Praca: Specjalistka / Specjalista ds. koordynacji administracyjno-organizacyjnej


Państwowe Muzeum Auschwitz – Birkenau w Oświęcimiu
ogłasza nabór na stanowisko:
Specjalistka / Specjalista ds. koordynacji administracyjno-organizacyjnej
Miejsce pracy: Oświęcim
Nr ref.: PMAB.Kad.110.36.2025.LS
Zakres obowiązków:

Realizacja zadań w projektach pn. Konserwacja muzealiów i archiwaliów PMA-B. Konserwacja: walizek, butów, obiektów tekstylnych, obrazów olejnych, zabytków archeologicznych oraz listów obozowych. Digitalizacja dokumentów. Etap IX oraz KONSERWACJA BLOKÓW NA TRERENIE DAWNEGO AUSCHWITZ I – Konserwacja malarskich nawarstwień ściennych. Etap IV, w tym:

  • Współpraca przy opracowywaniu umów obejmująca konsultacje z działem księgowości i obsługą prawną;
  • Sporządzanie notatek służbowych dotyczących przeprowadzanego rozeznania rynku;
  • Prowadzenie kartotek odzieży i środków ochrony indywidualnej pracowników projektów;
  • Koordynacja w zakresie przygotowywania, przepływu i archiwizacji dokumentów i korespondencji w tym rejestrowanie korespondencji oraz dokumentów finansowych;
  • Prowadzenie planu finansowego projektów, w tym: przygotowywanie i bieżąca aktualizacja w programach finansowo-księgowych dokumentów niezbędnych do udzielenia zamówień publicznych dotyczących realizowanych zadań, w tym dokumentacji przetargowej i zapytań ofertowych oraz załączników nr 5 i ich korekt, wprowadzania do ww. systemów zamówień, zleceń i umów oraz aktualizacja tych dokumentów;
  • Kontrola ponoszonych nakładów finansowych i ich zgodności z zatwierdzonym budżetem, w tym weryfikacja zleceń i umów zawieranych z wykonawcami, pod kątem zgodności z zaplanowanym budżetem;
  • Przekazywanie dokumentów finansowych zaakceptowanych przez osoby merytoryczne pod kątem zgodności z planem finansowym do akceptacji formalno-rachunkowej,
  • Przygotowanie danych do sprawozdań merytorycznych;
  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Muzeum.
Wymagania kwalifikacyjne:
  • Wykształcenie co najmniej średnie i min. 5-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe;
  • Doświadczenie w pracy administracyjnej, staż pracy 3 lata;
  • Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office;
  • Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność;
  • Umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Odpowiedzialność i obowiązkowość;
  • Biegła znajomość języka polskiego jako obcego (dot. cudzoziemców).

Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu

 

Umowa o pracę na czas określony poprzedzona okresem próbnym.

Każda złożona aplikacja musi zawierać poniższą klauzulę:
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych dla celów prowadzenia tej i kolejnych rekrutacji w Państwowym Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w  sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), oraz Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 poz. 1781 t.j.  póz. zm.)Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

INFORMACJA OGÓLNA
dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów na wolne miejsca pracy
w Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w  sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
  • Administratorem Pana/i danych osobowych jest Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu z siedzibą przy ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-600 Oświęcim, NIP 549-000-55-49, Regon 000276015 (zwane dalej Muzeum);
  • Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:W Muzeum powołany został Inspektor Ochrony Danych, adres e-mail: iod@auschwitz.org, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-600 Oświęcim;
  • Pana/i dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzonej rekrutacji na wolne miejsca pracy, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia RODO i Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. Dz.U. z 2025 r. poz. 277 z późniejszymi zmianami),
  • Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom;
  • Muzeum nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  • Pana/i dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania procesu rekrutacji na wolne miejsce pracy i do 6 miesięcy po jej zakończeniu, a po jego upływie przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązku prawnego przez Muzeum wynikającego z przepisów kancelaryjno-archiwalnych.
  • W związku z przetwarzaniem przez Muzeum danych osobowych przysługuje Państwu:
  • a) prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w tym profilowania,
    b) prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Muzeum będzie przetwarzało Państwa dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
    c) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza zapisy Rozporządzenia (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  • Ma Pan/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących, naruszałoby przepisy ogólnego Rozporządzenia RODO z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  • Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i wynika z art. 221 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy t. j. Dz.U. z 2025 r. poz. 277 z późniejszymi zmianami); ich nieprzekazanie spowoduje niemożność udziału w procesie rekrutacji,
  • Przetwarzanie danych w Muzeum odbywa się również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) „RODO” - pisemnej zgody pracownika. Ma Pan/i prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Muzeum nie profiluje danych osobowych kandydatów na wolne miejsca pracy.
W sprawach nieuregulowanych w “RODO” zastosowanie ma Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 poz. 1781 t. j.  póz. zm.)
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W SOSNOWCU

