Praca: Specjalista


Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 142888

Warunki pracy

Czynniki szczególnie utrudniajace wykonywanie zadań:


- praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie;


- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury);


- praca pod stałą presją czasu.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, do wykorzystania schodołaz.


Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/edukacja/informacja-dla-osob-majacych-trudnosci-w-poruszaniu-sie


 

Zakres zadań

  • Koordynuje w Ministerstwie opiniowanie projektów dokumentów rządowych opracowywanych przez naczelne i centralne organy administracji rządowej, kierowanych do ME na etapie uzgodnień, Stałego Komitetu Rady Ministrów i Rady Ministrów, w tym opracowuje projekty stanowisk Ministra.
  • Zapewnia obsługę członków Kierownictwa MEN w związku z ich uczestnictwem w posiedzeniach: Zespołu ds. Programowania Prac Rządu, Stałego Komitetu Rady Ministrów i Rady Ministrów.
  • Koordynuje procedowanie projektów dokumentów rządowych opracowywanych w MEN na etapie Stałego Komitetu Rady Ministrów i Rady Ministrów.
  • Prowadzi wykaz prac legislacyjnych Ministra Edukacji oraz koordynuje proces zgłaszania projektów aktów prawnych i dokumentów programowych opracowywanych w MEN do wykazu prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów oraz wykazu prac legislacyjnych Prezesa Rady Ministrów.
  • Monitoruje stan prac nad projektami dokumentów rządowych opracowywanymi w MEN i przygotowuje w tym zakresie informacje dla członków Kierownictwa MEN oraz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
  • Zamieszcza, na wniosek komórek organizacyjnych, w systemie informacyjnym o Rządowym Procesie Legislacyjnym projekty dokumentów rządowych oraz inne dokumenty dotyczące prac nad tymi projektami.
  • Koordynuje sprawy zawiązane z realizacją obowiązków Ministra wobec Sejmu RP i Senatu RP, w tym przede wszystkim realizuje zadania związane z: organizacją i nadzorowaniem procesu udzielania odpowiedzi na wystąpienia parlamentarzystów; udziałem członków Kierownictwa MEN oraz ich przedstawicieli w posiedzeniach plenarnych Sejmu i Senatu, posiedzeniach komisji sejmowych i senackich oraz zespołów parlamentarnych, w tym przekazuje materiały opracowane w MEN; monitoruje przebieg w Parlamencie procesu legislacyjnego projektów dotyczących oświaty i wychowania oraz upowszechniania w MEN informacje na temat publikowanych druków sejmowych i senackich.
  • Prowadzi sprawy związane z uzyskiwaniem przez pracowników MEN stałych przepustek osobowych do Sejmu RP i Senatu RP.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość przepisów i procedur dotyczących przebiegu procesu legislacyjnego, w tym w szczególności dotyczących prac rządu, parlamentu i współpracy rządu z parlamentem: Konstytucji RP, ustawy o Radzie Ministrów, ustawy o wykonywaniu mandatu posła i senatora, Regulaminu pracy Rady Ministrów, Regulaminu Sejmu RP, Regulaminu Senatu RP, ustawy o działach administracji rządowej, ustawy o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa, przepisów regulujących pracę Zespołu ds. Programowania Prac Rządu oraz Stałego Komitetu Rady Ministrów
  • Znajomość zasad funkcjonowania służby cywilnej (w zakresie organizacji s.c., uprawnień i obowiązków członków korpusu służby cywilnej)
  • Komunikacja
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Rzetelność
  • Myślenie analityczne
  • Współpraca
  • Samodzielność i inicjatywa
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe z zakresu procesu legislacyjnego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B2)
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w Warszawie

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: obiekt dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Bank Millennium S.A.

Bieżący monitoring kosztów konsumpcji usług chmurowych wraz z reaktywną obsługą odchyleń od normy Proaktywna identyfikacja obszarów do optymalizacji; definiowanie i wdrażanie rekomendacji Współpraca z architektami, zespołami wdrożeniowymi i aplikacyjnymi w zakresie wyceny i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca przy komputerze. Praca pod presją czasu. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6, - miejsce pracy: III p., - budynek...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne. Realizacja zadań związana z: pracą po godzinach na wniosek i za zgodą pracodawcy...


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów. Wymagania: Dobra znajomość pakietu MS Office,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów. Wymagania: Dobra znajomość pakietu MS Office,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera

referenta /specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjno-finansowa projektów międzynarodowych, inicjowanie współpracy z uczelniami zagranicznymi w zakresie umów bilateralnych, obsługa administracyjno-finansowa mobilności...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie
Pracodawca: HSV Polska Sp. z o.o.

Twoje zadania: Analiza wymagań jakościowych produktu i procesu, Prowadzenie analiz, statystyk i raportów jakościowych, Analiza błędów i zarządzanie działaniami korygującymi oraz zapobiegawczymi, Realizacja audytów jakościowych, nadzór nad wymaganiami klientów, Inicjowanie i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Obsługa księgowości w systemie SAP, zgodnie z wewnętrznymi procedurami. Prowadzenie rachunkowości zgodnie z polskim prawem i standardami firmy. Kontrola i zamknięcie miesięcznych i rocznych rozliczeń. Dokładne i terminowe przygotowywanie deklaracji podatkowych. Nadzór nad kosztami i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: LUX MED Sp. z o.o.

Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy Al. Niepodległości 44​ w Szczecinie. My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; rynkowe wynagrodzenie oraz możliwość uzyskania premii kwartalnej; zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; możliwość...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie
Pracodawca: SIG Sp. z o.o.

Opis stanowiska: Prowadzenie działań w obszarze digital marketingu (marketingu internetowego) Prowadzenie kampanii w zakresie performance marketingu (Facebook Ads, Google Ads (w tym na YouTube) oraz LinkedIn Ads. obsługa narzędzi m.in.: Google Ads, Google Tag Manager, Google Analytics, Facebook...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Koelner Rawlplug IP Sp. z o.o. Oddział w Łańcucie

Zadania szczegółowe: Koordynowanie projektów sprzedażowych (inicjowanie, tworzenie oraz nadzór), Realizacja celów w zakresie sprzedaży i obsługi klienta, Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i rozwijanie relacji biznesowych, Proponowanie kreatywnych rozwiązań mających bezpośrednie...