Praca: Starsza Specjalistka / Starszy Specjalista ds. zakupów


Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.

Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.

Starsza Specjalistka / Starszy Specjalista ds. zakupów
Małogoszcz
Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Realizacja procesów zakupowych (zamówienia, kontrola dostaw, rozwiązywanie problemów).
  • Prowadzenie dokumentacji i aktualizacja baz danych.
  • Przygotowywanie analiz i raportów zakupowych.
  • Sourcing i negocjacje z dostawcami, budowanie relacji.
  • Analiza danych zakupowych i optymalizacja kosztów.
  • Usprawnianie procesów oraz identyfikacja obszarów do poprawy.
Co zyskasz?
  • Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
  • Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
  • Fundusz pracowniczy
  • Dofinansowanie do wypoczynku
  • Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
  • Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
  • 4.12 dniem wolnym od pracy
  • Umowę o pracę
  • Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
  • Dostęp do najnowocześniejszych technologii
  • Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
Co jest dla nas ważne?
  • Wykształcenie min. średnie techniczne lub ekonomiczne.
  • Min. 2 lata pracy na stanowiskach o podobnym profilu.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
  • Umiejętność analizowania danych oraz wyciągania wniosków.
  • Umiejętność praktycznego wykorzystania pakietu Office.
  • Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Holcim Polska z siedzibą w Małogoszczu, przy ul. Warszawska 110 (28-366), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000062569, numer NIP: 5261060765 o kapitale akcyjnym 811.329.500 PLN opłaconym w pełni, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym Kielcach.

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych:Krzysztof Radtke, mail: pl-m-inspektor-ochrony-danych@holcim.com

Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy u Administratora oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora opisanego poniżej.

Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Państwa danych: Dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane adresowe, dane dotyczące wykształcenia, dane dotyczące przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, dane dotyczące zainteresowań.Pozostałe dane przetwarzamy na podstawie Państwa dobrowolnej zgody, którą wyrazili Państwo wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), polegający na poszukiwaniu i zatrudnianiu pracowników oraz prowadzeniu postępowań rekrutacyjnych zmierzających do zatrudnienia pracownika, którego kwalifikacje najbardziej odpowiadają zapotrzebowaniu Administratora.

Podstawą przetwarzania Państwa danych w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Administrator nie planuje przekazywać Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. Ponadto dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenie lub ochrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres sześciu miesięcy.

Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W związku z tym, ze dane są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Państwu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeśli wynika to z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją.

TU znajduje się pełna informacja o ochronie danych osobowych.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: STRABAG BMTI Sp. z o.o.

Twoja rola w STRABAG zamawianie części zamiennych i materiałów smarnych do maszyn budowlanych rozliczanie dokumentów magazynowych gospodarka olejowa dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów gospodarka odpadami (BDO) Co jest dla nas ważne doświadczenie na w/w stanowisku znajomość...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: STRABAG BMTI Sp. z o.o.

Twoja rola w STRABAG pozyskiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi negocjacje cenników / umowy handlowe aktualizacja cenników w systemie CATO wsparcie pozostałych specjalistów ds. zakupów w regionach; współpraca z regionami praca z bieżącymi projektami Co jest dla nas...

Dodane: 2025-04-27
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Zarządzanie procesem od źródła do zawarcia umowy. Prowadzenie RFx w celu selekcji dostawców. Obsługa działań e-sourcing za pomocą systemu ERP. Współpraca w identyfikacji produktów i usług do negocjacji. Administrowanie tworzeniem i oceną RFx. Zapewnienie przestrzegania prawa i...

Dodane: 2025-04-26
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Holcim Polska S.A

Zadania, które na Ciebie czekają: Realizacja procesów zakupowych (zamówienia, kontrola dostaw, rozwiązywanie problemów). Prowadzenie dokumentacji i aktualizacja baz danych. Przygotowywanie analiz i raportów zakupowych. Sourcing i negocjacje z dostawcami, budowanie relacji. Analiza danych...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Bilfinger

Twój zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji administracyjnej i kadrowej Rejestracja i raportowanie działań pracowników dla rynku niemieckiego Wsparcie w zarządzaniu zasobami oraz współpraca z kierownictwem projektów Komunikacja z klientami i dostawcami w języku niemieckim...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy we Włodawie

1. Przyjmowanie zleceń na wysyłki.2. Przygotowanie produktów, kompletowanie zamówień.3. Pakowanie zamówień.4. Sprawdzanie przygotowanej przesyłki pod względem zgodności z zamówieniem.5. Wydruk etykiet na przesyłki.6. Przekazanie przesyłek do transportu. Wymagania konieczne:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu, obsługa deklaracji podatkowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Uprawnienia: umiejętność prowadzenia księgi przychodów i rozchodów Uprawnienia: obsługa komputera Uprawnienia: umiejętność obsługi...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Termin rozpoczęcia stażu po zakończeniu procesu rekrutacji.

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Dussmann Polska Sp.z o.o.

Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Chęć do podjęcia pracy na stałe Niekaralność, Mile widziany status studenta, Znajomość j. angielskiego na poziomie podstawowym Zadania: Prowadzenie ewidencji gości Wydawanie kart i kluczy Obsługa klientów Kontakt z najemcami

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej

przyjmowanie zamówień, dbałość o miejsce pracy, obsługa zamówień telefonicznie i osobiście na miejscu pracy(godz. pracy 18:00-23:00) Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wykształcenie: podstawowe Wykształcenie: zasadnicze branżowe Wymagania inne: mile widziane...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach

sprzedaż artykułów ogrodniczych Wymagania konieczne: Zawód: Sprzedawca* Wymagania inne: Wykształcenie zawodowe, chęci do pracy,umowa na okres próbny 3 m-ce, jedna zmiana w godz 8-17