Praca: Specjalistka / Specjalista ds. Administracji i logistyki


Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.

Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.

Specjalistka / Specjalista ds. Administracji i logistyki
Skarżysko-Kamienna
Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Obsługa systemu wagowego
  • Rejestrowanie operacji logistycznych w wewnętrznych systemach.
  • Koordynacja przyjęć i wysyłek towaru.
  • Sporządzanie dokumentów związanych z obrotem towarowym (m.in. WZ).
  • Codzienna współpraca z kierowcami.
  • Wsparcie administracyjne zespołu logistyki.
  • Dbanie o płynność ruchu i bezpieczeństwo na punkcie ważenia
Co zyskasz?
  • Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
  • Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
  • Fundusz pracowniczy
  • Dofinansowanie do wypoczynku
  • Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
  • Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
  • 4.12 dniem wolnym od pracy
  • Umowę o pracę
  • Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
  • Dostęp do najnowocześniejszych technologii
  • Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
Co jest dla nas ważne?
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w logistyce, produkcji lub spedycji.
  • Umiejętność pracy z dokumentacją transportową.
  • Znajomość systemów ERP lub gotowość do nauki.
  • Komunikatywność i odporność na stres.
  • Dokładność, sumienność, dobra organizacja pracy.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym, w tym w soboty.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Holcim Polska z siedzibą w Małogoszczu, przy ul. Warszawska 110 (28-366), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000062569, numer NIP: 5261060765 o kapitale akcyjnym 811.329.500 PLN opłaconym w pełni, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym Kielcach.

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych:Krzysztof Radtke, mail: pl-m-inspektor-ochrony-danych@holcim.com

Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy u Administratora oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora opisanego poniżej.

Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Państwa danych: Dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane adresowe, dane dotyczące wykształcenia, dane dotyczące przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, dane dotyczące zainteresowań.Pozostałe dane przetwarzamy na podstawie Państwa dobrowolnej zgody, którą wyrazili Państwo wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), polegający na poszukiwaniu i zatrudnianiu pracowników oraz prowadzeniu postępowań rekrutacyjnych zmierzających do zatrudnienia pracownika, którego kwalifikacje najbardziej odpowiadają zapotrzebowaniu Administratora.

Podstawą przetwarzania Państwa danych w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Administrator nie planuje przekazywać Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. Ponadto dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenie lub ochrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres sześciu miesięcy.

Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W związku z tym, ze dane są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Państwu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeśli wynika to z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją.

TU znajduje się pełna informacja o ochronie danych osobowych.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa

Twój zakres obowiązków: Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart BDO,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: ZPC Milanówek Sp. z o.o.

Codzienne wsparcie Dyrektora Administracji w realizacji zadań operacyjnych i projektowych Koordynowanie spraw administracyjnych związanych z funkcjonowaniem zakładu produkcyjnego Obsługa i nadzór nad dokumentacją wewnętrzną oraz korespondencją firmową Współpraca z zewnętrznymi...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Organizacja i przygotowanie miejsc na spotkania oraz wydarzenia, w tym ustawianie wyposażenia oraz obsługa techniczna. Zarządzanie cateringiem i dbałość o zaplecze techniczne podczas eventów. Pomoc w zarządzaniu miejskimi skrzyńkami mailowymi oraz innymi bieżącymi sprawami...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Słowianka Sp. z o.o.

Miejsce pracy: Województwo Śląskie (Częstochowa, Bielsko-Biała, Jastrzębie Zdrój) Twoje zadania: Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami w regionie, Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, Identyfikowanie potencjału rynku oraz wykorzystywanie zaplecza...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Słowianka Sp. z o.o.

Miejsce pracy: Województwo Śląskie (Częstochowa, Bielsko-Biała, Jastrzębie Zdrój) Twoje zadania: Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami w regionie, Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, Identyfikowanie potencjału rynku oraz wykorzystywanie zaplecza...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Słowianka Sp. z o.o.

Miejsce pracy: Województwo Śląskie (Częstochowa, Bielsko-Biała, Jastrzębie Zdrój) Twoje zadania: Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami w regionie, Aktywne pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, Identyfikowanie potencjału rynku oraz wykorzystywanie zaplecza...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

Wymagania: wykształcenie min. średnie, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanieZakres obowiązków: kontrola wpłat utargów sklepowych i poprawność sald kasowych, rozliczanie marketów, weryfikacja różnic ilościowychPracodawca oferuje:- zatrudnienie w oparciu o umowę o...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

Wymagania: wykształcenie min. średnie, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, b. dobra organizacja pracyZakres obowiązków: wsparcie pracy Kupca i Młodszego Kupca przy bieżących zadaniach, bezpośredni kontakt z dostawcamiPracodawca oferuje:- zatrudnienie w oparciu o umowę o...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

Wymagania: wykształcenie min. średnie, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, b. dobra organizacja pracyZakres obowiązków: - uzyskiwanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do realizacji i zakończenia inwestycji- prowadzenie całkowitej procedury formalno- administracyjnej-...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Bilfinger

Twój zakres obowiązków: Zarządzanie dokumentacją administracyjną i kadrową Obsługa zapytań, faktur i zamówień Komunikacja z klientami oraz dostawcami w języku niemieckim Nasze oczekiwania: Znajomość języka niemieckiego (B2+) Znajomość MS Office, zwłaszcza Excel Dobra organizacja...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Poddębicach

kontakt z klientami,sporządzanie dokumentacji,pozyskiwanie klientów z bazy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: