Praca: Specjalista


Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 150410

Warunki pracy

Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:


Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.


Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się,


Na parterze i piętrach: I, II, III i IV  (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


 


Warunki dotyczące charakteru pracy:



  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • mozliwa praca ponad standardowy wymiar godzin.

Zakres zadań

  • Prowadzi sekretariat Kierownictwa MSWiA.
  • Prowadzi sprawy związane z planowaniem, opracowaniem i aktualizacją harmonogramu spotkań Kierownictwa MSWiA.
  • Wykonuje zadania zlecone bezpośrednio przez Kierownictwo Ministerstwa, w tym organizuje spotkania, wyjazdy, itp.
  • Przygotowuje dokumenty na polecenie Ministra oraz przełożonych.
  • Prowadzi ewidencję korespondencji – w tym z klauzulą "zastrzeżone" – przychodzącej i wychodzącej, oraz przekazuje korespondencję do właściwych komórek organizacyjnych.
  • Prowadzi wykaz (stosownie do poleceń przełożonego) zbiorów przepisów, decyzji, wytycznych, itp.
  • Prowadzi sprawy związanych z zabezpieczeniem potrzeb przełożonego w zakresie sprzętu, materiałów biurowych i spożywczych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w wykonywaniu zadań sekretarsko-asystenckich w jednostkach sektora finansów publicznych.
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej.
  • Znajomość organizacji urzędu i resortu spraw wewnętrznych i administracji.
  • Podstawowa znajomość instrukcji kancelaryjnej.
  • Podstawowa znajomość przepisów o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o Radzie Ministrów.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Orientacja na klienta, umiejętność radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Ukończony kurs/szkolenie dotyczące obsługi sekretariatu.
  • Znajomość systemu obiegu korespondencji eDOK.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: MGGP S.A.

wsparcie przy nadzorze budowy drogi S19, dbanie o terminowe udzielanie odpowiedzi na pisma, uczestnictwo w naradach oraz spotkaniach projektowych, sporządzanie pism, prowadzenie zestawień, wsparcie Zespołu w codziennych obowiązkach. dobra organizacja pracy własnej, samodzielność,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku

Asystent do spraw księgowości Wymagania inne:

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku

asystentka ds. marketingu Wymagania inne:

Dodane: 2025-04-22
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu

przyjmowanie dokumentów od klientów,weryfikowanie poprawności dokumentów pod względem księgowym i podatkowymkomunikacja z klientami (uzgadnianie wątpliwości, przekazywanie informacji wraz z raportami miesięcznymi)księgowanie dokumentów i sprawdzanie poprawności...


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Bilfinger

Twój zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji administracyjnej i kadrowej Rejestracja i raportowanie działań pracowników dla rynku niemieckiego Wsparcie w zarządzaniu zasobami oraz współpraca z kierownictwem projektów Komunikacja z klientami i dostawcami w języku niemieckim...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów sprzedażowych. Wprowadzanie nowych produktów i organizacja kampanii sprzedażowych. Analiza rynku ubezpieczeń i monitorowanie konkurencji. Przygotowywanie dokumentacji ubezpieczeniowej. Identyfikacja i prowadzenie szkoleń produktowych dla...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: GRUPA PZU

Realizacja planów sprzedażowych, w szczególności obsługa Klientów w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów również poza Oddziałem (w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa

Główne obowiązki: Obsługa kadrowo-płacowa pracowników zgodnie z obowiązującymi regulacjami Naliczanie wynagrodzeń, premii oraz świadczeń dodatkowych Kontrola i aktualizacja danych w systemie kadrowym Sporządzanie deklaracji i dokumentacji dla instytucji publicznych Zarządzanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Omniflex Sp. z o.o.

Zakres obowiązków Bieżące sprawy operacyjne centrum Obsługa rezerwacji sal konferencyjnych (podanie kawy, herbaty, pomoc z podpięciem się do rzutnika, tv) Odpowiedzialność za kontakt z klientami zewnętrznymi oraz klientami z budynku Współpraca z technikami oraz kontraktowanie usług dla...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: GRUPA PZU

Realizacja planów sprzedażowych Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży produktów...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Calz Polska Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: Będziesz dbać o jak najwyższy poziom obsługi naszych Klientów w jednym z naszych salonów. Razem z zespołem będziesz realizować założone wyniki sprzedażowe oraz wskaźniki KPI. Dokładnie poznasz specyfikę oferowanych przez nas produktów by komfortowo czuć...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: POLMED S.A.

Twoim zadaniem będzie : obsługa pacjentów, zarówno telefoniczna, jak i osobista, zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, obsługa programu do rejestracji pacjentów oraz archiwizacja dokumentacji medycznej. Warunki współpracy: Pełen etat, Umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt, Mile...