Praca: Specjalista


Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 151361

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


1.      krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,


2.      permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach,


3.      zagrożenie korupcją.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.


W związku z wyjazdami służbowymi, otoczenie i warunki pracy mogą być różne.

Zakres zadań

  • Przygotowuje dokumentację pracowniczą (w obszarze właściwym dla stanowiska), w oparciu o wnioski, z zakresu prawa pracy, składane przez kierowników placówek, w celu nawiązania, zmiany bądź rozwiązania stosunku pracy. Prowadzi ewidencję zatrudnienia w placówkach.
  • Ustala uprawnienia pracowników do nagród jubileuszowych i innych świadczeń (m.in. dodatki stażowe, dodatki służby zagranicznej i służby cywilnej, ekwiwalent pieniężny za niewykorzystany urlop wypoczynkowy, dodatkowe wynagrodzenie roczne, odprawy, zasiłki z ubezpieczenia społecznego) oraz przygotowuje decyzje w tych sprawach w celu przekazania informacji nt. wysokości należnych świadczeń bądź wypłacenia świadczeń finansowych.
  • Sporządza zestawienia i raporty kadrowe oraz aktualizuje struktury zatrudnienia w celu dostarczenia aktualnej informacji oraz monitorowania stanu zatrudnienia w poszczególnych placówkach zagranicznych. Przygotowuje wykaz stanowisk planowanych do obsadzenia (w obszarze właściwości stanowiska).
  • Planuje, koordynuje i monitoruje proces pierwszej oceny i oceny okresowej członków korpusu służby cywilnej w celu wsparcia Dyrektora Generalnego Służby Zagranicznej w zakresie prowadzenia sprawnej polityki kadrowej wobec pracowników i urzędników służby cywilnej. Prowadzi ewidencję ocen pracowniczych.
  • Prowadzi i aktualizuje elektroniczną bazę danych w systemie kadrowo-płacowym w celu zapewnienia aktualnych informacji o stanie i warunkach zatrudnienia pracowników, na podstawie których wypłacane są pracownikom wynagrodzenia i inne świadczenia pieniężne. Pełnienie funkcji administratora e-obiegówki dla pracowników.
  • Przygotowuje, opiniuje, analizuje dokumenty w zakresie właściwości stanowiska (np. umowy cywilno-prawne zawierane na potrzeby Ministerstwa, struktury organizacyjne pod kątem wykorzystania etatów i właściwego planowania stanu osobowego oraz koordynowania zmian w regulaminach, wnioski o przedłużenie pobytu).
  • Występuje z wnioskiem o rozpoczęcie procedury naboru w celu zapewnienia obsady wakujących stanowisk.
  • Kieruje kandydatów zakwalifikowanych do pracy w placówkach zagranicznych na szkolenia przedwyjazdowe i badania lekarskie (wstępne, okresowe i kontrolne) oraz koordynuje przygotowania do wyjazdu w celu realizacji planów rotacji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze spraw kadrowych lub w placówkach zagranicznych w obszarze administracyjno-finansowym
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
  • Znajomość języka obcego na poziomie B1.
  • Znajomość aktów prawnych: ustawy Kodeks pracy, ustawy o służbie zagranicznej i aktów wykonawczych, ustawy o służbie cywilnej i aktów wykonawczych, ustawy o ochronie danych osobowych.
  • Znajomość zagadnień z zakresu ubezpieczeń społecznych.
  • Umiejętność: interpretacji przepisów, współpracy, argumentowania.
  • Zorientowanie na osiąganie celów, orientacja na klienta, samodzielność i inicjatywa, odporność na stres.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość: •ustawy Prawo zamówień publicznych, •ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, •ustawy o dostępie do informacji publicznej, •obsługi programu kadrowo-płacowego.
  • Dowolny język obcy na poziomie B2.
  • Przeszkolenie z zakresu prawa pracy.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Sprawy kadrowe: prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami.Obsługa sekretariatu: prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa centrali telefonicznej, koordynacja przepływu informacji pomiędzy działami oraz dbanie o...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Praca biurowa- wykonywanie całokształtu prac i sporządzanie dokumentów, dotyczących zatrudnienia, przebiegu zatrudnienia oraz zwalniania pracowników oraz umów zlecień- rozliczanie czasu pracy pracowników- prowadzenie akt personalnych pracowników- sporządzanie zestawień, raportów,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku

Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, np. akt osobowych pracownikówWymagana znajomość programu Optima Wymagania inne: mile widziane doświadczenie

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie

prowadzenie spraw kadrowych firmy Wymagania inne: staż pracy wymagany w zawodzie 2 lata, komunikatywność, znajomość prawa pracy.


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie

Pomoc asystenta w szczególności polega na wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika, wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane miejsce, załatwianiu spraw urzędowych, korzystaniu z dóbr kultury. Ponadto w ramach asystencji zostaje wskazany zakres czynności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie

- obsługa klientów w zakresie kredytów,- wspieranie realizacji celów Banku w zakresie bezpiecznego wzrostu portfela kredytowego,- weryfikacja dokumentacji kredytowej pod kątem kompletności, poprawności i wiarygodności,- ocena ryzyka pojedynczej transakcji (w tym: analiza zdolności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie

- Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: - mile widziane doświadczenie

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gdański Urząd Pracy

Obsługa drukarki do metek odzieżowych, obsługa komputera z excelem, pocztą oraz programem magazynowo księgowym, rozliczanie produkcji, zamawianie surowców do produkcji, pilnowanie i rozliczanie dostaw. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: samodzielność...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Gdański Urząd Pracy

STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUPPrzyuczenie do następujących zadań:- przetwarzanie danych w systemach komputerowych, - zarządzanie wprowadzonymi danymi, tj. plikami i katalogami,- obsługa podstawowych programów biurowych, m.in.: arkusz kalkulacyjny, baza danych, program do tworzenia prezentacji...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: ManpowerGroup

Praca na terenie całej Polski Zadania: Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbanie o wysoką jakość obsługi klienta Pozyskiwanie nowych klientów Doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz handlowcami wewnętrznymi Ścisła...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie

- dekretowanie faktur zgodnie z planem kont,- wprowadzanie wyciągów bankowych,- sporządzanie bilansów, sprawozdań,- rozliczanie mediów,- przygotowywanie umów o dzieło, umów zlecenie- sporządzanie i wysyłanie deklaracji do US: CIT8, PIT11, PIT4R, PIT8AR- przestrzeganie terminów w US,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku

Sprzedaż wyrobów metalowych w składach budowlanych i sklepach metalowych . Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie pozytywnej relacji z obecnymi klientami . Samochód służbowy do kontaktu z klientami. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B...