Praca: Starszy inspektor wojewódzki


Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 156637

Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,


- kontakt z klientem zewnętrznym,


- wyjazdy służbowe,


- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie).


- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku. 

Zakres zadań

  • Przeprowadza formalne i merytoryczne kontrole wydatków zadeklarowanych przez beneficjentów we wnioskach o płatność/raportach składanych w języku angielskim wraz z dokumentami niezbędnymi do przeprowadzenia weryfikacji; kontrole przestrzegania zasad udzielania pomocy publicznej oraz stosowania właściwych procedur dotyczących udzielania zamówień publicznych w tym badanie zachowania zasady konkurencyjności oraz kontrole ex-ante i ex-post postępowań udzielanie zamówień publicznych realizowanych na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych w celu potwierdzania ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, wymaganiami Programów oraz umową o dofinansowanie projektu. Wystawia dokument potwierdzający zakończenie kontroli w celu potwierdzenia kwalifikowalności wydatków w Programie Interreg Południowy Bałtyk 2021-2027 wykorzystuje w tym celu centralny system teleinformatyczny (CST2021) oraz w Programie Litwa-Polska 2021-2027 system informatyczny wspierający realizację programu (JEMS).
  • Planuje i przeprowadza kontrole na miejscu realizacji projektu, sporządza informacje pokontrolne, zalecenia pokontrolne w celu potwierdzenia faktycznej i prawidłowej realizacji projektów, monitoruje wykonanie zaleceń pokontrolnych, przeprowadza kontrole na zakończenie realizacji projektu służące sprawdzeniu kompletności dokumentów potwierdzających właściwą ścieżkę audytu w odniesieniu do zrealizowanego projektu.
  • Zapobiega, wykrywa, koryguje i raportuje nieprawidłowości i nadużycia finansowe, prowadzi elektroniczne rejestry stwierdzonych nieprawidłowości i nadużyć finansowych i monitoruje podjęte wobec nich działania. Przekazuje Ministrowi oraz innym instytucjom informacje o stwierdzonych nieprawidłowościach i nadużyciach finansowych. Do powyższych działań wykorzystuje system informatyczny Irregularity Management System (IMS).
  • Współpracuje z beneficjentami, innymi instytucjami, w tym kontrolerami krajowymi, Instytucją Zarządzającą dla Programu Interreg Południowy Bałtyk 2021-2027, Koordynatorem programów Interreg dla Programu Interreg Litwa-Polska 2021-2027, właściwym ministrem ds. rozwoju, przedstawicielami Komisji Europejskiej i Europejskiego Trybunału Obrachunkowego, Wspólnymi Sekretariatami dla poszczególnych Programów, innymi podmiotami uprawnionymi do przeprowadzania kontroli lub audytu oraz instytucjami krajowymi i międzynarodowymi zaangażowanymi we wdrażanie Programów, w zakresie realizowania obowiązków tych instytucji. Uczestniczy w spotkaniach i grupach roboczych związanych z kontrolą zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym m.in. prowadzonymi także w języku angielskim w celu właściwego wykonywania zadań kontrolera krajowego.
  • Sporządza i aktualizuje procedury wewnętrzne (Instrukcja Wykonawcza) w celu określenia przebiegu procesów i terminów realizacji zadań odrębnie dla Programu Interreg Południowy Bałtyk 2021-2027 i Programu Interreg Litwa-Polska 2021-2027 w tym procedury dotyczące postępowania w przypadku stwierdzenia i podejrzenia wystąpienia nadużyć finansowych, szczególnie konfliktu interesów. Sporządza wewnętrzne procedury uzupełniające horyzontalne procedury określone w Wytycznych dotyczących warunków gromadzenia i przekazywania danych w postaci elektronicznej na lata 2021-2027 oraz precyzujących tryb prowadzenia kontroli dotyczących kontroli zarządczych w programach Interreg na lata 2021-2027.
  • Sporządza analizę ryzyka i wybiera projekty do kontroli, przygotowuje wkład do rocznego planu kontroli przygotowywanego przez właściwego ministra ds. rozwoju, rozpatruje zastrzeżenia od decyzji kontrolera krajowego, udziela beneficjentom informacji dotyczących procedur kontroli i audytu, udziela merytorycznego wsparcia w ramach czynności wyjaśniających prowadzonych przez podmioty uprawnione do prowadzenia kontroli i audytu u beneficjenta, prowadzi czynności wyjaśniające na prośbę innych podmiotów kontrolujących, podmiotom kontrolującym udostępnia wszystkie posiadane dokumenty, umożliwia ich kopiowanie oraz składa wymagane wyjaśnienia, przygotowuje do ministra wnioski o interpretację przepisów krajowych, wytycznych ministra i/lub treści umowy o dofinansowanie podpisane przez ministra.
  • Wprowadza do systemów informatycznych dane, które są niezbędne do monitorowania, ewaluacji, zarządzania finansowego, weryfikacji i audytu, w tym dane dotyczące poszczególnych uczestników projektu, zgodnie z terminami określonymi w wytycznych Ministra lub dokumentach programowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze wdrażania programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
  • przeszkolenie w zakresie zarządzania funduszami europejskimi
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość ustawy z dnia 28 kwietnia 2022r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (Dz.U.2022 poz. 1079) - zwanej ustawą wdrożeniową,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
  • znajomość ustawy o rachunkowości,
  • znajomość ustawy o podatku od towarów i usług,
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej
  • wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie prawa krajowego i unijnego
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Główne zadania: Wykonywanie zadań związanych z obsługą funduszu pożyczkowego: zawieranie i wprowadzanie zmian do umów operacyjnych z partnerami finansującymi wyłonionymi w przetargu w trybie PZP, analiza danych wprowadzanych przez partnerów finansujących do systemu PARP wg ustalonych...

