Praca: Starszy Inspektor / Specjalista w Wydziale ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych


Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!

 

Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

 

Starszy Inspektor / Specjalista w Wydziale ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych
 

(Pion Administracyjno-Techniczny/ Dział Obsługi Administracyjnej/ Wydział ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych)

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Zaruskiego 4
Nr ref.: 251/2024


Naszym Pracownikom oferujemy:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
  • „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Główny zakres obowiązków:
  • przygotowywanie zapotrzebowań na dostawę / usługę / robotę budowlaną do postepowań w tym opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia, kalkulacji oraz inicjowanie postępowania zgodnie z regulaminem
  • sprawowanie nadzoru nad realizacją umów zawartych w drodze postępowania na dostawy i usługi
  • przygotowywania i przekazywanie dokumentacji przetargowej do zainteresowanych komórek organizacyjnych
  • uczestniczenie w pracach komisji
  • udział w przygotowaniu materiałów do planu gospodarczego
  • realizacja zakupów gotówkowych oraz interwencyjnych
  • ustalanie warunków, terminów i sposobu realizacji zamówień
  • utrzymywanie kontaktów z dostawcami i usługodawcami oraz prowadzenie ewidencji
  • opiniowanie materiałów w zakresie zamówień publicznych pod względem merytorycznym
  • nadzorowanie rozliczeń finansowych oraz poświadczenie faktur i rachunków pod względem merytorycznym
  • uczestnictwo w pracach zespołów zadaniowych, konsultacjach i spotkaniach
  • inicjowanie oraz wdrażanie usprawnień w pracy Wydziału
Nasze wymagania:
  • wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe kierunkowe (prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia) lub ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
  • min. 3 letnie doświadczenie zawodowe, preferowane na analogicznych stanowiskach
  • doświadczenie zawodowe przy kompleksowej obsłudze procesu zamówień publicznych – min. 2 lata, mile widziane doświadczenie po stronie Zamawiającego w dużych firmach o złożonych strukturach organizacyjnych
  • znajomość Prawa Zamówień Publicznych i powiązanych aktów prawnych
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office z naciskiem na MS Excel – poziom tabel przestawnych, formuł logicznych, zestawień i baz)
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność pracy w zespole
  • współodpowiedzialność za pracę zespołu
  • umiejętność przekazywania informacji o postępach realizacji zadań i przedstawianie aktywnej postawy w ustalaniu celów
  • komunikatywność, zaangażowanie oraz dobra organizacja pracy własnej
  • czytelny sposób porozumiewania się stosowny do sytuacji i odbiorcy
  • nastawienie zadaniowe, rzetelność oraz umiejętność ustalania priorytetów
  • otwartość na zmiany i świadomość ich wpływu na funkcjonowanie organizacji

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przestawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

1. Informacja o Administratorze

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy pl. Starynkiewicza 5.

2. Inspektor ochrony danych

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.: iodo@mpwik.com.pl

3. Cel i podstawy przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane na ich podstawie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.

5. Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy.
6. Prawa osób, których dane dotycząPosiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.

7. Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym tj.: imię, nazwisko, imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

8. Podstawy prawne

[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;

[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

[3]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;

[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Pruszczu Gdańskim

Warunki pracy *praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 h dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu *podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka *stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie urzędu *większość czynności wykonywana jest w pozycji...

Dodane: 2024-09-06
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Rzeszowie

Warunki pracy Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy czasu pracy. Korzystanie z samochodu służbowego. Praca wykonywana na w/w stanowisku ma charakter: biurowo- terenowy. Występuje praca na wysokości. Występują częste (min. kilka razy w tygodniu ) wyjazdy służbowe. Wyposażenie...

Dodane: 2024-09-06
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Komenda Miejska Policji w Gdańsku

Warunki pracy Bariery architektoniczne - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo praca przy sztucznym oświetleniu praca w archiwum - narażenie na kontakt z kurzem i grzybami pleśniowymi dźwiganie zarchiwizowanych akt Praca w godzinach 7:30 - 15:30...

Dodane: 2024-09-02
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: MULTiSERWIS Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków wykonywanie obowiązków służb BHP na budowach realizowanych przez Multiserwis nadzór nad prowadzeniem dokumentacji BHP na projektach współpraca ze służbami BHP klienta na budowach aktywne promowanie kultury BHP poprzez realizację szkoleń i działań mających na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Lobo recykling Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Budowanie relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych Ofertowanie, prowadzenie negocjacji handlowych Zakup tworzyw, makulatury i złomu Nasze wymagania Posiadanie umiejętności matematyczno-analitycznych Znajomość MS Office – Excel Prawo jazdy kat. B Mile...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Lobo recykling Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Budowanie relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych Ofertowanie, prowadzenie negocjacji handlowych Zakup tworzyw, makulatury i złomu Nasze wymagania Posiadanie umiejętności matematyczno-analitycznych Znajomość MS Office – Excel Prawo jazdy kat. B Mile...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Lobo recykling Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Budowanie relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych Ofertowanie, prowadzenie negocjacji handlowych Zakup tworzyw, makulatury i złomu Nasze wymagania Posiadanie umiejętności matematyczno-analitycznych Znajomość MS Office – Excel Prawo jazdy kat. B Mile...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Lobo recykling Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Budowanie relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych Ofertowanie, prowadzenie negocjacji handlowych Zakup tworzyw, makulatury i złomu Nasze wymagania Posiadanie umiejętności matematyczno-analitycznych Znajomość MS Office – Excel Prawo jazdy kat. B Mile...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Lobo recykling Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Budowanie relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych Ofertowanie, prowadzenie negocjacji handlowych Zakup tworzyw, makulatury i złomu Nasze wymagania Posiadanie umiejętności matematyczno-analitycznych Znajomość MS Office – Excel Prawo jazdy kat. B Mile...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Lobo recykling Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Budowanie relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych Ofertowanie, prowadzenie negocjacji handlowych Zakup tworzyw, makulatury i złomu Nasze wymagania Posiadanie umiejętności matematyczno-analitycznych Znajomość MS Office – Excel Prawo jazdy kat. B Mile...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Lobo recykling Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków Budowanie relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych Ofertowanie, prowadzenie negocjacji handlowych Zakup tworzyw, makulatury i złomu Nasze wymagania Posiadanie umiejętności matematyczno-analitycznych Znajomość MS Office – Excel Prawo jazdy kat. B Mile...