Praca: Starszy specjalista ds. doboru i rozwoju kadr (projekty rozwojowe) w Dziale Kadr i Spraw Socjalnych


OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Starszy specjalista ds. doboru i rozwoju kadr (projekty rozwojowe) w Dziale Kadr i Spraw Socjalnych
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe
  • minimum 5 - letni udokumentowany ogólny staż pracy, w tym minimum 3 - letni staż pracy w obszarze miękkiego HR
  • minimum 2 - letnie doświadczenie w realizacji rozwojowych projektów HR (np. ścieżek rozwoju pracowników, programu mentoringowego, budowania wizerunku pracodawcy) 
  • znajomość narzędzi, praktyk i trendów HR na rynku
  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
  • praktyczna znajomość MS Office
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • nastawienie na realizację założonych celów i elastyczność działaniu
  • inicjatywa i proaktywne podejście do zadań
  • umiejętność planowania i wyznaczania priorytetów
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • zdolność analitycznego myślenia
  • dbałość o opinię własną i pracodawcy
  • postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
  • gotowość do doskonalenia zawodowego 
  • obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
  • w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzana dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej 
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 
Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie wyższe w obszarze: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia, prawo pracy
  • doświadczenie w informatyzacji procesów HR 
  • doświadczenie w przygotowywaniu raportów i analiz HR
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej
  • odporność na stres
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • realizowanie polityki personalnej ZTM
  • realizacja, doskonalenie i standaryzacja istniejących oraz wdrażanie nowych procesów HR
  • realizacja i ewaluacja projektów HR
  • wdrażanie usprawnień oraz nowych narzędzi w obszarze HR, w tym również w oparciu o systemy informatyczne
  • bieżący monitoring trendów w obszarze HR 
  • przygotowywanie analiz i raportów
  • realizowanie procesów kadrowych, ze szczególnym uwzględnieniem wewnętrznych i zewnętrznych działań ukierunkowanych na budowania marki pracodawcy (m.in. program praktyk, program adaptacji nowozatrudnionych pracowników, badania satysfakcji)
  • tworzenie raportów, analiz i prezentacji na wewnętrzne potrzeby organizacji
  • doskonalenie i nadzór nad regulaminami, procedurami i instrukcjami w obszarze kadr i spraw socjalnych
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie
  • dodatek stażowy
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne – zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej
  • ruchomy czas pracy
  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki) 
  • opiekę medyczną
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
  • możliwość skorzystania z ulgi w Kolejach Mazowieckich
  • możliwość wykupienia kart sportowych
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej
  • pracę z zespołem profesjonalistów
  • partnerską komunikację
  • pracę na rzecz rozwoju m.st. Warszawy
  • możliwość udziału w akcjach społecznych
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

 

Miejsce pracy:

Praca w siedzibie ZTM, przy ul. Grochowskiej 316/320 w Warszawie. Budynek dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami.

 

Stanowisko pracy:

Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej połowy wymiaru czasu pracy, obsługą urządzeń biurowych, przemieszczaniem się wewnątrz budynku. Dla osób z niepełnosprawnością istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy.

Wymagane dokumenty:
  • curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
  • list motywacyjny zawierający syntetyczny opis zrealizowanych projektów rozwojowych w obszarze HR
  • kserokopie / skan wszystkich stron świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
  • kserokopie / skany dokumentów potwierdzających:
    • posiadane wykształcenie
    • posiadanie niezbędnych kwalifikacji
    • niepełnosprawność - w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 530)
    • znajomość języka polskiego (jeśli dotyczy – patrz pkt. dot. tej kwestii w wymaganiach niezbędnych)
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata (skan oświadczenia w przypadku przesyłania dokumentów drogą elektroniczną) o:
    • nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
    • posiadanym obywatelstwie
  • podpisana własnoręcznie (skan dokumentów w przypadku ich przesyłania drogą elektroniczną):
    • informacja dla kandydata o procedurze zgłoszeń wewnętrznych
    • klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych)

Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów dostępne są na stronie Zarządu Transportu Miejskiego w sekcji: Informacja o wymaganych dokumentach potwierdzających m.in staż pracy, czy też posiadane wykształcenie

 

Druk zawierający oświadczenia, informacja dla kandydata o procedurze zgłoszeń wewnętrznych oraz klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych znajduje się na stronie Zarządu Transportu Miejskiego: https://www.ztm.waw.pl/pracuj-w-ztm/

