Praca: Starszy inspektor


Urząd Miejski w Zabrzu
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/25/0697
OBOWIĄZKI:
1. Przeprowadzanie i dokumentowanie kontroli planowych i doraźnych zgodnie z obowiązującym w urzędzie Regulaminem przeprowadzania kontroli instytucjonalnej oraz zgodnie z nadanym upoważnieniem.2. Monitorowanie realizacji zaleceń pokontrolnych i przedstawianie Naczelnikowi Wydziału informacji o ich wykonaniu.3. Opracowywanie zawiadomień do Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz projektów wniosków i zawiadomień do organów ścigania, gdy w wyniku kontroli powstaje podejrzenie o popełnieniu przestępstwa.4. Realizacja zadań z zakresu systemu kontroli zarządczej.5. Pełnienie funkcji zastępcy lidera Systemu Wspomagania Kontroli Zarządczej I Zarządzania Ryzykiem.Praca od poniedziałku do piątku w systemie równoważnym - poniedziałek w godzinach 7:30-17:30, wtorek, środa i czwartek w godzinach 7:30-15:30 oraz w piątek w godzinach 7:30-13:30. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia. Zasady dotyczące naboru są określone w Zarządzeniu nr 409/ZPU/2025 pełniącej funkcję Prezydenta Miasta Zabrze z dnia 28 maja 2025 r. w sprawie nadania Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, pomocnicze, obsługi w Urzędzie Miejskim w Zabrzu oraz na wolne stanowiska dyrektorów miejskich jednostek organizacyjnych.Kandydat, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, jest zobowiązany do dostarczenia dokumentów wynikających z Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej.Informację o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu.Miejsce pracy: Urząd Miejski w Zabrzu, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze.Termin składania aplikacji do dnia: 16.07.2025 r.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, administracja, informatyka) i co najmniej 4 lata stażu pracy,- znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Kodeksu pracy, standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych,- nieposzlakowana opinia,- obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:- umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,- umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,- zaangażowanie,- umiejętności interpersonalne,- umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej,- elastyczność w działaniu,- innowacyjność i twórcze podejście do realizacji zadań,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętności analityczne,- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,- postawa etyczna.

Miejsce pracy:

Zabrze


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 870 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Pomysłowi Księgowi

bieżąca obsługa administracyjno-biurowa; sporządzanie pism i obsługa dokumentów; współpraca z różnymi działami firmy i zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji; nadzór nad dokumentacją i terminowością realizowanych zadań; realizacja bieżących spraw biurowych i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Zarząd Dróg Powiatowych

Szczegóły oferty pracy na stronie bip.zdpgliwice.powiatgliwicki.finn.pl (zakładka oferty pracy); Wykształcenie wyższe, kierunek budowa dróg, bezpieczeństwo ruchu drogowego, inżynieria ruchu lub średnie z 3-letnim doświadczeniem; prawo jazdy kat. B; obsługa komputera i pakietu MS Office;...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim:1) pomoc uczestnikom w uczeniu się przez działanie, wymianę doświadczeń i zastosowaniewiedzy i umiejętności w praktyce,2) dobieranie treści i formy zajęć do specyfiki grup i potrzeb uczestników (innych umiejętnościpotrzebuje...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH

- Prowadzenie biura firmy. Prowadzenie książki kancelaryjnej. Obsług poczty przychodzącej i wychodzącej. Przyjmowanie i obsługa klientów. Analityka, sprawozdawczość. - Godziny pracy: 7:00-15:00. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Dyspozycyjność...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Straż Miejska m.st. Warszawy

Zadania: Prowadzenie spraw z zakresu rozliczania kosztów utrzymania i użytkowania nieruchomości będących siedzibami Straży Miejskiej m. st. Warszawy, w tym: weryfikacja pod względem merytorycznym rachunków, not oraz faktur księgowych dotyczących utrzymania i użytkowania nieruchomości...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Straż Miejska m.st. Warszawy

Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej dotyczącej pracy jednostki...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: przygotowywanie ofert/kosztorysów w oparciu o dokumentację projektową oraz rozwiązania techniczne, opracowywanie przedmiarów robót i kalkulacji cenowych, współpraca z dostawcami firmy oraz prowadzenie negocjacji techniczno-handlowych, utrzymywanie relacji z klientami firmy na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: przygotowywanie ofert/kosztorysów w oparciu o dokumentację projektową oraz rozwiązania techniczne, opracowywanie przedmiarów robót i kalkulacji cenowych, współpraca z dostawcami firmy oraz prowadzenie negocjacji techniczno-handlowych, utrzymywanie relacji z klientami firmy na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Tworzenie kosztorysów na bazie dokumentacji technicznej. Ocenianie kosztów i przedmiarów robót. Negocjowanie z dostawcami i dbanie o relacje z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne. Doświadczenie w branży sanitarnej, kosztorysowanie. Znajomość rynku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Tworzenie kosztorysów na bazie dokumentacji technicznej. Ocenianie kosztów i przedmiarów robót. Negocjowanie z dostawcami i dbanie o relacje z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne. Doświadczenie w branży sanitarnej, kosztorysowanie. Znajomość rynku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Experum HR

Obowiązki: Tworzenie kosztorysów na bazie dokumentacji technicznej. Ocenianie kosztów i przedmiarów robót. Negocjowanie z dostawcami i dbanie o relacje z klientami. Wymagania: Wyższe wykształcenie techniczne. Doświadczenie w branży sanitarnej, kosztorysowanie. Znajomość rynku...