Praca: Starszy Specjalista / Główny Specjalista / Ekspert w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów


Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Starszy Specjalista / Główny Specjalista / Ekspert w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 017/25/DKW_SPWP/SS/GS/E
Główne zadania dla Głównego Specjalisty lub Eksperta:
  • opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań, w tym rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń, a w przypadku Eksperta również koordynacja ich spójnego zastosowania w ramach programów realizowanych przez Agencję (w szczególności FENG i FEPW)
  • przygotowanie / opracowanie, a w przypadku Eksperta również koordynacja na poziomie Agencji:
    • wzorów dokumentów dot. wyboru projektów do dofinansowania (w tym w zakresie systemu oceny wniosków o dofinansowanie)
    • obszaru rozliczeń projektów (w tym uzgodnienia kwestii horyzontalnych oraz nadzór na wzorem umowy o dofinansowanie)
    • procesu uzgadniania stanowisk w zakresie udzielania pomocy publicznej w ramach zadań realizowanych przez sekcję
    • procesu uzgadniania i podpisywania porozumień programowych oraz ich aneksowanie
    • prac związanych z przygotowaniem i aktualizacją dokumentów programowych, wytycznych i aktów prawnych dotyczących realizowanych programów
    • informacji dla Prezesa PARP i Zastępców Prezesa, innych pracowników PARP, partnerom zaangażowanym we wdrażanie programu o charakterze przekrojowym
  • udział w opracowywaniu zasad naboru oraz współpracy z ekspertami uczestniczącymi w wyborze projektów do dofinansowania oraz współpraca z ekspertami wpisanymi na wykaz
  • udział w pracach związanych z przygotowywaniem projektów procedur (w szczególności w zakresie rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń)
  • prowadzenie szkoleń / spotkań i przygotowywanie materiałów pomocniczych dla użytkowników w zakresie nadzorowanych procedur.

Główne zadania dla Starszego Specjalisty:

  • opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań w tym rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń (w szczególności FENG i FEPW) 
  • Udział w:
    • przygotowaniu wzorów dokumentów dot. wyboru projektów do dofinansowania (w tym w zakresie systemu oceny wniosków o dofinansowanie)
    • opracowaniu rozwiązań z obszaru rozliczeń projektów
    • procesie uzgadniania stanowisk w zakresie udzielania pomocy publicznej w ramach zadań realizowanych przez sekcję
    • procesie uzgadniania i podpisywania porozumień programowych oraz ich aneksowanie
    • pracach związanych z przygotowaniem i aktualizacją dokumentów programowych, wytycznych i aktów prawnych dotyczących realizowanych programów
    • przygotowaniu informacji dla Prezesa PARP i Zastępców Prezesa, innych pracowników PARP, partnerom zaangażowanym we wdrażanie programu o charakterze przekrojowym
  • udział w opracowywaniu zasad naboru oraz współpracy z ekspertami uczestniczącymi w wyborze projektów do dofinansowania oraz współpraca z ekspertami wpisanymi na wykaz
  • udział w pracach związanych z przygotowywaniem projektów procedur (w szczególności w zakresie rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń).
Oczekujemy (wymagania formalne):
  • wykształcenia wyższego min. na poziomie licencjackim
  • min.: 6 lat (dla Eksperta) lub 5 lat (dla Głównego Specjalisty) lub 4 lata (dla Starszego Specjalisty) doświadczenia zawodowego, w tym min.: 3 lata (dla Eksperta oraz Głównego Specjalisty) lub 2 lata (dla Starszego Specjalisty) doświadczenia w organizacji konkursów na realizację projektów lub w realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • umiejętności tworzenia dokumentów skierowanych do przedsiębiorców, które wchodzą w skład dokumentacji konkursowej (regulaminy, umowy, formularze wniosków o dofinansowanie) – nie dotyczy stanowiska Starszego Specjalisty
  • znajomości uregulowań prawnych i dokumentów programowych związanych z finansowaniem projektów ze środków EFRR w Polsce
  • praktycznej znajomości systemów informatycznych wspierających procesy oceny projektów i zawierania umów (w tym CST i/lub LSI)
  • bardzo dobrej znajomości MS Word
  • dobrej znajomości MS Excel
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • samodzielności, kreatywności, dokładności.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
  • wykształcenie wyższe magisterskie (preferowany kierunek: ekonomia, prawo międzynarodowe, socjologia)
  • min.: 3 lata (dla Eksperta i Głównego Specjalisty) lub 2 lat (dla Starszego Specjalisty) pracy w podmiocie organizującym konkursy na realizację projektów współfinansowanych ze środków europejskich w ramach EFRR, w tym min.: 2 lata (dla Eksperta i Głównego Specjalisty)​ lub rok (dla Starszego Specjalisty)​ pracy przy procesie oceny projektów współfinansowanych ze środków EFRR (np. POPW, POIR, FENG, FEPW)
  • doświadczenie w realizacji zadań o charakterze przekrojowym, wymagających zaangażowania i koordynacji prac kilku komórek organizacyjnych (dla Eksperta)
  • dobra znajomość MS Power Point i MS Power BI
  • znajomość podstawowych zagadnień w obszarze prawa gospodarczego i finansów publicznych
  • znajomość podstawowych zagadnień Prawa zamówień publicznych
  • nastawienie na rozwój i zdobywanie wiedzy, nastawienie na poszukania rozwiązań/ usprawnień, szybkie uczenie.
Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • premię regulaminową,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • szkolenia,
  • atrakcyjną lokalizację,
  • wydarzenia integracyjne,
  • programy socjalne.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-05-30
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Centrala NFZ