Informacja o przebiegu procesu rekrutacyjnego jest dostępna na stronie Zarządu Transportu Miejskiego w sekcji: Przebieg i zasady rekrutacji (https://www.ztm.waw.pl/przebieg-i-zasady-rekrutacji/)

Procedura określająca zasady postępowania względem zgłaszanych informacji o naruszeniu prawa oraz ochrony sygnalistów w rozumieniu ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów jest dostępna na stronie Zarządu Transportu Miejskiego w sekcji: Procedura zgłoszeń naruszeń prawa. (https://www.ztm.waw.pl/procedura-zgloszen-naruszen-prawa/)

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w wybrany sposób w poniżej podanym terminie:
  • w wersji elektronicznej - za pomocą przycisku aplikowania – do 20.06.2025 r.
  • w wersji papierowej - osobiście lub przesłać do pod adresem: Zarząd Transportu Miejskiego, Kancelaria Główna, ul. Grochowska 316/320, 03-839 Warszawa w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Starszy specjalista ds. doboru i rozwoju kadr” – do 20.06.2025 r. do godz. 16.00
Aplikacje, które wpłyną do ZTM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru – testu wiedzy i kompetencji, zostaną o tym powiadomieni pisemnie lub telefonicznie. Działania rekrutacyjne (m.in. test wiedzy i kompetencji, rozmowa kwalifikacyjna) planowane są w terminie od 23.06 do 04.07.2025 r.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie niezwłocznie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZTM, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.
Informacja Administratora Danych o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacyjnym

Niniejsza informacja przekazywana jest w celu realizacji wymogu art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE, dalej zwanego "RODO", w związku prowadzeniem przez Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawienaboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze (w tym kierownicze), stanowiska pomocnicze i obsługi oraz nazastępstwo.
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Transportu Miejskiego z siedzibą w Warszawie (03-839), ul. Grochowska 316/320, dalej jako „ZTM”;
2) z Administratorem można kontaktować się w następujący sposób:
a) listownie, na adres siedziby ZTM,
b) pocztą elektroniczną pod adresem: ztm@ztm.waw.pl,
c) telefonicznie: 22 459 41 00,
d) za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP;
3) ZTM powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować pod adresem e-mail:iod@ztm.waw.pl lub pisemnie na adres siedziby ZTM;
4) ZTM będzie przetwarzać Pani/Pana danych osobowych na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – w zakresie danych osobowych wskazanych w art. 22¹ § 1 i 4 ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. Kodeks pracy – przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnegociążącego na pracodawcy,
b) art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodoweji społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych – w zakresie danych o niepełnosprawności (w przypadku,gdy kandydat poda takie dane w dokumentach aplikacyjnych z własnej inicjatywy) – przetwarzanie jest niezbędnedo wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez pracodawcę lub osobę, której dane dotyczą,w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej,
c) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – w zakresie danych osobowych zebranych podczas rozmowy rekrutacyjnej oraz wynikówewentualnych testów kwalifikacyjnych – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawniewww.ztm.waw.pl ul. Grochowska 316/320, 03-839 Warszawa, tel.: 22 459 42 94uzasadnionych interesów realizowanych przez pracodawcę, polegających na weryfikacji kwalifikacji i umiejętnościkandydatów do pracy w celu wybrania odpowiedniej osoby na stanowisko, na które jest prowadzona rekrutacja,
d) art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. na podstawie dobrowolnej zgody kandydata – w zakresie danych podanychw dokumentach aplikacyjnych, innych niż dane, o których mowa w art. 22¹ § 1 i 4 Kodeksu pracy oraz daneo niepełnosprawności,
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do celów innych niż te, dla których zostały pierwotnie zebrane.

