Praca: Specjalistka/specjalista ds.koordynacji administracyjno-organizacyjnej


Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Specjalistka/specjalista ds.koordynacji administracyjno-organizacyjnej
Miejsce pracy: Oświęcim
Numer: StPr/jokr/25/1146
OBOWIĄZKI:
Realizacja zadań w projektach pn. Konserwacja muzealiów i archiwaliów PMA-B. Konserwacja: walizek, butów, obiektów tekstylnych, obrazów olejnych, zabytków archeologicznych oraz listów obozowych. Digitalizacja dokumentów. Etap IX oraz KONSERWACJA BLOKÓW NA TRERENIE DAWNEGO AUSCHWITZ I Konserwacja malarskich nawarstwień ściennych. Etap IV, w tym:1. Współpraca przy opracowywaniu umów obejmująca konsultacje z działem księgowości i obsługą prawną;2. Sporządzanie notatek służbowych dotyczących przeprowadzanego rozeznania rynku; 3. Prowadzenie kartotek odzieży i środków ochrony indywidualnej pracowników projektów;4. Koordynacja w zakresie przygotowywania, przepływu i archiwizacji dokumentów i korespondencji w tym rejestrowanie korespondencji oraz dokumentów finansowych;5. Prowadzenie planu finansowego projektów, w tym: przygotowywanie i bieżąca aktualizacja w programach finansowo-księgowych dokumentów niezbędnych do udzielenia zamówień publicznych dotyczących realizowanych zadań, w tym dokumentacji przetargowej i zapytań ofertowych oraz załączników nr 5 i ich korekt, wprowadzania do ww. systemów zamówień, zleceń i umów oraz aktualizacja tych dokumentów;6. Kontrola ponoszonych nakładów finansowych i ich zgodności z zatwierdzonym budżetem, w tym weryfikacja zleceń i umów zawieranych z wykonawcami, pod kątem zgodności z zaplanowanym budżetem;7. Przekazywanie dokumentów finansowych zaakceptowanych przez osoby merytoryczne pod kątem zgodności z planem finansowym do akceptacji formalno-rachunkowej,8. Przygotowanie danych do sprawozdań merytorycznych;9. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Muzeum.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość Word i Excel


Wymagania inne:

Wymagania kwalifikacyjne:1. Wykształcenie co najmniej średnie i min. 5-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe;2. Doświadczenie w pracy administracyjnej, staż pracy 3 lata;3. Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office;4. Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność;5. Umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia;6. Dobra organizacja pracy;7. Odpowiedzialność i obowiązkowość;8. Biegła znajomość języka polskiego jako obcego (dot. cudzoziemców).Początkowo zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia, zatrudnienie w równoważnym systemie pracy - praca w systemie równoważnego czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin.

Miejsce pracy:

Oświęcim


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 520 do 7 360 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: URZĄD MORSKI W SZCZECINIE

Szczegółowe informacje dotyczące oferty m.in. wymagania niezbędne, zakres obowiązków, wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań formalnych oraz adres do przesyłania ofert znajdują się na stronie:https://www.ums.gov.pl/informator-urzedowy/praca-w-urzedzie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Towarzystwo Społeczno-Kulturalne Niemców na Śląsku Opolskim

Organizacja i rozliczanie projektów związanych z działalnością mniejszości niemieckiejPrzygotowywanie i zestawianie dokumentów związanych z działalnością mniejszości niemieckiejOrganizacja spotkań dla struktur i organizacji współpracujących z TowarzystwemUtrzymywanie kontaktu ze...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

wg. zał. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 IM. ADAMA MICKIEWICZA W PILE

Wprowadzanie i księgowanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego, sprawdzanie dokumentów zakupu, sprzedaży, zestawień przychodów i rozchodów magazynu zywności, wystawianie faktur i not księgowych, ewidencja VAT pozostałych środków trwałych.Jedna zmiana, praca w godz. 07.30-15.30...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Zapraszamy do objęcia roli Koordynatora/Koordynatorki Zespołu Pielęgniarskiego. Proponujemy prace w ramach opieki ambulatoryjnej w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Inżynierskiej 8 w Nowej Soli. My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; rynkowe...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Czan Sp z o.o.

Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów zainteresowanych zakupem mieszkań oraz wynajmem lokali usługowych Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z klientami Kompleksowe prowadzenie klienta przez proces sprzedaży – od pierwszego kontaktu po finalizację transakcji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: MOBI Sp. z o.o.

Opis stanowiska Poszukujemy osób gotowych na rozwój i pracę na rynkach zagranicznych. Wymagania Płynna znajomość języka czeskiego. Znajomość innego języka obcego będzie atutem. Gotowość do wychodzenia poza schemat i inicjatywa w działaniu.

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Tarchomińskie Zakłady Farmaceutyczne "Polfa" SA

Praca w trybie hybrydowym po okresie wdrożenia Twój zakres obowiązków: sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy oraz zewnętrznych interesariuszy uczestnictwo w przygotowywaniu budżetu/miesięcznych prognoz wsparcie decyzji zarządczych poprzez dostarczanie i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami; prowadzenie rozmów handlowych. Przygotowywanie ofert, umów i aneksów; udział w przetargach. Realizacja planu sprzedaży; raportowanie wyników. Działania marketingowe zgodne z polityką firmy; monitorowanie rynku i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: RADWAG Wagi Elektroniczne

Miejsce pracy: RADWAG – siedziba główna w Radomiu, ul. Toruńska 5. Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami i dystrybutorami, sprzedawanie produktów i usług znajdujących się w ofercie handlowej przedsiębiorstwa, realizowanie formalnych...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: URZĄD MORSKI W SZCZECINIE

Szczegółowe informacje dotyczące oferty m.in. wymagania niezbędne, zakres obowiązków, wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań formalnych oraz adres do przesyłania ofert znajdują się na stronie:https://www.ums.gov.pl/informator-urzedowy/praca-w-urzedzie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: URZĄD MORSKI W SZCZECINIE

Szczegółowe informacje dotyczące oferty m.in. wymagania niezbędne, zakres obowiązków, wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań formalnych oraz adres do przesyłania ofert znajdują się na stronie:https://www.ums.gov.pl/informator-urzedowy/praca-w-urzedzie...