Praca: Starszy inspektor


Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 156936

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku pomiędzy pokojami oraz poza nim – w terenie. Praca wymagająca kontaktu z petentami i instytucjami zewnętrznymi oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Policji.


Miejsce wykonywania pracy – stanowisko pracy usytuowane na parterze budynku, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia niezbędne do pracy. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy: sztuczne i naturalne. W budynku pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 5061,78 zł brutto + dodatek za wysługę lat.

Zakres zadań

  • Zamawianie zatwierdzonego przez Kierownictwo Wydziału asortymentu wyszczególnionego w zamówieniu sporządzanym przez St. Mistrza SO nr 1 zarówno w zakresie obowiązujących umów oraz na podstawie art. Ustawy PZP
  • Prowadzenie rejestru zamówień na zakup części zamiennych i akcesoriów samochodowych
  • Kontrola faktur pod względem m. in. zgodności cen z kwotami wyszczególnionymi w formularzach kalkulacji cenowej, terminów płatności oraz zgodności asortymentu wyszczególnionego na fakturze z złożonymi zamówieniami; w przypadku stwierdzenia rozbieżności wnioskowanie do firm o wystawienie faktury korygującej
  • Prowadzenie na bieżąco i w pełnym zakresie Rejestru Zamówień Publicznych Wydziału Transportu KWP w Szczecinie oraz Elektronicznego Rejestru Umów KWP w Szczecinie
  • Przygotowywanie zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych dokumentacji związanej z wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego m. in. wniosków, umów, formularzy kalkulacji cenowej
  • Prowadzenie rejestru reklamacji, sporządzanie protokołów reklamacyjnych przy ścisłej współpracy w tym zakresie z st. Mistrzem, gromadzenie dokumentacji reklamacyjnej, przekazywanie pracownikom zespołu ewidencji, rozliczeń i zaopatrzenia informacji o konieczności naliczenia kar umownych wynikających z nieterminowego rozpatrzenia reklamacji
  • Uzupełnianie stanów magazynowych w asortyment, który często rotuje przy wykorzystaniu w tym zakresie systemu SWOP
  • Czynne uczestnictwo w pracach komisji powoływanych przez Naczelnika Wydziału Transportu: inwentaryzacyjnych, zdawczo-odbiorczych, innych doraźnych oraz udział w szkoleniach tematycznych, instruktażach prowadzonych przy udziale Wydziału Transportu
  • Przygotowywanie danych statystycznych i informacji niezbędnych do sporządzania planów finansowych:
  • - w zakresie zaopatrzenia w części zamienne i akcesoria, maszyny, urządzenia i narzędzia,
  • - wysokości zaangażowania wydatków budżetowych realizowanych w zespole zaopatrzenia
  • Bieżące informowanie Kierownictwa Wydziału o stopniu realizacji poszczególnych umów (pozostała kwota, termin zakończenia umowy) oraz pisemne informowanie Wykonawców o wyczerpaniu kwoty określonej w umowie
  • Prowadzenie pojazdów służbowych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami
  • Odpowiedzialność dyscyplinarna w zakresie wykonywanych obowiązków służbowych i materialna zgodnie z Kodeksem Pracy
  • Współpracowanie z innymi pracownikami wydziału, w tym z pracownikami Sekcji Eksploatacji oraz Sekcji Wsparcia Technicznego
  • Realizacja wszystkich powierzonych obowiązków rzetelnie, systematycznie i konsekwentnie
  • Informowanie na bieżąco przełożonych o występujących nieprawidłowościach w prowadzonej gospodarce transportowej oraz o występujących problemach w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Wyłączanie wszystkich odbiorników energii elektrycznej po zakończeniu korzystania z nich oraz po zakończeniu pracy
  • Przygotowanie i archiwizowanie wytworzonej dokumentacji, ścisłe przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, zasad BHP i p. poż., Kodeksu Pracy, regulaminu pracy
  • Wykonywanie w wyznaczonym terminie badań lekarskich, okazywanie bezpośredniemu przełożonemu kopii zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku
  • Czynne uczestnictwo w organizowanych szkoleniach oraz w pracach komisji i zespołów powołanych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Szczecinie oraz powoływanych przez Naczelnika Wydziału Transportu KWP w Szczecinie
  • W razie istotnej potrzeby, na polecenie bezpośredniego przełożonego, wykonuje dodatkowe czynności nie wymienione w zakresie obowiązków, a mieszczące się w ramach posiadanych kwalifikacji i przygotowania zawodowego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych i finansów publicznych
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość Ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o Policji
  • Zdolność analitycznego myślenia, staranność, rzetelność, obowiązkowość, kreatywność
  • Zdolność do właściwego komunikowania się, współpracy, organizacji pracy własnej
  • Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu Microsoft Office
  • Uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość ustawy o rachunkowości
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Analiza dokumentacji i przygotowywanie raportów przetargowych. Współpraca z innymi działami. Uzupełnianie i archiwizowanie dokumentacji. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel). Wykształcenie wyższe (preferowane prawo lub administracja). Mile widziane doświadczenie w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Krajowe Centrum Hodowli Zwierząt

