Praca: Starszy inspektor


Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Kętrzyn
Ogłoszenie o naborze Nr 149957

Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane na pierwszym piętrze budynku wielokondygnacyjnego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek posiada bariery architektoniczne dla osób ze stopniem niepełnosprawności z dysfunkcją ruchową (schody, brak wind), brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Praca na stanowisku administracyjno-biurowym, wykonywana wewnątrz budynku. Ze względu na rozmieszczenie wewnętrznych komórek zachodzi potrzeba pieszego przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami budynku oraz po terenie zewnętrznym kompleksu budynków W-MOSG.  Na stanowisku nie występują czynniki niebezpieczne lub szkodliwe dla zdrowia. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym.


Występują kontakty zewnętrzne: kilka razy w miesiącu: z kandydatami do pracy podczas współuczestniczenia w procedurze kwalifikacyjnej wyboru kandydatów do pracy, kilka razy w roku: telefonicznie z osobami, które chcą uzyskać informacje o możliwości  zatrudnienia w oddziale. Występują czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań takie jak: zagrożenie korupcją oraz stres.

Zakres zadań

  • na bieżąco sporządza stanowiska w zakresie ustalania pracownikom prawa do: podwyższania i obniżania oraz pozbawiania premii, pozbawienia lub przyznania dodatków do wynagrodzeń, w tym: dodatków zadaniowych, dodatków specjalnych oraz przygotowuje zapytania do Wydziału Zamiejscowego Biura Spraw Wewnętrznych Straży Granicznej w sprawach nagród i dodatkowych zajęć zarobkowych, emblematów pamiątkowych celem zajęcia przez ww. komórkę stanowiska. Przygotowuje projekty pism stanowiących odpowiedzi dla interesantów. Zatwierdzone przez pracodawcę pisma lub zajęte stanowiska przekazuje zainteresowanym podmiotom celem terminowej realizacji zadań kadrowych i wypłaty bądź potrąceń należnych świadczeń pieniężnych pracownikom urzędu. Prowadzi obsługę informacyjną w tym zakresie,
  • na bieżąco rejestruje odręcznie i w komputerowej bazie danych zaświadczenia lekarskie z tytułu niezdolności do pracy pracowników, sprawdza poprawność ich wystawienia i przekazuje do właściwej komórki finansowej celem sporządzenia stosownych naliczeń do wypłaty pracownikom. W formie elektronicznej wprowadza i monituje terminy wydanych orzeczeń lekarskich z badań profilaktycznych: okresowych, kontrolnych i sanitarno-epidemiologicznych celem zapewnienia ciągłości pracy w W-MOSG. Prowadzi obsługę informacyjną w tym zakresie,
  • sprawdza poprawność rozliczeń czasu pracy na podstawie dostarczonych wykazów godzin pracowników pracujących na podstawie harmonogramów celem kontroli obowiązujących norm czasu pracy i rozliczenia systemów czasu pracy poszczególnych grup zawodowych. Prowadzi obsługę informacyjną w tym zakresie,
  • przygotowuje na bieżąco projekty zmian wewnętrznych aktów prawnych, m.in.: Regulaminu premiowania, wytycznych w sprawie przyznawania dodatków specjalnych, poleceń Komendanta W-MOSG w sprawie przyznawania dodatków zadaniowych, odpowiedzi na prośby, celem aktualizacji w urzędzie obowiązujących aktów prawnych oraz zapewnienia właściwej informacji zwrotnej,
  • współuczestniczy z pracownikami I funkcjonariuszami Sekcji Organizacji i Naboru Wydziału Kadr i Szkolenia w pracach komisji kwalifikacyjnych powoływanych przez Komendanta w celu wyłonienia kandydatów do pracy,
  • zamieszcza w BiP KPRM i BiP W-MOSG: ogłoszenia o pracę korpusu służby cywilnej i wyniki naboru, w BiP W-MOSG listy kandydatów spełniających wymagania formalne oraz zamieszcza na stronie internetowej W-MOSG ogłoszenia o pracę na stanowiska k.s.c i pomocniczo-obsługowe celem zapewnienia obsady kadrowej W-MOSG,
  • dokonuje archiwizacji oraz klasyfikacji dokumentacji Referatu do spraw Pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia, celem przechowywania dokumentacji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 9 miesięcy udokumentowanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy w sporządzaniu dokumentacji kadrowej,
  • znajomość ustawy kodeks pracy w zakresie rozliczania czasu pracy,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych,
  • znajomość aktów wykonawczych wydanych na podstawie ww. ustaw,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
  • umiejętność argumentowania,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: preferowane udokumentowane doświadczenie zawodowe/staż pracy w sporządzaniu dokumentacji kadrowej w administracji publicznej,
  • umiejętność działania w sytuacjach znacznego, okresowego spiętrzenia zadań,
  • umiejętność posługiwania się komputerowymi pakietami biurowymi,
  • posiadanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach

SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI ZUS, PIT, I CPK, ROZLICZANIE WYNAGRODZEŃ, PFRON Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wymagane: - doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 1 rok- znajomość przepisów związanych z zatrudnianiem cudzoziemców-...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

sporządzanie list płac i rachunków zleceń, sporządzanie dokumentacji DRA,RCA, sporządzanie umów i świadectw pracy Wymagania konieczne: Zawód: Księgowy Uprawnienia: obsługa komputera MS Office Uprawnienia: komunikatywność Uprawnienia: obsługa progamu Płatnik Uprawnienia: organizacja...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników na podstawie różnych form zatrudnienia Kontrola ewidencji czasu pracy, urlopów i absencji Przygotowywanie deklaracji i raportów dla instytucji publicznych (ZUS, US,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

prowadzenie wszystkich spraw osobowych pracowników, prowadzenie spraw związanych z rekrutracją, weryfikacja harmonogramów czasu pracy oraz nadzór nad ich realizacją, obsługa programu "Płatnik" w zakresie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych, przygotowywanie materiałów do...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional Experiences: Your proactive, patient...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Legal House Poland sp z o.o.

Opis stanowiska: zarządzanie zespołem w celu osiągnięcia planowanych celów organizacja pracy zespołu optymalizacja procesów zatrudnienia / zwolnienia, oraz rozliczenia wynagrodzeń pracowników klientów organizacja przechodzenia kontroli ewidencji kadrowej klientów organizacja szkoleń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Dbałość o jakość i świeżość produktów. Dbałość o ekspozycję towaru, zapewnienie dostępności i wyboru produktów oraz prawidłowe ich oznaczenie. Budowanie pozytywnych relacji i więzi z Klientem. Praca od poniedziałku do soboty w systemie trzyzmianowym w godz. 06:00-14:00,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami marek luksusowych Analiza potrzeb i oczekiwań Klientów Organizacja eventów i spotkań dla Klientów Współpraca z działami marketingu, sprzedaży oraz aftersales Dbanie o pozytywne relacje pomiędzy Klientem a dealerem Zapewnienie wysokiej...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Italmeble Warszawa s.c.

Praca dostępna od zaraz. Będziesz odpowiedzialna/y za: Profesjonalną obsługę klientów, w tym doradztwo, sprzedaż i obsługę posprzedażową. Przyjmowanie i koordynowanie umów oraz ich monitoring. Dbanie o estetykę prezentacji towarów. Zaangażowanie w rozwijanie sprzedaży i...