Informujemy również, że:

6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez ZTM przez okres nieprzekraczający 3 miesięcy odmomentu zakończenia procesu rekrutacyjnego.
7) Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione:
a) podmiotom świadczącym usługi na rzecz ZTM, w szczególności usługi IT, prawne, archiwizacji i niszczeniadokumentów,
b) podmiotom uprawnionym do otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa powszechnieobowiązującego;
8) w związku z przetwarzaniem przez ZTM Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz uzyskania ich kopi – zgodnie z art. 15 RODO,
b) sprostowania i uzupełnienia danych, gdy dane te są nieprawidłowe lub niekompletne – zgodnie z art. 16 RODO,
c) żądania usunięcia swoich danych osobowych – zgodnie z art. 17 RODO,
d) żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych – zgodnie z art. 18 RODO,
e) przenoszenia swoich danych osobowych – zgodnie z art. 20 RODO,
f) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych – zgodnie z art. 21 RODO,
g) cofnięcia zgody na przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych, przy czym wycofanie zgodyna przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie wpływa na zgodność z prawemprzetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem (art. 7 ust. 3 RODO);
9) w celu skorzystania z wyżej wymienionych praw należy skontaktować się z Administratorem lub InspektoremOchrony Danych, korzystając ze wskazanych danych kontaktowych;
10) przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadkuuznania, że ZTM przetwarza Pani/Pana dane osobowe z naruszeniem przepisów RODO;
11) podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ § 1 i 4 Kodeksu pracy jestniezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacyjnym; podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolnei wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody;
12) posiada Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie; wycofanie zgody nie wpływa na zgodnośćz prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;
13) w oparciu o Pani/Pana dane osobowe ZTM nie będzie podejmował decyzji opartych na zautomatyzowanymprzetwarzaniu, w tym decyzji będących wynikiem profilowania, które miałyby wpływ na Pani/Pana sytuację prawnąlub mogłyby w inny sposób wpływać na Pani/Pana prawa lub obowiązki.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Zakres zadań: Samodzielne realizowanie zadań z zakresu administracji kadrowej i organizacyjnej, w tym kompleksowa obsługa procesów kadrowych, Obsługa systemów kadrowych oraz innych systemów i plików pomocniczych, Zarządzanie benefitami oferowanymi pracownikom, Prawidłowe prowadzenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, 1 etat, praca od poniedziałku do piątku Twoje zadania: realizacja procesów zatrudniania, zwalniania pracowników oraz nakładania kar porządkowych, zakładanie, uzupełnianie i archiwizacja akt osobowych pracownika, sporządzanie dokumentów kadrowych,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W LEŚNICY

Prowadzenie wszelkiej dokumentacji pracowniczej, ewidencja czasu pracy, rozliczanie wynagrodzeń, rekrutacja, obsługa urlopów i zwolnień, jak również współpraca z zewnętrznymi instytucjami. Wprowadzanie danych do programów kadrowych i inne. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: K.F.D. ARCHITEKT SPÓŁKA JAWNA

Prowadzenie spraw pracowniczych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: - znajpomość przepisów prawa zwiazanych z zatrudnieniem ,Dokładność , komunikatywność


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Zakres zadań: Samodzielne realizowanie zadań z zakresu administracji kadrowej i organizacyjnej, w tym kompleksowa obsługa procesów kadrowych, Obsługa systemów kadrowych oraz innych systemów i plików pomocniczych, Zarządzanie benefitami oferowanymi pracownikom, Prawidłowe prowadzenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Szpitalu LUX MED, znajdującym się przy ul. Puławska 455, w Warszawie. My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; atrakcyjne wynagrodzenie; zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Możliwość pracy z każdego miejsca w Polsce​​​​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: realizacja polityk i procedur regulujących usługi zaufania, w szczególności eDoręczenia, administracja systemu świadczącego doręczenie elektroniczne, analiza logów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Możliwość pracy z każdego miejsca w Polsce​​​​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: realizacja polityk i procedur regulujących usługi zaufania, w szczególności eDoręczenia, administracja systemu świadczącego doręczenie elektroniczne, analiza logów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Możliwość pracy z każdego miejsca w Polsce​​​​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: realizacja polityk i procedur regulujących usługi zaufania, w szczególności eDoręczenia, administracja systemu świadczącego doręczenie elektroniczne, analiza logów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Możliwość pracy z każdego miejsca w Polsce​​​​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: realizacja polityk i procedur regulujących usługi zaufania, w szczególności eDoręczenia, administracja systemu świadczącego doręczenie elektroniczne, analiza logów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Możliwość pracy z każdego miejsca w Polsce​​​​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: realizacja polityk i procedur regulujących usługi zaufania, w szczególności eDoręczenia, administracja systemu świadczącego doręczenie elektroniczne, analiza logów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Możliwość pracy z każdego miejsca w Polsce​​​​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: realizacja polityk i procedur regulujących usługi zaufania, w szczególności eDoręczenia, administracja systemu świadczącego doręczenie elektroniczne, analiza logów...