Branża: hodowla zwierząt Forma zatrudnienia: umowa o pracę Zakres obowiązków: Organizowanie i prowadzenie postępowań o zamówienia publiczne, zgodnie z ustawą z Prawo zamówień publicznych (Pzp), w tym: przygotowywanie dokumentacji postępowań dla zamówień publicznych, współpraca...

Dodane: 2025-10-08
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ Twoje zadania: weryfikacja dokumentacji zakupowej przygotowanej przez pracowników merytorycznych notatka z szacowania, opis przedmiotu zamówienia, Istotne Postanowienia Umowy etc., zapewnienie zgodności procesów zakupowych z przepisami prawa oraz...

Dodane: 2025-10-07
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: analiza dokumentacji postępowania, przygotowanie statystyk i analiza danych, współpraca z innymi działami, uzupełnienie dokumentacji przetargowych, archiwizacja postępowań, sporządzanie sprawozdań, zestawień, raportów na potrzeby Działu oraz innych komórek...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przeprowadzanie wewnętrznych audytów ksiąg rachunkowych pod kątem zgodności z przepisami podatkowymi i ustawą o rachunkowości. Kontrola poprawności dokumentów i operacji finansowych. Opracowywanie raportów audytowych i rekomendacji działań naprawczych. Monitorowanie realizacji zaleceń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sodexo Polska Spółka z o. o.

Zakres obowiązków: Należyte utrzymywanie w czystości tzn. obszarów sanitarnych i publicznych Zarządzanie i organizacja pracy zespołu sprzątającego Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz standardów jakościowych Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Biuro Sprzedaży Własnej Region Wielkopolski

Lubisz kontakt z ludźmi i chcesz, by Twoja praca realnie pomagała innym? Szukasz zajęcia, w którym rozwiniesz skrzydła i zarobisz proporcjonalnie do swojego zaangażowania? Ta oferta jest dla Ciebie! Twoje zadania: Spotkania z klientami (stacjonarne i online) oraz analiza ich potrzeb,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: FOB-Decor Sp. z o.o.

Czym będziesz się zajmować? Utrzymywaniem i rozwijaniem relacji z obecnymi klientami firmy. Pozyskiwaniem nowych klientów oraz budowaniem długofalowych relacji biznesowych. Realizacją ambitnych celów sprzedażowych oraz negocjowaniem warunków współpracy. Tworzeniem ofert handlowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Koordynowanie i wdrażanie działań zgodnych z normą ISO 50001 oraz przepisami prawa, a także przygotowywanie dokumentacji do audytów. Opracowywanie przeglądów energetycznych firmy zgodnie z obowiązującymi standardami. Analizowanie i definiowanie potencjału do zwiększania efektywności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: e-work HR Company Poland

Zakres obowiązków: wdrażanie, realizacja i monitorowanie standardów medycznych, procedur i instrukcji, ścisła współpraca z personelem medycznym i lekarskim, zapewnienie właściwego doboru personelu pod kątem kompetencji i kwalifikacji, nadzór nad dokumentacją administracyjną i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Wprowadzanie i weryfikacja danych do systemu kadrowo-płacowego, Kontrola kompletności dokumentów dostarczanych przez pracowników oraz ich wstępna weryfikacja, Przygotowywanie standardowej dokumentacji kadrowej (np. umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, skierowania na badania,...