Praca: Specjalista


Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 152999

Warunki pracy


  • zagrożenie korupcją,
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji).

 


Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (np. wjazd do budynku, windy, toalety).



Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.



Informacje dodatkowe: budynek klimatyzowany.

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy z zakresu postępowań o udzielanie zamówień publicznych w Urzędzie oraz bierze udział przy tworzeniu dokumentacji przetargowych (SWZ, projektowane postanowienia umowy) w celu zapewnienia ich zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych (ustawą PZP).
  • Publikuje ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej oraz przygotowuje do publikacji informacje na stronie internetowej Urzędu, w części dotyczącej zamówień publicznych.
  • Uczestniczy w pracach komisji przetargowych w charakterze konsultanta/ członka/ sekretarza do spraw zamówień publicznych oraz współdziała w procesie realizacji zamówień. Pełni obsługę platform elektronicznych w zakresie dotyczącym udzielania zamówień publicznych.
  • Opiniuje wnioski o uruchamianie procedur udzielania zamówień publicznych realizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu.
  • Bierze udział w sporządzaniu rocznych planów zamówień publicznych oraz planu zakupów.
  • Przygotowuje i przekazuje roczne sprawozdania dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o udzielonych w Urzędzie zamówieniach publicznych, a także informacji dla innych organów państwowych.
  • Udziela informacji w zakresie przygotowywania i prowadzenia postepowań o udzielanie zamówień publicznych realizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu oraz innych zagadnień związanych ze stosowaniem w Urzędzie przepisów ustawy PZP.
  • Bierze udział w prowadzeniu rejestru zamówień publicznych, rejestru umów cywilnoprawnych zawieranych z podmiotami gospodarczymi. Rejestruje wydatki dokonywane przez Urząd w grupach asortymentowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie zamówień publicznych po stronie zamawiającego
  • Przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych
  • Dobra znajomość ustawy PZP
  • Dobra znajomość KPA
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość Kodeksu Cywilnego
  • Umiejętność stosowania przepisów ustawy PZP w praktyce
  • Kompetencje behawioralne: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, orientacja na klienta/interesanta, myślenie analityczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (A2)
  • Znajomość przepisów UE w zakresie zamówień publicznych
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SP ZOZ

Zakres obowiązków: kontrola aktualności umów zawartych przez Szpital z dostawcami, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i instrukcjami, udział w postępowaniach...

Dodane: 2025-06-20
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP

Zakres podstawowych zadań i obowiązków na stanowisku Specjalisty d/s Zamówień Publicznych weryfikacja wniosków i opisów przedmiotu zamówienia ; przygotowywanie projektów specyfikacji warunków zamówienia; przekazywanie wymaganych ogłoszeń i informacji do Urzędu Publikacji Unii...

Dodane: 2025-06-19
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy

GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU przygotowywanie projektów wniosków dotyczących wszczęcia postępowania, wzorów ogłoszeń o przetargach oraz zatwierdzanie wyników rozstrzygnięć postępowań do umieszczania w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Urzędu,...

Dodane: 2025-06-19
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy

GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU Prowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: przygotowywanie projektów wniosków dotyczących wszczęcia postępowania, wzorów ogłoszeń o przetargach oraz zatwierdzanie wyników...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Sąd Rejonowy w Iławie

Szczegóły pod adresem strony: https://ilawa.sr.gov.pl/ogloszenie-o-konkursie-na-stanowisko-po-sekretarza-sadowego-w-wydziale-orzeczniczym-w-sadzie-rejonowym-w-ilawie-oa110132025,new,mg,1.html,1091 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższe...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
Pracodawca: Urząd Miasta w Braniewie

1. prowadzenie obsługi bankowej rachunków Gminy Miasta Braniewa i Urzędu Miasta Braniewa w systemie Home Banking,2. przygotowywanie przelewów przestrzegając terminów płatności,3. terminowe przekazywanie dochodów budżetu państwa z Urzędu Miasta jako jednostki budżetowej do Organu oraz z...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz

Szczegłowe informacje na stronie internetowej:https://www.bipraciborz.pl/bipkod/12646265Planowany termin rozpoczęcia pracy: lipiec/sierpień 2025 Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: DREAMTEAM PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Praca związana z obsługą administracyjną biura Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu Uprawnienia: prawo jazdy...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Spółdzielnia Inwalidów NOWATOR

Praca w biurze firmy. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera Wymagania inne: mile widziane doświadczenie

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie

- obsługa korespondencji- prowadzenie dokumentacji- wprowadzanie danych Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne) Wymagania inne: wykształcenie min. średnie

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: INSTALATOR s.c. Anna Jędrzejewska, Kazimierz Ozimek

praca biurowa - zajmowanie się sprawami pracowniczymi, księgowymi, zakupami, praca w programie OPTIMA Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne Wymagania inne: wykształcenie co najmniej średnie, wymagana obsługa komputera (w tym Word, Excel) oraz umiejętność...