Praca: Specjalista


Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 147731

Warunki pracy

 


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


1.      obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. przedstawiciele firm, z którymi komórka zawarła umowy dot. zakupu usług szkoleniowych lub organizujących wydarzenia okolicznościowe w siedzibie MSZ.


2.      zagrożenie korupcją.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.

Zakres zadań

  • Opracowuje i dokonuje wstępnej kontroli pod względem formalno-rachunkowym oraz przedkłada do podpisu przełożonym dokumentację finansową komórki organizacyjnej. Wprowadza dokumenty finansowe do programu finansowo-księgowego.
  • Zapewnia wsparcie logistyczne szkoleń, organizacji miejsc szkoleń i innych form podnoszenia kwalifikacji zawodowych, w tym utrzymywanie kontaktów i współpraca z komórkami organizacyjnymi MSZ w wymienionym zakresie.
  • Zapewnia prawidłowe i zgodne z przeznaczeniem wykorzystanie majątku powierzonego Akademii, w tym zarządzanie salami szkoleniowymi i sprzętem dydaktycznym.
  • Gromadzi dokumentację związaną z refundacją pracownikom ministerstwa kosztów podnoszenia kwalifikacji zawodowych, w tym kosztów szkoleń zewnętrznych oraz kształcenia na studiach wyższych i podyplomowych, aplikacji prawniczych, szkoleń zewnętrznych oraz kosztów nauki języków obcych.
  • Proponuje zmiany dot. aktualizacji informacji zawartych na stronie internetowej oraz intranetowej MSZ w zakresie właściwości referatu.
  • Współpracuje z kierownikiem referatu przy opracowywaniu sprawozdań, dokumentów, materiałów, projektów aktów prawnych, instrukcji wewnętrznych w zakresie właściwości referatu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku lub w zakresie finansów publicznych lub zamówień publicznych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2.
  • Znajomość aktów prawnych: ustawa o rachunkowości, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Prawo zamówień publicznych.
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej.
  • Umiejętność: współpracy, argumentowania.
  • Zorientowanie na osiąganie celów, analityczne myślenie, samodzielność i inicjatywa.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wiedza: z zakresu ochrony danych osobowych oraz z dostępu do informacji publicznej.
  • Znajomość obsługi programu finansowo-księgowego.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: 2025-02-20
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa

Twój dzień pracy będzie składał się z: Przygotowywania dokumentacji przetargowych i ofertowych, Przetwarzania dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy, Opracowania i przygotowania analiz i raportów, Przygotowywania dokumentacji dotyczącej zlecanych usług i...

Dodane: 2025-02-16
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Primost Południe Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Przygotowywanie i przeprowadzanie procedur przetargowych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Koordynowanie postępowania ofertowego i nadzorowanie wyników przetargów. Zarządzanie dokumentacją przetargową — od tworzenia po archiwizację. Wymagania: Wykształcenie...

Dodane: 2025-02-07
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Opracowywanie kompleksowych ofert przetargowych, Analiza dokumentacji przetargowej, Rozwiązywanie niezgodności w procedurach przetargowych oraz sporządzanie potrzebnych pism, Współpraca w przygotowaniu środków ochrony prawnej, Przygotowanie procedur przetargowych, zarówno publicznych jak i...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: Medicover Stomatologia

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: zarządzanie zespołem pracowników – lekarzy, asystentek, higienistek, recepcjonistek, techników radiologów motywowanie i rozwój zespołu oraz rekrutacja budowa pozytywnej kultury organizacyjnej pełna odpowiedzialność za...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Roca Pool - Spa Sp. z o.o.

Jeżeli posiadasz: Wykształcenie średnie techniczne (preferowane), Doświadczenie w pracy na produkcji lub na podobnym stanowisku, Znajomość dokumentacji jakościowej kontroli i badań, Umiejętność obsługi sprzętu kontrolno – pomiarowego, Praktyczną znajomość pakietu MS Office, Dobrą...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: Well Fitness

Do Twoich głównych zadań należeć będzie: Procesowanie dokumentów w systemie elektronicznego obiegu dokumentów. Księgowanie dokumentów kosztowych w systemie finansowo-księgowym. Sprawdzanie poprawności księgowań na przydzielonych kontach weryfikując je z dokumentem źródłowym....

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: MOJ S.A.

Zarządzanie pracą Działu i podległych pracowników; Zapewnienie wymaganego poziomu jakości wytwarzanych produktów; Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów jakościowych w ramach procesu ciągłego doskonalenia; Tworzenie/optymalizacja procesów/procedur kontroli jakości oraz dbanie o ich...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Dekor-Art-Serwis Sp. z o.o.

Utrzymywanie kontaktów z klientami osobistych i telefonicznych. Wyjazdy do klientów na wyznaczonym obszarze. Umiejętności interpersonalne i otwartość. Zdolność do prowadzenia rozmów handlowych. Umiejętność pracy na platformie Windows. Prawo jazdy.

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubuskie
Pracodawca: Lumel S.A.

Zadania na stanowisku pracy: budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej w celu efektywnej realizacji celów sprzedażowych na rynku PL, inicjowanie i koordynowanie działań w celu zwiększenia potencjału obecnych rynków i zdobywania nowych, budowanie długotrwałych relacji z klientami,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: VRG S.A.

Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa Klienta, aktywna sprzedaż naszych produktów, dbanie o ekspozycję towaru, budowanie pozytywnego wizerunku marki. Dołącz do nas jeśli: łatwo nawiązujesz kontakty, a praca z ludźmi i możliwość pomocy sprawia Ci radość, lubisz pracę...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pracodawca: Budimex SA

Twoje przyszłe zadania: planowanie, organizacja i kontrola realizacji robót - elementów betonowych na kontraktach w całej Polsce - elementy wykonywane metodą ślizgową przy wykorzystaniu dedykowanej do tego maszyny oraz brygady (zasoby Budimex),​ prowadzenie robót zgodnie z harmonogramem...