Praca: Stanowisko ds. Ewidencji Czasu Pracy i Kadr


Ogłoszenie numer: 10543661, z dnia 2025-12-21

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko ds. Ewidencji Czasu Pracy i Kadr

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Weryfikacja i kontrola zgodności przygotowywanych harmonogramów czasu pracy.
  • Nadzór nad poprawnością ewidencji czasu pracy prowadzonej przez poszczególne zespoły.
  • Terminowe wprowadzanie danych o czasie pracy do systemu kadrowo-płacowego (SAP).
  • Bieżące rejestrowanie i ewidencjonowanie urlopów, zwolnień oraz nadgodzin.
  • Organizacja i prowadzenie spraw związanych z badaniami okresowymi dla pracowników i funkcjonariuszy.
  • Aktywne wsparcie działu kadr i płac w realizacji zleconych zadań administracyjnych.

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe).
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy związanej z ewidencją czasu pracy lub kadrami.
  • Praktyczna znajomość i umiejętność pracy w systemie SAP.
  • Znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i chęć dzielenia się wiedzą.
  • Zdolność do zachowania spokoju i profesjonalizmu w trudnych sytuacjach (radzenie sobie z emocjami).
  • Nastawienie na profesjonalną obsługę współpracowników (orientacja na klienta wewnętrznego).
  • Gotowość i otwartość na wdrażane zmiany organizacyjne i proceduralne.

Oferujemy

  • Wynagrodzenie w przedziale: 6000 - 8000 zł brutto.
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Szeroki pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna oraz karta Multisport.
  • Wsparcie socjalne: dostęp do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
  • Możliwości podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego w ramach struktury.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Codzienny kontakt i bieżące wsparcie dla pracowników tymczasowych w Niemczech. Zarządzanie bazą pracowników, w tym: układanie grafików, urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia i rozliczenia. Regularny kontakt z klientami niemieckimi, budowanie relacji biznesowych i dbanie o jakość...

Dodane: 2025-12-19
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: MAOBI Group

Kluczowy Zakres Obowiązków Codzienne wsparcie i nadzór nad pracownikami tymczasowymi w Niemczech. Pełne zarządzanie bazą pracowników: grafiki, urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia, rozliczenia. Regularny kontakt z klientami niemieckimi, budowanie długofalowych relacji biznesowych. Aktywne...

Dodane: 2025-12-17
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

prowadzenie i koordynacja projektów mających na celu rozwój i usprawnienie procesów HR w organizacji zarządzanie harmonogramem, budżetem i ryzykiem projektów analiza potrzeb biznesowych i przekładanie ich na konkretne rozwiązania współpraca z różnymi zespołami w celu wdrażania zmian...

Dodane: 2025-12-17
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Codzienny kontakt z pracownikami tymczasowymi i budowanie pozytywnych relacji. Zarządzanie czasem pracy i układanie grafików. Obsługa administracyjna pracowników w Niemczech (urlopy, zwolnienia lekarskie, zakwaterowanie). Prowadzenie bazy pracowników i dbanie o wizerunek firmy. Znajomość...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu

Obsługa sekretariatu, pisanie pism, kontakt z sądami i urzędami, terminowe wypełnianie zobowiązań. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne, kierunek: humanistyczne Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie w pracy w kancelarii notarialnej. Praca na...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: HANDEL TRANSPORT PRODUKCJA USŁUGI TOMASZ LASKOWSKI

Obsługa programu Subiekt, przygotowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą i zakupem. Zakres obowiązków związany jest również z przygotowaniem towaru do wysyłki. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy Uprawnienia: znajomość programu Subiekt Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

wg programu stażu;godziny odbywania stażu: 07:45- 15:45;staż realizowany w ramach projektu:Kompleksowa aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych realizowana przez Miejski Urząd Pracy w Lublinie (III) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Autokompas-travel Marek Skubik

obsługa klientów biura podrózy Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gdański Urząd Pracy

1. Zapoznanie się z Regulaminem organizacyjnym GUP.2. Zapoznanie się z ustawą z dnia 20.03.2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia.3. Zapoznanie się z procedurami w Dziale Rejestracji, Świadczeń i Archiwizacji.4. Zapoznanie się z systemem rejestracji i ewidencji osób bezrobotnych i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: NZOZ ELMED Sp. z o.o.

Praca w biurzeWprowadzanie danych do systemuPraca z programem medycznymPisanie pismPrace związane z pracą w biurze pod dyktando Pana PrezesaPraca jednozmianowa 6-14Wynagrodzenie miesięczne +premie uznanioweKontakt z pracodawcą telefoniczny 572580044 lub osobisty Wymagania konieczne:...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: HMB ZAKŁAD MECHANICZNY MGR INŻ. HENRYK BARZYCKI

Jesteśmy firmą projektującą i produkującą maszyny i urządzenia do produkcji opakowań kartonowych. Na rynku istniejemy od ponad 35 lat.Zakres obowiązków:Organizacja administracyjna biura, współpraca z biurem księgowym oraz wsparcie obsługi kadrowej, kontrola nad prawidłowym obiegiem...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: INNOMAC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Prowadzenie bieżących spraw administracyjnych Spółki w zakresie podstawowej obsługi kadrowej, zarządzania korespondencją - prowadzenie kancelarii, pomoc w redagowaniu dokumentacji produktowej (instrukcji obsługi), inne prace administracyjne - wsparcie dyrektora zarządzającego...