pracy Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży części...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: MOJ S.A.

Zarządzanie pracą Działu i podległych pracowników; Zapewnienie wymaganego poziomu jakości wytwarzanych produktów; Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów jakościowych w ramach procesu ciągłego doskonalenia; Tworzenie/optymalizacja procesów/procedur kontroli jakości oraz dbanie o ich...