Praca: Starszy Specjalista ds. obsługi funduszu pożyczkowego


PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia nbiznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Starszy Specjalista ds. obsługi funduszu pożyczkowego
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 062/25/DIS/SS
Główne zadania:

Wykonywanie zadań związanych z obsługą funduszu pożyczkowego:
  • zawieranie i wprowadzanie zmian do umów operacyjnych z partnerami finansującymi wyłonionymi w przetargu w trybie PZP,
  • analiza danych wprowadzanych przez partnerów finansujących do systemu PARP wg ustalonych parametrów,
  • wstępna akceptacja formularzy sprawozdawczych oraz wniosków o płatność składanych przez partnerów finansujących,
  • prowadzenie bieżącej korespondencji związanej z obsługą umowy operacyjnej,
  • koordynacja i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi PARP w zakresie prowadzonych kontroli w ramach projektu,
  • rozliczanie wykonanych zleceń przez ekspertów,
  • wprowadzanie do systemów informatycznych i weryfikacja danych niezbędnych do obsługi umowy operacyjnej, w tym do rozliczania projektu przez PARP,
  • monitorowanie systemów informatycznych i statusu prowadzonych spraw w formie: danych, sprawozdań, raportów lub analiz.
Wymagania konieczne:
  • wykształcenie wyższe (w trakcie) i 5 lat doświadczenia zawodowego,
  • min. 2 lata doświadczenia na stanowiskach związanych z obsługą funduszy europejskich;
  • znajomość zasad dot. realizacji projektów finansowanych ze środków europejskich;
  • minimum pół roku doświadczenia w zawieraniu umów o dofinansowanie, realizacji lub rozliczaniu umów,
  • umiejętności analityczne w zakresie przetwarzania danych raportowanych w zestawieniach i wyciągania wniosków na podstawie dostępnych informacji;
Wymagania pożądane:
  • minimum pół roku doświadczenia w realizacji projektów niekonkurencyjnych;
  • minimum pół roku doświadczenia we wdrażaniu instrumentów finansowych zwrotnych.
Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • premię regulaminową,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • karty multisport;
  • dofinansowania do szkoleń,
  • platformę do nauki języków obcych;
  • atrakcyjną lokalizację,
  • wydarzenia integracyjne,
  • programy socjalne.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-10-01
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy

wyszukiwanie źródeł dofinansowywania i monitorowanie dostępności środków dotacyjnych wraz z terminami naborów nowych wniosków,- skuteczne pozyskiwanie i monitorowanie dostępnych źródeł finansowania z funduszy regionalnych, krajowych i unijnych,- przygotowywanie dokumentacji...

Dodane: 2025-10-01
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w Warszawie

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie, zagrożenie korupcją. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: obiekt dostosowany do potrzeb osób z...

Dodane: 2025-09-29
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie

Warunki pracy - praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu, - kontakt z klientem zewnętrznym, - wyjazdy służbowe, - narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie). -...

Dodane: 2025-09-29
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Warunki pracy Budynek w Warszawie przy ul. Długiej 38/40 nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; przed budynkiem jest podjazd dla wózków inwalidzkich jedynie na parter. Praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze,...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sodexo Polska Spółka z o. o.

Zakres obowiązków: Należyte utrzymywanie w czystości tzn. obszarów sanitarnych i publicznych Zarządzanie i organizacja pracy zespołu sprzątającego Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz standardów jakościowych Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: HR Solutions Group Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami firmy. Prowadzenie rejestrów VAT oraz terminowe przygotowywanie JPK, deklaracji podatkowych (CIT, VAT) oraz dokumentacji podatkowej. Analiza zapisów na kontach księgi...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: FOB-Decor Sp. z o.o.

Czym będziesz się zajmować? Utrzymywaniem i rozwijaniem relacji z obecnymi klientami firmy. Pozyskiwaniem nowych klientów oraz budowaniem długofalowych relacji biznesowych. Realizacją ambitnych celów sprzedażowych oraz negocjowaniem warunków współpracy. Tworzeniem ofert handlowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: e-work HR Company Poland

Zakres obowiązków: wdrażanie, realizacja i monitorowanie standardów medycznych, procedur i instrukcji, ścisła współpraca z personelem medycznym i lekarskim, zapewnienie właściwego doboru personelu pod kątem kompetencji i kwalifikacji, nadzór nad dokumentacją administracyjną i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: POLPHARMA S.A.

Zadania: Praca na markach HCP Bieżąca analiza sytuacji rynkowej, konkurencji, obecnych trendów i zachowań konsumenckich. Kreowanie strategii marketingowej dla wybranych marek HCP (tworzenie marketing mix w kanałach tradycyjnych i alternatywnych, pozycjonowanie, kreacje). Efektywne wprowadzanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Responsibilities Manage and coordinate the CEO’s calendar (meetings, business trips, events). Handle email and phone correspondence in English, including drafting responses and prioritizing tasks. Prepare documents, presentations, and short reports for the CEO. Provide administrative and...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...