Praca: Specjalista


Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 142891

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiążę się nietypowymi godzinami pracy (w tym z dyżurami).


Praca na stanowisku wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Zapewnia właściwy obieg korespondencji wchodzącej i wychodzącej przy użyciu Elektronicznego Systemu Zarządzania Dokumentami – „EZD”, zgodnie z wymogami Instrukcji Kancelaryjnej i Rzeczowego Wykazu Akt.
  • Przygotowuje bieżącą korespondencję do podpisu i dekretacji Ministra do spraw Społeczeństwa Obywatelskiego, Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Wiceprzewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Podsekretarza Stanu oraz kierownictwa departamentu.
  • Prowadzi terminarz spotkań, narad i konferencji Ministra do spraw Społeczeństwa Obywatelskiego, Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Wiceprzewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Podsekretarza Stanu oraz kierownictwa departamentu, w tym zapewnia organizację i obsługę techniczną spotkań.
  • Zapewnia obsługę telefoniczną Ministra do spraw Społeczeństwa Obywatelskiego, Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Wiceprzewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego, Podsekretarza Stanu oraz kierownictwa departamentu.
  • Redaguje krótkie pisma, pozyskuje i gromadzi niezbędne informacje, powiela materiały, przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom departamentu, monitoruje pocztę elektroniczną.
  • Przechowuje kopie pism wychodzących, akta spraw, przygotowuje i przekazuje dokumentację Departamentu do Archiwum Rady Ministrów KPRM.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w zakresie obsługi klienta lub obsługi sekretariatu
  • Przeszkolenie z zakresu obsługi sekretariatu
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie odpowiadającym A1
  • Wiedza z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Kompetencje miękkie: orientacja na klienta, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach

w/g zakrsu Wymagania inne:

Dodane: 2024-09-20
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach

w/g zakrsu Wymagania inne:

Dodane: 2024-09-20
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

1. Zaznajomienie się z zasadami przestrzegania tajemnicy służbowej i przepisami BHP;2. Obieg korespondencji, ewidencja, wysyłka;3. Obsługa urządzeń biurowych, rejestrowanie spraw w repertoriach, rejestrach, kontrolkach;4. Powiadamianie stron i wysyłanie zawiadomień dotyczących decyzji...

Dodane: 2024-09-20
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie

praca związana z w/w stanowiskiem Wymagania inne:


Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: Greenpeace Polska

Twój zakres obowiązków pozyskiwanie osób darczyńskich na ulicach polskich miast, czyli przekonywanie osób do zgody na regularne wsparcie finansowe Fundacji Greenpeace Polska przeprowadzanie rozmów na temat naszych kampanii aktywna praca na rzecz budowania zielonego ruchu opartego na ludziach...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich głównych zadań będzie należało: Realizacja celów sprzedażowych i marżowych. Budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi w kanale dostaw i Cash & Carry. Utrzymywanie stałego kontaktu i udzielania wsparcia w prowadzeniu placówki handlowej właścicielowi sklepu...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: AZONIK sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie magazynu, ewidencja i kontrola rozrachunków z kontrahentami, udział w kalkulacji podatków CIT i VAT, sporządzanie raportów. Nasze...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

Twoje główne zadania: Profesjonalna obsługa Klientów i budowanie z nimi pozytywnych relacji. Przygotowywanie smakowitych potraw z menu Top Drive, zawsze zgodnie z naszymi standardami. Utrzymanie czystości oraz porządku na stanowisku pracy. Obsługa kasy fiskalnej w sposób sprawny i...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi (m.in. dbałość o właściwą ekspozycję towarów). Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami poprzez...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budowlane ARKOP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za opiniowanie i przygotowanie umów, pism , pełnomocnictw itd. dla inwestycji realizowanych przez spółkę. Obowiązki opiniowanie umów na etapie ofertowania weryfikacje i przygotowanie umów na roboty budowlane i instalacyjne,...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: podkarpackie
Pracodawca: Nowy Styl

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz język niemiecki i potrafisz się w nich...

Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: T-Mobile Polska

Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży...