Praca: Specjalistka​ / Specjalista ds. Wizerunku Pracodawcy


Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.

Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.

Specjalistka​ / Specjalista ds. Wizerunku Pracodawcy
Warszawa
Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Współtworzenie i realizacja strategii EB,
  • Planowanie i organizacja wydarzeń employer brandingowych wewnętrznych oraz zewnętrznych realizowanych zarówno w formie stacjonarnej, jak i online (m.in. targi pracy, projekty edukacyjne),
  • Współpraca i utrzymywanie relacji z przedstawicielami biur karier, kół naukowych, organizacji studenckich oraz z zewnętrznymi partnerami,
  • Pisanie, redagowanie i publikacja materiałów wizerunkowych,
  • Kampanie w SoMe, prowadzenie konta na Tik-toku, budowanie wizerunku pracodawcy na LI (ścisła współpraca z działem komunikacji),
  • Współpraca z agencją Employer Brandingową,
  • Dbanie o relacje z talentami, zarządzanie programem stypendialnym, praktykami,
  • Poszukiwanie nowych trendów, narzędzi, kanałów komunikacji oraz monitorowanie rynku w obszarze employer brandingu,
  • Reprezentowanie firmy podczas wydarzeń związanych z budowaniem wizerunku pracodawcy.
Umowa na zastępstwo.


Co zyskasz?
  • Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
  • Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
  • Fundusz pracowniczy
  • Dofinansowanie do wypoczynku
  • Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
  • Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
  • 4.12 dniem wolnym od pracy
  • Umowę o pracę
  • Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
  • Dostęp do najnowocześniejszych technologii
  • Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
Co jest dla nas ważne?
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze employer brandingu/marketingu/komunikacji,
  • Umiejętność koordynacji wielu projektów jednocześnie i zarządzania priorytetami,
  • Kreatywność i lekkie pióro,
  • Znajomość trendów i najlepszych praktyk w obszarze EB,
  • Umiejętność prowadzenia profili biznesowych w social mediach,
  • Analityczne podejście do oceny efektywności działań EB,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1,
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • Umiejętność współpracy i budowania relacji.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Holcim Polska z siedzibą w Małogoszczu, przy ul. Warszawska 110 (28-366), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000062569, numer NIP: 5261060765 o kapitale akcyjnym 811.329.500 PLN opłaconym w pełni, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym Kielcach.

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych:Krzysztof Radtke, mail: pl-m-inspektor-ochrony-danych@holcim.com

Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy u Administratora oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora opisanego poniżej.

Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Państwa danych: Dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane adresowe, dane dotyczące wykształcenia, dane dotyczące przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, dane dotyczące zainteresowań.Pozostałe dane przetwarzamy na podstawie Państwa dobrowolnej zgody, którą wyrazili Państwo wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), polegający na poszukiwaniu i zatrudnianiu pracowników oraz prowadzeniu postępowań rekrutacyjnych zmierzających do zatrudnienia pracownika, którego kwalifikacje najbardziej odpowiadają zapotrzebowaniu Administratora.

Podstawą przetwarzania Państwa danych w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Administrator nie planuje przekazywać Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. Ponadto dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenie lub ochrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres sześciu miesięcy.

Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W związku z tym, ze dane są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Państwu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeśli wynika to z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją.

TU znajduje się pełna informacja o ochronie danych osobowych.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: MULTiSERWIS Sp. z o.o.

Jako Specjalista/ka ds. Employer Branding & CSR będziesz odpowiedzialny/a za kompleksowe prowadzenie działań marketingowych. Twoje zadania będą obejmować opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych, aby budować silny wizerunek firmy Multiserwis....

Dodane: 2025-02-12
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Twoje kluczowe zadania będą obejmować: Kreowanie i realizacja działań employer brandingowych i CSR, Współpraca z agencjami w tworzeniu materiałów reklamowych i kreatywnych, Koordynacja uczestnictwa firmy w branżowych wydarzeniach, Zarządzanie komunikacją z mediami i partnerami,...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: BAIC

Zakres obowiązków: Koordynowanie zamówień z sieci dealerskiej Wkład w przygotowanie miesięcznych zamówień produkcyjnych – zbieranie informacji z sieci dealerskiej Bieżąca współpraca z dostawcami (m.in. firmy transportowe, logistyczne i inne) Przygotowanie i dostarczanie dealerom...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Zadania: Kontrola jakości dostarczanych materiałów, surowców i usług oraz wysyłanych produktów gotowych Zarządzanie reklamacjami i prowadzenie dokumentacji dotyczącej reklamacji Przeprowadzanie kontroli jakości produktów gotowych i półproduktów zgodnie z procedurami oraz...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Greatgastro Sp. z o.o.

pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie długotrwałej relacji handlowej z klientem, odpowiedzialność za cały proces sprzedaży, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwanie nowych zamówień. chęci do pracy, zapał, sumienność,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Greatgastro Sp. z o.o.

pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie długotrwałej relacji handlowej z klientem, odpowiedzialność za cały proces sprzedaży, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwanie nowych zamówień. chęci do pracy, zapał, sumienność,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Greatgastro Sp. z o.o.

pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie długotrwałej relacji handlowej z klientem, odpowiedzialność za cały proces sprzedaży, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwanie nowych zamówień. chęci do pracy, zapał, sumienność,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Miejsce pracy: Warszawa Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Pełnienie funkcji Project Manager na projektach z branży budowlanej i nieruchomości związanymi z budownictwem branży logistycznej, biurowej, handlowej i zamieszkania zbiorowego w zakresie wznoszenia obiektów przebudów, remontów, aranżacji, audytów technicznych Due Diligence, przygotowania...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: PaNELTECH Sp. z o.o.

Zakres obowiązków: Przeprowadzanie kontroli stanu bhp w zakładzie, Sporządzanie okresowych analiz stanu bhp wraz z wnioskami, Sporządzanie dokumentacji oceny ryzyka zawodowego; Ocena i dostosowanie maszyn i urządzeń do minimalnych wymagań bhp , Uczestniczenie w ustaleniu okoliczności i...