Praca: Starszy inspektor wojewódzki


Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 151594

Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,


- kontakt z klientem zewnętrznym,


- wyjazdy służbowe,


- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie).


- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku. 

Zakres zadań

  • Przeprowadza formalne i merytoryczne kontrole wydatków zadeklarowanych przez beneficjentów we wnioskach o płatność/raportach składanych w języku angielskim wraz z dokumentami niezbędnymi do przeprowadzenia weryfikacji; kontrole przestrzegania zasad udzielania pomocy publicznej oraz stosowania właściwych procedur dotyczących udzielania zamówień publicznych w tym badanie zachowania zasady konkurencyjności oraz kontrole ex-ante i ex-post postępowań udzielanie zamówień publicznych realizowanych na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych w celu potwierdzania ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, wymaganiami Programów oraz umową o dofinansowanie projektu. Wystawia dokument potwierdzający zakończenie kontroli w celu potwierdzenia kwalifikowalności wydatków w Programie Interreg Południowy Bałtyk 2021-2027 wykorzystuje w tym celu centralny system teleinformatyczny (CST2021) oraz w Programie Litwa-Polska 2021-2027 system informatyczny wspierający realizację programu (JEMS).
  • Planuje i przeprowadza kontrole na miejscu realizacji projektu, sporządza informacje pokontrolne, zalecenia pokontrolne w celu potwierdzenia faktycznej i prawidłowej realizacji projektów, monitoruje wykonanie zaleceń pokontrolnych, przeprowadza kontrole na zakończenie realizacji projektu służące sprawdzeniu kompletności dokumentów potwierdzających właściwą ścieżkę audytu w odniesieniu do zrealizowanego projektu.
  • Zapobiega, wykrywa, koryguje i raportuje nieprawidłowości i nadużycia finansowe, prowadzi elektroniczne rejestry stwierdzonych nieprawidłowości i nadużyć finansowych i monitoruje podjęte wobec nich działania. Przekazuje Ministrowi oraz innym instytucjom informacje o stwierdzonych nieprawidłowościach i nadużyciach finansowych. Do powyższych działań wykorzystuje system informatyczny Irregularity Management System (IMS).
  • Współpracuje z beneficjentami, innymi instytucjami, w tym kontrolerami krajowymi, Instytucją Zarządzającą dla Programu Interreg Południowy Bałtyk 2021-2027, Koordynatorem programów Interreg dla Programu Interreg Litwa-Polska 2021-2027, właściwym ministrem ds. rozwoju, przedstawicielami Komisji Europejskiej i Europejskiego Trybunału Obrachunkowego, Wspólnymi Sekretariatami dla poszczególnych Programów, innymi podmiotami uprawnionymi do przeprowadzania kontroli lub audytu oraz instytucjami krajowymi i międzynarodowymi zaangażowanymi we wdrażanie Programów, w zakresie realizowania obowiązków tych instytucji. Uczestniczy w spotkaniach i grupach roboczych związanych z kontrolą zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym m.in. prowadzonymi także w języku angielskim w celu właściwego wykonywania zadań kontrolera krajowego.
  • Sporządza i aktualizuje procedury wewnętrzne (Instrukcja Wykonawcza) w celu określenia przebiegu procesów i terminów realizacji zadań odrębnie dla Programu Interreg Południowy Bałtyk 2021-2027 i Programu Interreg Litwa-Polska 2021-2027 w tym procedury dotyczące postępowania w przypadku stwierdzenia i podejrzenia wystąpienia nadużyć finansowych, szczególnie konfliktu interesów. Sporządza wewnętrzne procedury uzupełniające horyzontalne procedury określone w Wytycznych dotyczących warunków gromadzenia i przekazywania danych w postaci elektronicznej na lata 2021-2027 oraz precyzujących tryb prowadzenia kontroli dotyczących kontroli zarządczych w programach Interreg na lata 2021-2027.
  • Sporządza analizę ryzyka i wybiera projekty do kontroli, przygotowuje wkład do rocznego planu kontroli przygotowywanego przez właściwego ministra ds. rozwoju, rozpatruje zastrzeżenia od decyzji kontrolera krajowego, udziela beneficjentom informacji dotyczących procedur kontroli i audytu, udziela merytorycznego wsparcia w ramach czynności wyjaśniających prowadzonych przez podmioty uprawnione do prowadzenia kontroli i audytu u beneficjenta, prowadzi czynności wyjaśniające na prośbę innych podmiotów kontrolujących, podmiotom kontrolującym udostępnia wszystkie posiadane dokumenty, umożliwia ich kopiowanie oraz składa wymagane wyjaśnienia, przygotowuje do ministra wnioski o interpretację przepisów krajowych, wytycznych ministra i/lub treści umowy o dofinansowanie podpisane przez ministra.
  • Wprowadza do systemów informatycznych dane, które są niezbędne do monitorowania, ewaluacji, zarządzania finansowego, weryfikacji i audytu, w tym dane dotyczące poszczególnych uczestników projektu, zgodnie z terminami określonymi w wytycznych Ministra lub dokumentach programowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze wdrażania programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
  • przeszkolenie w zakresie zarządzania funduszami europejskimi
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość ustawy z dnia 28 kwietnia 2022r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (Dz.U.2022 poz. 1079) - zwanej ustawą wdrożeniową,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
  • znajomość ustawy o rachunkowości,
  • znajomość ustawy o podatku od towarów i usług,
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej
  • wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie prawa krajowego i unijnego
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zawieranie umów z klientami indywidualnymi i instytucjonalnymi na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków. Obsługa korespondencji związanej z umowami. Udzielanie informacji telefonicznych oraz bezpośrednia obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami. Ustalanie nowych...

