Praca: Starszy Referent w Sekcji Księgowej


MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I MOSTÓW W JAWORZNIE
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Starszy Referent w Sekcji Księgowej
Miejsce pracy: Jaworzno
Nr ref.: K/111/4/2025
Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie rachunkowości lub studia podyplomowe,
  • w zakresie rachunkowości,
  • co najmniej 2 letni staż pracy,
  • biegła obsługa komputera, znajomość pakietu OpenOffice,
  • znajomość Ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość Ustawy o rachunkowości,
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo kraju Unii Europejskiej albo obywatelstwo innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentami określonymi w przepisach o służbie cywilnej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
  • znajomość Ustawy o podatku od towarów i usług VAT,
  • znajomość praktyczna przepisów księgowych i podatkowych w zakresie VAT,
  • udokumentowane szkolenia obejmujące tematykę z zakresu rachunkowości.
Zakres zadań:
  • prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych,
  • prowadzenie ksiąg inwentarzowych oraz rozliczanie inwentaryzacji,
  • rozliczanie delegacji służbowych oraz ryczałtów samochodowych.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2025 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
Oferuję:
  • pracę w wymiarze pełnego etatu,
  • odpowiedzialne stanowisko,
  • wynagrodzenie zasadnicze, dodatek stażowy, wynagrodzenie dodatkowe – 13 tka, nagrody jubileuszowe,
  • stabilizację zawodową.
Oferty z Nr Referencyjnym SK/111/4/2025 zawierające:
  • CV z klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.1781 ) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. ”,
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń,
  • oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  • oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego oraz oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o zapoznaniu się z procedurą zgłoszeń wewnętrznych w MZDiM - link do procedury: https://mzdim.bip.jaworzno.pl/strony/menu/16.dhtml
  • ewentualne referencje,
  • proszę złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem Rekrutacja – Sekcja Księgowa SK/111/4/2025 do godziny 15.00 dnia 4 kwietnia 2025 r. /skrzynkę podawczą udostępniono na 1 piętrze budynku obok sekretariatu/ ul. Krakowska 9,43-600 Jaworzno lub przesłać na adres: Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Jaworznie, 43-600 Jaworzno, ul. Krakowska 9/ decyduje data stempla pocztowego/.

Informacje o przetwarzaniu danych

  1. Administratorem danych osobowych jest Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie z siedzibą w Jaworznieulica Krakowska 9, e-mail; sekretariat@mzdim.jaworzno.pl, tel 32 614 23 00.
  2. W sprawach związanych z danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iodo@mzdim.jaworznopl, tel. 32 614 23 00.
  3. Celem przetwarzania jest prowadzenie naboru na stanowisko pracy wskazane w ogłoszeniu.
  4. Podstawą przetwarzania jest Kodeks pracy oraz Ustawa o pracownikach samorządowych.
  5. Odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  6. Dane będą przechowywane przez okres bieżącej rekrutacji.
  7. Jeżeli Pani/Pana kandydatura zostanie wskazana w protokole naboru Pani/Pana oferta pracy będzie przechowywana przez okres trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Po ww. terminie nieodebrana przez Panią/Pana osobiście oferta zostanie komisyjne zniszczona.
  8. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczeniaprzetwarzania. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesierekrutacji.
  9. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-03-31
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Prowadzenie i rozwijanie procesu zgodności z podatkami pośrednimi dla danego kraju / krajów. Przeprowadzanie kontroli w celu zidentyfikowania wszelkich błędów lub anomalii. Zapewnienie, że błędy są odpowiednio korygowane i że istnieją działania naprawcze w celu zminimalizowania...

Dodane: 2025-03-31
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: AGATA Spółka Akcyjna

Twój zakres obowiązków: Weryfikacja zapisów umów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami w zakresie podatków; Sporządzanie dokumentacji cen transferowych, deklaracji na podatek od nieruchomości, CIT-CFC, TPR; Przygotowywanie projektów wewnętrznych procedur i instrukcji w...

Dodane: 2025-03-31
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa - siedząca oświetlenie naturalne i sztuczne obsługa stanowiska komputerowego powyżej 4 godzin na dobę obsługa klienta Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:...

Dodane: 2025-03-31
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

Warunki pracy Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa - Śródmieście jest zlokalizowany w pięciokondygnacyjnym budynku przy ul. Lindleya 14. W budynku przy głównym wejściu znajduje się podjazd, winda, na pierwszym piętrze toaleta dostosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową....


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku

obsługa klienta, pakowanie, składanie Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku

wstawianie aukcji internetowych, udzielanie informacji dot. ofert oraz warunków sprzedaży, przyjmowanie towaru, wystawianie faktur, obsługa zwrotów, reklamacji,obsługa zamówień, pakowanie towaru, drukowanie paragonów i etykiet na paczki. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku

1. Wykonywanie prac biurowych niezbędnych przy realizacji zadań Działu RP, w szczególności związanych z przygotowywaniem dokumentacji.2. Porządkowanie oraz archiwizacja dokumentów wytworzonych przez pracowników Działu RP.3. Obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych (WORD,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów. Nasze wymagania: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności,wykształcenie na poziomie co najmniej zawodowym,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 30 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie: średnie; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: wprowadzanie danych, księgowanie dokumentów źródłowych, klasyfikowanie kosztów, sporządzanie deklaracji podatkowych,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku

1. Wykonywanie prac biurowych niezbędnych przy realizacji zadań Działu PP, w szczególności związanych z przygotowywaniem dokumentacji.2. Porządkowanie oraz archiwizacja dokumentów wytworzonych przez pracowników Działu PP.3. Obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych (WORD,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

obsługa kasy fiskalnej; obsługa działu mięsnego; dbanie o porządek na sali sprzedaży; dbanie o ekspozycję towarów.* praca wg indywidualnego grafiku na dwie zmiany w przedziale czasowym: 05:30-22:45; pierwsza umowa na okres próbny: 3 miesiące; Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej

Pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów.Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia, system dwuzmainowy w godz.: 6.00-14.00, 14.00-22.00 od pon. do...