GŁÓWNE ZADANIA udział w planowaniu, realizacji i monitorowaniu projektów, w tym w szczególności w zakresie finansowym i księgowym; opracowywanie i aktualizacja dokumentacji projektowej, w tym harmonogramów, kart projektów, raportów i planów działań; przygotowywanie zestawień, analiz...

Dodane: 2025-05-26
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum

Zakres obowiązków/Opis zadań: identyfikacja zewnętrznych źródeł finansowania projektów edukacyjnych i naukowo-badawczych oraz inwestycyjnych; udział w działaniach informacyjnych i promocyjnych dotyczących możliwości pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych; obsługa...

Dodane: 2025-05-14
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy

Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi: Monitorowanie dostępności funduszy zewnętrznych, w tym pozyskiwanie informacji o nowych naborach wniosków, ogłoszeń o konkursach, Pozyskiwanie oraz analizowanie niezbędnych informacji do tworzenia projektów/ wniosków...

Dodane: 2025-05-14
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Warunki pracy Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu Zagrożenie korupcją Zakres zadań Realizuje zadania...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: GRUPA PZU

Obsługa zapytań składanych przez Brokerów zgodnie ze standardami Grupy PZU Aktywizacja sprzedaży poprzez budowę i utrzymanie długotrwałych relacji biznesowych Wsparcie Brokerów wiedzą produktową i procesową Dbałość o wyniki rentowności w poszczególnych produkrach Współpraca z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: EPI Sp. z o.o. Sp. k.

Zakres obowiązków: Staranna obróbka i porcjowanie mięsa. Atrakcyjne eksponowanie towaru w ladzie sprzedażowej. Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów, zgodnej ze standardami firmy. Aktywna sprzedaż produktów. Utrzymanie porządku i czystości na stanowisku pracy. Nasze oczekiwania:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: BP Service Center Monika Wocial

Prace porządkowe, Obsługa klientów, Przyjmowanie, rozkładanie, uzupełnianie towaru. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące. Wymagania inne: Wymiar czasu pracy, godziny pracy do uzgodnienia z pracodawcą (III zmiany). Praca w Rumi.

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Gryphon Group

Sortowanie i archiwizacja dokumentów księgowych Wprowadzanie danych do systemów księgowych Pomoc w przygotowywaniu rejestrów VAT Skanowanie i archiwizacja dokumentów Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym Przygotowywanie prostych zestawień i raportów w Excel Pomoc w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Sigurd Larsen

Zakres obowiązków – produkty techniczne: Przyjmowanie zamówień od klientów norweskich (telefonicznie oraz e-mailowo) Przygotowywanie przesyłek oraz obsługa dokumentacji celnej (w Polsce i Norwegii) Odbieranie towarów od dostawców Rejestrowanie zapytań dotyczących systemów wentylacji i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zapewnianie jakościowej obsługi streamingowej, zarządzanie problemami technicznymi. Obsługa klienta poprzez różne kanały komunikacji. Zarządzanie i rozwiązywanie skarg klientów, podnoszenie ich zadowolenia. Wspieranie klientów w aspektach technicznych i administracyjnych. Znajomość...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Portal Praca.pl

Dołącz do Naszego Zespołu jako Account Manager! Szukamy kogoś, kto pomoże nam w rozwijaniu naszej firmy i nawiązywaniu relacji z nowymi klientami. GŁÓWNE ZADANIA: Monitorowanie klientów pod kątem aktywności rekrutacyjnych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie relacji ze stałymi...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Madej S.C. Maziarz Damian, Ostrowska Edyta

Bezpośrednia obsługa klienta, Skup, sprzedaż towarów używanych, Praca w Tarnowie od pon. do sob. na dwie zmiany w godz.: 8.00 -20.00. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wykształcenie minimum średnie, Mile widziane doświadczenie na podobnym...