Dodane: 2025-05-09
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.

(Pion Sprzedaży / Dział Umów / Wydział Umów Odbiorców Instytucjonalnych) Naszym pracownikom oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania...

Dodane: 2025-05-09
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.

(Pion Sprzedaży / Dział Umów / Wydział Umów Odbiorców Indywidualnych) Naszym pracownikom oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania...

Dodane: 2025-05-08
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, stanowisko pracy zlokalizowane jest na 1 piętrze budynku - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Zakres zadań Koordynuje pracę pracowników Zespołu...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, urzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów, praca w godzinach 6.00-22.00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: wymagania: aktualne orzeczenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Sprzedażpieczywa.Wymagana: książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych,obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami,utrzymanie czystości w miejscu pracy,dbanie o ekspozycję towarów.Począkowo umowa o pracę tymczasową na okres 6 mcy z możliwością przedłużenia.Praca na dwie zmiany w godz....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych,obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami,,utrzymanie czystości w miejscu pracy,dbanie o ekspozycję towarów.Początkowo umowa o pracę tymczasową na okres 6 mcy z możliwością przedłużenia.Praca na dwie zmiany w godz....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu

Księgowanie faktur, rozlicznie zaliczek, obsług i rozliczanie magazynu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wykształcenie: zasadnicze branżowe Wymagania inne: Kierunek: rachunkowość, doświadczenie zawodowe: 3 lata w księgowości, znajomość programów EXCEL,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych,obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami,utrzymanie czystości w miejscu pracy,dbanie o ekspozycję towarów.Początkowo umowa o pracę tymczasową na okres 6 mcy z możliwością przedłużenia.Praca na dwie zmiany w godz....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

sprzedaż lodów , gofrów, granity, fleury. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Zakres obowiązków:- pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych- obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami- utrzymanie czystości w miejscu pracy- dbanie o ekspozycję towarówPracodawca zapewnia niezbędne szkolenia, atrakcyjne benefity, przyjazną atmosferę w pracy.Praca na 2 zmiany w...