prowadzenie spraw w zakresie wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, związanych z prowadzeniem robót oraz nadzór i kontrola nad wykonawcami prowadzącymi roboty w obszarze pasa drogowego,prowadzenie spraw w zakresie wydawania decyzji dotyczących opłat za umieszczenie w pasie drogowym...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim

1)Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją robót budowlanych;2)Prowadzenie spraw dotyczących stanu posiadania, ewidencji gruntów, nieruchomości, w tym związanych z instalacjami w obiektach OTL;3)Prowadzenie spraw związanych z podatkami od gruntów i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: ISS Polska

Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: KTI Poland S.A.

OPIS STANOWISKA: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Pracownik ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Proste prace konserwatorskie Organizacja środków ochrony indywidualnej pracowników oraz spraw związanych z zarządzaniem infrastrukturą firmy Pomoc w organizowanie...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Aktywne nawiązywanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z detalistami w regionie za pomocą połączeń wychodzących Udział w projekcie dla lidera branży i światowego giganta – Philip Morris International Sprzedaż i promocja produktów PMI poprzez edukację i motywowanie detalistów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.

Opis stanowiska Zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami i budowanie partnerskich relacji biznesowych. Identyfikowanie nowych możliwości rozwoju i realizacji projektów. Koordynacja działań zespołów technicznych oraz nadzór nad podwykonawcami. Kontrola budżetu, raportowanie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ISS Polska

Opis stanowiska: Nadzór nad audytami specjalistów Ppoż. i dyżurnych pięter. Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i koordynacja ich terminowego wykonania. Przygotowywanie raportów z zakresu Ppoż. oraz komunikacja z pracownikami dotycząca aspektów Ppoż. Wsparcia Vendor Managerów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Sonepar Polska sp. z o.o.

ZADANIA: Określanie strategii finansowej, biznesplanu oraz budżetu finansowego organizacji. Optymalizacja aktywów, zobowiązań i obciążeń podatkowych, zarządzanie przepływami pieniężnymi, uczestnictwo w regularnym raportowaniu dla spółki matki Analiza finansowych wskaźników KPI...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Inżynieria Polska Sp. z o.o.

Zakres Obowiązków Prowadzenie i nadzór nad pełnymi księgami rachunkowymi (Grupa Kapitałowa). Odpowiedzialność za sporządzanie kompletu sprawozdań finansowych i raportów dla Zarządu. Przygotowanie i terminowe składanie wszystkich deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT, JPK). Kontrola...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Medicover sp. z o. o.

Aplikuj jeżeli: ​ chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy z klientem i sprzedaży,​ zależy Ci na pracy w stale rozwijającej się firmie, swobodnie komunikujesz się w języku angielskim, zależy Ci na rozwoju swoich kompetencji. Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Kompleksowa obsługa klientów w salonie, zapewnienie wysokiego standardu doświadczeń zakupowych Doradztwo w zakresie wyboru opraw i soczewek korekcyjnych dopasowanych do potrzeb klienta Realizacja sprzedaży produktów oferowanych w salonie Prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Synology

Opis stanowiska planowanie i realizacja kampanii marketingowych skierowanych do klientów biznesowych oraz partnerów handlowych tworzenie działań wspierających sprzedaż i rozwój kanału dystrybucji przygotowywanie treści marketingowych i materiałów sprzedażowych generujących leady...