Praca: Starszy inspektor wojewódzki


Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Łódź
Ogłoszenie o naborze Nr 148857

Warunki pracy

Czynniki uciążliwe: zagrożenie korupcją, dyspozycyjność, również w nieprzewidywalnych terminach Praca w stresie, pod presją czasu.


 Kontakty zewnętrzne: kilka razy w tygodniu: z pracownikami odpowiedzialnymi za sprawy finansowe w: państwowych jednostkach budżetowych


             
Kilka razy w miesiącu: z pracownikami Ministerstwa Finansów, jednostek samorządu terytorialnego


Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Zakres zadań

  • analizowanie i weryfikowanie pod kątem finansowym oraz zgodności z obowiązującymi przepisami dokumentów dotyczących planowania i wykonywania budżetu w nadzorowanym zakresie, sporządzonych przez państwowe jednostki budżetowe, Wydziały ŁUW w Łodzi oraz jednostki samorządu terytorialnego
  • opracowywanie projektów dokumentów dotyczących planowania i wykonywania wydatków, w tym m.in.: opinii, informacji, wniosków Wojewody Łódzkiego o zwiększenie budżetu, materiałów planistycznych itp., w nadzorowanym zakresie (w układzie tradycyjnym i zadaniowym)
  • opracowywanie projektów decyzji Wojewody Łódzkiego w sprawie zmian w budżecie oraz propozycji zmian w budżecie w układzie zadaniowym w nadzorowanym zakresie, a także zawiadomień do dysponentów, jednostek samorządu terytorialnego, Wydziałów ŁUW w Łodzi i Regionalnej Izby Obrachunkowej o zmianach w planie wydatków wynikających z decyzji i akceptacji Wojewody Łódzkiego, a także decyzji ministra właściwego ds. budżetu oraz Prezesa Rady Ministrów
  • opracowywanie i współudział w opracowaniu propozycji podziału: wstępnych kwot wydatków przyznanych przez ministra właściwego ds. budżetu na rok następny na zadania nadzorowane i wykonywane przez Wojewodę Łódzkiego, kwot dochodów i wydatków wynikających z projektu ustawy budżetowej przyjętego przez Radę Ministrów i przekazanego do Sejmu RP oraz ustawy budżetowej na dany rok, w układzie tradycyjnym i zadaniowym, a następnie zawiadomień do jednostek podległych Wojewodzie i nadzorowanych oraz jednostek samorządu terytorialnego o kwotach wydatków, dochodów, dotacji wynikających z tych podziałów
  • opracowywanie rocznych informacji z wykonania wydatków zaplanowanych w budżecie Wojewody Łódzkiego, w nadzorowanym zakresie
  • przygotowywanie projektów opinii w sprawie uzgadniania zadań państwowych jednostek budżetowych, zakwalifikowanych do dofinansowania z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, przy współpracy z właściwymi wydziałami Urzędu i państwowymi jednostkami budżetowymi podległymi Wojewodzie, w nadzorowanym zakresie
  • prowadzenie ewidencji wydatków budżetu Wojewody Łódzkiego w nadzorowanym zakresie w Systemie Finansowo-Księgowym oraz innych ewidencji niezbędnych do realizacji zadań Oddziału
  • wprowadzanie do Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR i zatwierdzanie w imieniu Wojewody Łódzkiego danych planistycznych, tj. wynikających z materiałów planistycznych do projektu budżetu, projektu ustawy budżetowej na rok następny oraz ustawy budżetowej na dany rok, wniosków o decyzje i korekty decyzji (ministra właściwego ds. budżetu, Prezesa Rady Ministrów i Wojewody Łódzkiego) oraz decyzji budżetowych w sprawie zmian w budżecie i blokowanie wydatków, a także weryfikowanie i zatwierdzanie danych wprowadzonych przez dysponentów podległych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 1,5 roku praca/staż w obszarze finansów
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • umiejętność: pracy w zespole, wyszukiwania, analizowania i interpretowania danych, analizowania danych, wyciągania wniosków i formułowania logicznych wypowiedzi w mowie i piśmie, interpretacji przepisów prawnych, obsługi programów: edytor tekstów i arkusz kalkulacyjny, odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność, dyspozycyjność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie - w zakresie stosowania ustawy o finansach publicznych, aktów prawnych wydanych na podstawie ustawy o finansach publicznych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • Umiejętność: obsługi systemu TREZOR
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

sporządzanie pism, obsługa urzadzeń biurowych, udział przy sporządzaniu sprawozdań, informacji i analiz, udział w poborze prób żywności, udział w przygotowywaniu prób żywności do transportu, udział w przeprowadzaniu granicznych kontroli sanitarnych Wymagania konieczne:...

Dodane: 2025-02-23
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Urząd Statystyczny w Szczecinie

Warunki pracy Pracownik wykonuje czynności o charakterze: statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze -obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa telefonu, kontakt z respondentem zewnętrznym dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie Urzędu...

Dodane: 2025-02-21
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane jest na III piętrze w siedzibie Urzędu przy ul. Powstańców 41a. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd. Praca...

Dodane: 2025-02-21
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie

Warunki pracy - Praca o charakterze administracyjno-biurowym - Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, - Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym - Naturalne i sztuczne oświetlenie, konieczność koncentracji uwagi podczas wykonywanej pracy, - Opracowywanie dokumentów, praca i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: JTI GBS Poland sp. z o.o.

About the position: Ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Ensure...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: WILK ELEKTRONIK S.A.

Do Twoich zadań będzie należało: Procesowanie oraz księgowanie dokumentów, Kontrola i uzgadnianie kont księgowych, Rozliczanie płatności i uzgadnianie sald, Rozwiązywanie problemów księgowo-podatkowych, Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Współpraca przy tworzeniu sprawozdań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Grupa Outworking

Opis stanowisko: Obsługa zgłoszeń, w tym reklamacji i wniosków, zgodnie z obowiązującymi regulacjami. Udzielanie klientom kompleksowych informacji na temat usług i płatności. Wystawianie faktur oraz aktualizacja danych. Ewidencjonowanie, przetwarzanie i archiwizacja dokumentacji. Wsparcie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: MBT MODERN BUILDING TEAM sp. z o.o.

Do Twoich zadań należeć będzie: kontrola warunków pracy oraz przestrzegania zasad BHP na budowie, udział w naradach koordynacyjnych, udział w dokonywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego, udział w tworzeniu i opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących BHP oraz plany BIOZ,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: MBT MODERN BUILDING TEAM sp. z o.o.

Do Twoich zadań należeć będzie: kontrola warunków pracy oraz przestrzegania zasad BHP na budowie, udział w naradach koordynacyjnych, udział w dokonywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego, udział w tworzeniu i opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących BHP oraz plany BIOZ,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: MBT MODERN BUILDING TEAM sp. z o.o.

Do Twoich zadań należeć będzie: kontrola warunków pracy oraz przestrzegania zasad BHP na budowie, udział w naradach koordynacyjnych, udział w dokonywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego, udział w tworzeniu i opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących BHP oraz plany BIOZ,...