Dodane: 2025-10-01
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy

wyszukiwanie źródeł dofinansowywania i monitorowanie dostępności środków dotacyjnych wraz z terminami naborów nowych wniosków,- skuteczne pozyskiwanie i monitorowanie dostępnych źródeł finansowania z funduszy regionalnych, krajowych i unijnych,- przygotowywanie dokumentacji...

Dodane: 2025-10-01
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w Warszawie

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie, zagrożenie korupcją. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: obiekt dostosowany do potrzeb osób z...

Dodane: 2025-09-29
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Warunki pracy Budynek w Warszawie przy ul. Długiej 38/40 nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; przed budynkiem jest podjazd dla wózków inwalidzkich jedynie na parter. Praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze,...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Sodexo Polska Spółka z o. o.

Zakres obowiązków: Należyte utrzymywanie w czystości tzn. obszarów sanitarnych i publicznych Zarządzanie i organizacja pracy zespołu sprzątającego Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz standardów jakościowych Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: HR Solutions Group Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami firmy. Prowadzenie rejestrów VAT oraz terminowe przygotowywanie JPK, deklaracji podatkowych (CIT, VAT) oraz dokumentacji podatkowej. Analiza zapisów na kontach księgi...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: FOB-Decor Sp. z o.o.

Czym będziesz się zajmować? Utrzymywaniem i rozwijaniem relacji z obecnymi klientami firmy. Pozyskiwaniem nowych klientów oraz budowaniem długofalowych relacji biznesowych. Realizacją ambitnych celów sprzedażowych oraz negocjowaniem warunków współpracy. Tworzeniem ofert handlowych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: e-work HR Company Poland

Zakres obowiązków: wdrażanie, realizacja i monitorowanie standardów medycznych, procedur i instrukcji, ścisła współpraca z personelem medycznym i lekarskim, zapewnienie właściwego doboru personelu pod kątem kompetencji i kwalifikacji, nadzór nad dokumentacją administracyjną i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Foundever

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: POLPHARMA S.A.

Zadania: Praca na markach HCP Bieżąca analiza sytuacji rynkowej, konkurencji, obecnych trendów i zachowań konsumenckich. Kreowanie strategii marketingowej dla wybranych marek HCP (tworzenie marketing mix w kanałach tradycyjnych i alternatywnych, pozycjonowanie, kreacje). Efektywne wprowadzanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Contract Administration Sp. z o.o.

Responsibilities Manage and coordinate the CEO’s calendar (meetings, business trips, events). Handle email and phone correspondence in English, including drafting responses and prioritizing tasks. Prepare documents, presentations, and short reports for the CEO. Provide administrative and...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...