Praca: Specjalista


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łomży
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Łomża
Ogłoszenie o naborze Nr 158563

Warunki pracy


  • Budynek Inspektoratu liczy trzy kondygnacje, istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku: schody, brak windy i podjazdu.
  • Stanowisko pracy wyposażone w komputer i inne urządzenia biurowe.
  • Praca biurowa w siedzibie Inspektoratu, praca siedząca, obsługa komputera powyżej  4 godzin dziennie.

Zakres zadań

  • Przygotowuje dokumentację związaną z naborami do pracy, nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy, nabyciem praw emerytalno – rentowych, ustaleniem uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych i innych świadczeń.
  • Zgłasza i wyrejestrowuje pracowników i członków ich rodzin oraz zleceniobiorców do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
  • Prowadzi ewidencję osobową pracowników Powiatowego Inspektoratu Weterynarii oraz pomoce ewidencyjne do akt osobowych.
  • Prowadzeni akta osobowe w/w pracowników i pozostałą dokumentację pracowniczą.
  • Prowadzeni ewidencję czasu pracy i ewidencję urlopową.
  • Kontroluje przestrzeganie dyscypliny pracy.
  • Bieżąco i rzetelnie kontroluje sporządzane listy płac pod względem formalno-rachunkowym.
  • Sprawdza prawidłowość naliczania i przekazywania składek ZUS z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
  • Sprawdza prawidłowości naliczania i przekazywania zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych do Urzędu Skarbowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Przygotowuje i prowadzi dokumentację i rozliczenia dotyczące Pracowniczych Planów Kapitałowych i Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
  • Współpracuje przy sporządzaniu opisów i wartościowaniu stanowisk pracy.
  • Nadzoruje terminowość dokonywania pierwszych i okresowych ocen w służbie cywilnej.
  • Współdziała z Powiatowym Lekarzem Weterynarii w przygotowywaniu opinii o pracy pracowników Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Łomży.
  • Terminowo i rzetelne sporządza sprawozdania budżetowe, statystyczne oraz inne wynikające z zakresu czynności
  • Prowadzi ewidencję i kompletuje procedury kontroli zarządczej w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii.
  • Prowadzeni ewidencję pełnomocnictw i upoważnień wydawanych pracownikom przez Powiatowego Lekarza Weterynarii.
  • Przygotowuje zaświadczenia o pracy.
  • Prowadzeni sprawy związane ze szkoleniami pracowników.
  • Na bieżąco i rzetelnie kontroluje dowody księgowe, faktury sprzedaży jednostki, pod względem formalno – rachunkowym, dekretuje dowody księgowe i wprowadza je do systemu finansowo – księgowego bez zbędnej zwłoki a faktury wystawione z ostatnim dniem miesiąca do 6 dnia kalendarzowego następującego po tym miesiącu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi, finanse i rachunkowość,
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w zakresie prowadzenia kadr i płac lub w księgowości.
  • Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, systemu ubezpieczeń społecznych, podatków, finansów publicznych i rachunkowości.
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych.
  • Umiejętność interpretowania i stosowania obowiązujących przepisów oraz analitycznego myślenia.
  • Systematyczność, rzetelność, dokładność.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność obsługi komputera (środowisko WINDOWS, WORD, EXCEL).
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie rachunkowosci budżetowej.
APLIKUJ TERAZ

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: dolnośląskie
Pracodawca: Niro Sp. z o.o.

rozliczanie wynagrodzeń pracowników i sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji i formularzy do ZUS, US, PFRON, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunków pracy oraz umów cywilnoprawnych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, obsługa systemu kadrowo-płacowego, obsługa dofinansowań...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: wielkopolskie
Pracodawca: Środowiskowy Dom Samopomocy w Mosinie

Prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników ŚDS; prowadzenie list obecności, zwolnień lekarskich, urlopów pracowniczych; sporządzanie umów o pracę, pism dot. warunków pracy, świadectw pracy itp.; przygotowywanie wniosków emerytalnych, rentowych oraz opracowanie odpowiedniej...

Dodane: 2025-12-20
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Centrum Usług Społecznych w Mławie

naliczanie wynagrodzeń oraz przygotowywanie list płac, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z ZFŚS, sporzadzanie deklaracji dot. PFRON, prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej z...

Dodane: 2025-12-20
Lokalizacja: pomorskie
Pracodawca: ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY "LWIĄTKO" W LĘBORKU

Zakres zgodny z zamieszczonym ogłoszeniem https://bip.sdslebork.pl/index.php/oferty-pracy/ Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: wykształcenie średnie i 5 lat stażu pracy lub wykształcenie wyższe i 3 lata stażu pracy


Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.

Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami (Key Account Management): budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z kluczowymi klientami, zrozumienie ich strategicznych celów i potrzeb. Rozwój biznesu i identyfikacja nowych możliwości : aktywne...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.

Opis stanowiska Zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami i budowanie partnerskich relacji biznesowych. Identyfikowanie nowych możliwości rozwoju i realizacji projektów. Koordynacja działań zespołów technicznych oraz nadzór nad podwykonawcami. Kontrola budżetu, raportowanie...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: śląskie
Pracodawca: Concentrix

Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: lubelskie
Pracodawca: Concentrix

Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? Zależy nam na osobach, które naprawdę lubią rozmawiać. Przygotowywać oferty „szyte na miarę” — czyli taką propozycję, która odpowiada potrzebom klienta. Wprowadzać dane do systemu – dokładność się przyda! Być aktywnym graczem w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie
Pracodawca: Jutro Medical Sp z o.o.

Opis stanowiska: tworzenie i aktualizowanie dokumentów prawnych, w tym wzorów umów wykorzystywanych w projektach opracowywanie krótkich analiz i podsumowań regulacyjnych dotyczących funkcjonowania systemu ochrony zdrowia poszukiwanie informacji w źródłach prawnych, orzecznictwie i...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: podlaskie
Pracodawca: Inżynieria Polska Sp. z o.o.

Praca w biurze w Augustowie B2b lub gotowość jej założenia Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg rachunkowych Spółki oraz podmiotów powiązanych zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego. Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów, deklaracji podatkowych,...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: opolskie
Pracodawca: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Sprawna i profesjonalna obsługa Klientów w...

Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji. Doświadczenie w sprzedaży, mile...