Praca: Sprzedawca Artykułów Wyposażenia Wnętrz


Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.

Spotkajmy się i poznajmy bliżej!

Sprzedawca Artykułów Wyposażenia Wnętrz
Miejsce pracy: Toruń
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
  • Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta;
  • Realizacja sprzedaży;
  • Utrzymywanie standardu ekspozycji.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta;
  • Nastawienie na wynik;
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne;
  • Zaangażowanie i inicjatywa;
  • Umiejętność obsługi komputera.
Zatrudnionym oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia;
  • Możliwość rozwoju;
  • Premię retencyjną;
  • System wdrożenia pracownika;
  • Prywatna opieka medyczna Medicover;
  • Pakiet sportowy Medicover Sport;
  • Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
  • Wczasy pod gruszą;
  • Bonus Bożonarodzeniowy;
  • Zniżki pracownicze;
  • Prezent urodzinowy.

„Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne (np. pocztą tradycyjną bądź elektroniczną) do Agata Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach (40-203) przy Al. Roździeńskiego 93 (dalej „Administrator”) bądź poszczególnych salonów Agata, wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Administratora Twoich dodatkowych danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (m. in. przesłanym CV, wypełnianym formularzu, itp.) w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, które to dane wykraczają poza zamknięty katalog określony postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych do niej. Takimi dodatkowymi danymi mogą być - oczekiwane wynagrodzenie, zdjęcie w CV, jak również w sytuacjach gdy nie jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku – wykształcenie, kwalifikacje zawodowe bądź przebieg dotychczasowego zatrudnienia.”

Administratorem Twoich danych jest AGATA Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach (40-203) przy Al. Roździeńskiego 93. Dane zawarte w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym przetwarzane są przez Administratora w celu: (i) przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko na które aplikujesz – na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności art. 22 1 kodeksu pracy i aktów wykonawczych, a w zakresie wykraczającym poza dane wskazane w art. 221 kodeksu pracy na podstawie udzielonych zgód, oraz (ii) przeprowadzania przyszłych rekrutacji – na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody. Podanie przez Ciebie danych w zakresie wskazanym w art. 221 kodeksu pracy oraz aktach wykonawczych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie dodatkowych danych jest dobrowolne, a ich niepodanie nie powoduje żadnych konsekwencji. Dane dotyczące bieżącej rekrutacji, przetwarzane będą przez okres 12 miesięcy od momentu jej rozstrzygnięcia. Dane przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, przetwarzane będą do czasu jej cofnięcia bądź usunięcia danych, ale nie dłużej niż przez okres 36 miesięcy od mementu ich uzyskania. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej cofnięciem. Masz również prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (bycia zapomnianym) lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. Ponadto przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. W przypadku, gdy uznasz, iż przetwarzanie przez Administratora danych narusza przepisy prawa, możesz wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Twoje dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem. W celu bieżącego administrowania i serwisowania systemu rekrutacyjnego dane będą przekazywane operatorowi technicznemu, tj. firmie informatycznej udostępniającej narzędzie do celów prowadzenia procesu rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach

przyjmowanie dostaw towarów, sprzedaż odzieży damskiej, metkowanie i eksponowanie towarów, rozdładanie towarów w sklepie, obsługa klientów, doradztwo w wyborze asortymentu dla klienta, obsłuha kasy i terminala płatniczego, dbanie o czystość i estetyke miejsca sprzedaży Wymagania...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach

metkowanie i wykładanie towaru, ekspozycja sezonowa towaru, obsługa klienta, utrzymanie porządku na sali sprzedażowej Wymagania konieczne: Zawód: Sprzedawca* Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet programów office Wymagania inne: Oferta stażu...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, przyjmowanie, wykładanie towarów Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie zawodowe, dyspozycyjność

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Zapoznanie się z organizacją pracy,metkowanie towaruobsługa kasy fiskalnejobsługa klientów, układanie towaru na półkach i wieszakach,pomoc w wysyłkach interetowych,dbanie o czystość i porządek w sklepiegodziny stazu 8.00-16.00efs + Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Orange Polska

Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywania Zainteresowanie nowinkami technologicznymi Chęć współpracy w zespole

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi. Współpraca z zespołem w celu ciągłego...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi. Współpraca z zespołem w celu ciągłego...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Concentrix

Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi. Współpraca z zespołem w celu ciągłego...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Komunikacja z klientami za pomocą telefonu, czatu i e-maila – bądź głosem, który zaraża uśmiechem i dostarcza rozwiązania. Dokładne dokumentowanie interakcji i rozwiązań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnorodnych narzędzi. Współpraca z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Komunikacja z klientami za pomocą telefonu, czatu i e-maila – bądź głosem, który zaraża uśmiechem i dostarcza rozwiązania. Dokładne dokumentowanie interakcji i rozwiązań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnorodnych narzędzi. Współpraca z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Komunikacja z klientami za pomocą telefonu, czatu i e-maila – bądź głosem, który zaraża uśmiechem i dostarcza rozwiązania. Dokładne dokumentowanie interakcji i rozwiązań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnorodnych narzędzi. Współpraca z...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Concentrix

Komunikacja z klientami (telefon, czat, e-mail) w celu zapewnienia satysfakcji i informacji. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Identyfikacja problemów klientów i proponowanie rozwiązań. Współpraca zespołowa w realizacji celów. Entuzjastyczne i wsparcie każdego klienta. Rozwiązywanie...