Praca: Specjalista


Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 148699

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Zagrożenie korupcją.
  • Obiekt przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 składa się z 3 budynków połączonych ze sobą funkcjonalnie, oznaczonych jako A, B i C. Bud. A i C są dostępne i dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych i posiadają: wejście do bud. na poziomie chodnika zewn., wejście do obiektu odbywa się bez żadnych barier; automatyczne drzwi wejściowe ułatwiające dostęp osobom niepełnosprawnym, które oznaczono kontrastowymi wzorami ułatwiającymi rozpoznanie ich przez osoby słabowidzące; na korytarzach posadzkę z wyraźnym, kontrastowym wzorem ułatwiającym rozpoznanie ciągów komunikacyjnych oraz okładzinę schodów z ryflowaniem każdego stopnia schodowego; oznakowanie bud. w sposób ułatwiający jego użytkowanie przez osoby słabowidzące oraz numerację pokoi dost. dla potrzeb osób słabowidzących; odpowiednią szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiającą poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wew. o odpowiedniej szerokości; 2 windy, które są w pełni dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone m. in. w: szerokie wejścia, głosowy system powiadamiający o aktualnym przystanku, oznakowanie umożliwiające użytkowanie przez osoby niewidome i słabowidzące oraz platformę transportową, która umożliwia wjazd osobie na wózku inwalidzkim; łazienki dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Bud. B jest częściowo dost. dla potrzeb osób niepełnosprawnych: winda ułatwiająca poruszanie się, łazienka dost. dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję bud. utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. Utrudniona jest komunikacja pomiędzy bud. B a bud. A i C, wynikająca z różnicy poziomów (czterostopniowy bieg schodowy).

 

Zakres zadań

  • Bierze udział w procesie legislacyjnym z zakresu pomocy społecznej w tym opiniuje projekty zewnętrznych aktów prawnych pod kątem wpływu na pomoc społeczną, opracowuje oraz prezentuje opinie dot. procedowanych aktów prawnych.
  • Prowadzi postępowania administracyjne, w tym przygotowuje projekty: decyzji administracyjnych, postanowień, innych rozstrzygnięć w postępowaniach tzw. wpadkowych, odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, skarg kasacyjnych do Naczelnego Sądu Administracyjnego w sprawach należących do zakresu działania Wydziału.
  • Przygotowuje interpretacje przepisów prawnych, a także odpowiedzi i wyjaśnienia z zakresu pomocy społecznej urzędom administracji rządowej i samorządowej, jednostkom organizacyjnym pomocy społecznej, osobom prawnym i fizycznym, a także pracownikom innych komórek organizacyjnych Ministerstwa.
  • Monitoruje, dokonuje analizy prawnej i opracowuje propozycje kierunków działań w obszarze działalności placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub w podeszłym wieku prowadzonych w ramach działalności gospodarczej oraz działalności statutowej, a także weryfikuje dane z rejestru kar pieniężnych nakładanych za prowadzenie bez zezwolenia ww. placówek.
  • Analizuje orzecznictwo sądów administracyjnych w zakresie pomocy społecznej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w prowadzeniu obsługi prawnej
  • znajomość przepisów z zakresu pomocy społecznej, dotyczących przyznawania świadczeń oraz prowadzenia działalności polegającej na prowadzeniu placówki zapewniającej całodobową opiekę
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi w zakresie konstrukcji i warunków formalnych odpowiedzi na skargę
  • ­umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • ­umiejętność współpracy
  • ­komunikatywność
  • ­umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • ­w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Pomysłowi Księgowi

obsługa bieżąca przypisanej grupy klientów (telefoniczna, emailowa); obsługa bezpośrednia klientów; kontakt z urzędami w sprawach klientów; sporządzanie pism w sprawach; obsługa dokumentacji (sporządzanie umów, wypełnianie dokumentów urzędowych, archiwizowanie itp.). wykształcenie...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w powiecie opolskim

Warunki pracy -praca administracyjno-biurowa, -obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, praca na III piętrze -budynek posiada windę -praca związana z bezpośrednia obsługa klienta -z wystapieniami publicznymi -praca wymagająca wysiloku fizycznego lub innych obciążeń dla organizmu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Poznaniu

Warunki pracy Praca biurowa w siedzibie urzędu. Praca jednozmianowa, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, z wykorzystaniem komputera i typowych urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę. Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do...

Dodane: 2025-02-18
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: MGGP S.A.

wsparcie prawne w zakresie: kwestii związanych z funkcjonowaniem Spółki, realizowanych przez Spółkę projektów, w tym także przy stosowaniu niezbędnych procedur administracyjnych oraz w stosunkach z zamawiającymi i innymi kontrahentami, pozyskiwania zamówień publicznych jak również...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku. Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w Call Center, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and substantively controlling invoices...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Sprzedaż i promocja środków smarnych; Nadzór i wsparcie techniczne dla klientów; Rozwijanie nowych aplikacji i kanałów dystrybucyjnych; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Analiza rynku i działań konkurencji; Zarządzanie bazą CRM. Wykształcenie wyższe techniczne/inżynieryjne (np....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Przygotowywanie i wysyłanie zamówień do klientów. Wyceny farb proszkowych oraz zarządzanie KPI. Obsługę podstawowych programów komputerowych. Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i magazynie. Biegła znajomość obsługi komputera oraz MS Office. Umiejętność obsługi urządzeń...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja:
Pracodawca: Praca.pl

Zadania: Zarządzanie kontaktami z klientami. Utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami. Dostarczanie rozwiązań zgodnych z potrzebami klientów na czas. Rozszerzanie współpracy z obecnymi i nowymi klientami. Realizowanie i przekraczanie miesięcznych oraz dziennych celów...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Fregata S.A.

Wymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku, praktyczna znajomość aktualnych przepisów z zakresu prawa pracy, dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: DATACOL POLSKA SP Z O O

Praca na terenie województwa podlaskiego Prowadzenie prezentacji produktów, prowadzenie negocjacji handlowych Kontrola płatności Udział w szkoleniach Przygotowywanie raportów oraz sprawozdań miesięcznych Prawo jazdy kat. B Mile widziane: Doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Do Działu Pielęgniarskiego LUX MED Centrum Opieki i Rehabilitacji poszukujemy osoby na stanowisko Pielęgniarka/Pielęgniarz Koordynująca/y. Nasze Centrum znajduje się w podwarszawskim Szymanowie. Obecnie w zespole pracują kierownik oraz jeden koordynator, jednak w celu podniesienia jakości i...